Recensie Evelyne Antwerpen - Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben kelly ik lees met spijt dat er een paar mensen zijn die negatieve reactie over mij geplaatst zouden hebben maar ik lees ook positieve reacties over mij waarvoor mijn dank de mensen met een postieve reactie over mij. Maar ik wil wel even een rechtzetting doen
ik het wel degelijke echte borsten en ik ben wel degelijke een transvrouw en geen travestiet ik heb namelijk een vrouwelijke paspoort waar zwart op wit staat dat ik vrouw ben voor de mensen dat hiermee in discussie willen ingaan wil ik hier een weddenschap opengaan voor 10.000 euro bij De Notaris julllie kunnen hierover ook mijn plastische chirurg contacteren. Voor de mensen die een negatieve recentie over mij zouden hebben zou ik het enorm apreciëren dat ze dit rechtstreeks met mij willen doen ik probeer voor iedereen een goede service te verlenen maar dit lukt niet mij bij iedereen en de mensen die niet gelukkig zijn met mijn dienstverlening. Wil ik altijd spreken over een tegemoetkoming wat die ook zou mogen zijn en ik zou het aprecieren dat de mensen met een negatieve reactie hebben over mij van deze te verwijderen maar een open gesprek met mij hierover aan willen gaan. Ik was vorig jaar permanente make-up laten doen vorig jaar ik heb hiervoor 350 euro betaald ik was er nadien niet tevreden over ik heb haar hierover berichten gestuurd maar heb nooit nagatieve reclame op het internet hierover geplaatst. Heel graag zou ik dus wensen dat de mensen met een negatieve reactie rechtstraaks contact zouden nemen met mij. Alvast bedankt.
 
Ik ben kelly ik lees met spijt dat er een paar mensen zijn die negatieve reactie over mij geplaatst zouden hebben maar ik lees ook positieve reacties over mij waarvoor mijn dank de mensen met een postieve reactie over mij. Maar ik wil wel even een rechtzetting doen
ik het wel degelijke echte borsten en ik ben wel degelijke een transvrouw en geen travestiet ik heb namelijk een vrouwelijke paspoort waar zwart op wit staat dat ik vrouw ben voor de mensen dat hiermee in discussie willen ingaan wil ik hier een weddenschap opengaan voor 10.000 euro bij De Notaris julllie kunnen hierover ook mijn plastische chirurg contacteren. Voor de mensen die een negatieve recentie over mij zouden hebben zou ik het enorm apreciëren dat ze dit rechtstreeks met mij willen doen ik probeer voor iedereen een goede service te verlenen maar dit lukt niet mij bij iedereen en de mensen die niet gelukkig zijn met mijn dienstverlening. Wil ik altijd spreken over een tegemoetkoming wat die ook zou mogen zijn en ik zou het aprecieren dat de mensen met een negatieve reactie hebben over mij van deze te verwijderen maar een open gesprek met mij hierover aan willen gaan. Ik was vorig jaar permanente make-up laten doen vorig jaar ik heb hiervoor 350 euro betaald ik was er nadien niet tevreden over ik heb haar hierover berichten gestuurd maar heb nooit nagatieve reclame op het internet hierover geplaatst. Heel graag zou ik dus wensen dat de mensen met een negatieve reactie rechtstraaks contact zouden nemen met mij. Alvast bedankt.
Ja Kelly ,om alle misverstanden tegen te gaan ik ben nog nooit bij u geweest. Ik begrijp u dat negatieve kritiek hard aankomt dat zou bij mij net hetzelfde zijn.
Je zal dat moeten proberen te plaatsen in feite gaat het niet over u persoonlijk maar om wie je bent ten tijde dat je privéontvangst doet.
Als je er zo over denkt zal je het best kunnen verwerken en zoals jezelf zegt er zijn ook positieve reacties er zullen altijd pro's en contra's zijn.
Natuurlijk als je hebt gekozen voor een publiek beroep dus ga je dit erbij moeten nemen.
Je kan deze mannen het ook niet kwalijk nemen hetgeen ze hier schrijven is hun persoonlijke mening en dit forum dient er eigenlijk voor.
Eveneens moet het wel altijd beleefd zijn en niet onbeschoft maar daar kan ik niet over mee spreken gezien ik de commentaar over u nog niet gelezen heb. Dus een laatste raad pieker er u geen punthoofd over zoals je wel weet zijn er aan elk beroep negatieve - en positieve kanten en is dit een van de negatieve maar denk aan de euro's dat is dan een van de positieve dingen aan uw beroep. Waarmee ik allerminst wil bedoelen dat dit geen zwaar beroep is hoor. Toch mentaal. Dus hopelijk heb ik u een beetje psychisch geholpen met mijn tekstje dat was trouwens mijn bedoeling. Dus meid als laatste raad til er niet te zwaar alleen jij weet wie je echt bent.
 
Ik ga vanaf nu aan elke klant vragen vanaf 30 mei 2022 of ze te vreden zijn over mijn diensten en een papier willen invullen over mijn dienst verlening
en ze zou vrij willen zijn om een een beoordeling willen schrijven over de date met mij met vriendelijke groeten Kelly
Kelly, je dramatiseert dit eigenlijk hoor met er zelf veel aandacht aan te besteden ga je het voor je zelf nog erger maken. Wat jij wil over op papier zetten over jouw dienstverlening dit gaat echt niet werken hoor er zijn hier nogal wat mannen bij die echt wel de volledige anonimiteit willen wat begrijpelijk is ook hoor. Ik sluit hierbij mijn commentaar hierover af.
 
mogen de meisjes hier nu al reclame komen makien ook? ze heeft in ieder geval mijn probleem opgelost, bezoeken doe ik ze niet :)

en vermits ze hier meeleest ineens ff verduideljiken waarom ik twijfelde,

- geen duidelijke foto's, 3 van haar waar ze amper opstaat en 4 van haar kamer
- een F cup als shemale kan niet, je krijgt geen 650cc achter de borstspier, voor de borstspier is te opvallend en de spleet tussen haar borsten is veel te smal om een implaat bij een shemale te zijn
- de tepels die ze laat zien deels, zijn rubber, dat ziet een blinde en doet me vermoeden dat het borstplaat is
- ze laat de helft van haar gezicht zien en die foto is ver van appetijtelijk
- ze draagt een pruik
- ze zit zo ver onder de prijs dat je vertrouwen verdwijnt (ooit €20 euro gelezen voor een vlugertje)
- haar nederlands voor een Vlaamse is raar en ze neemt delen over van andere meisjes hun advertenties

ik zie ze al jaren verschijnen, ik heb paar keer getwijfeled om het te doen maar nu ik het zo oplijst, vraag ik me af waarom ik het zelf overwogen heb
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan