Even een realistischer beeld scheppen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, wanneer je dit ook leest.

Het zit in de natuur van ons zijn. Aannames en veronderstellingen maken.
We zijn hier goed in en oh, ook heel erg snel. De ene wat sneller dan de andere.
Volgen meteen wat persoon A zegt zonder zijn eigen opzoekwerk te doen.

Waar wil ik naartoe: Stop met alle sekswerkers over dezelfde kam te scheren.
Hoi Lisa, ik heb aandachtig je openings post doorgelezen en vervolgens het hele topic. Ik mis alleen 1 dingetje en dat ik het fijn zou vinden als de dvp's ook zouden stoppen om alle wandelaars over dezelfde kam te scheren. We zijn allemaal typische en eigenaardige persoonlijkheden met allemaal onze eigen nukken en normen en waarden. Ik persoonlijk oordeel niet over een een groep maar puur naar eigen persoonlijke ervaring over een persoon. En dat oordeel hou ik meestal lekker voor mezelf, mijn conclusie wil ik nog wel eens delen
 
Ik heb met verbazing alles hierboven gelezen en ik kan me eigenlijk de irritatie van Lisa best voorstellen. Veel mannen kunnen zich namelijk totaal niet verplaatsen in de situatie van dame en vice versa. Veel mannen hebben vaak ten onrechte een veel te rooskleurig beeld van inkomsten van een dame. Het uurtje dat ze afrekenen tegen €150 of €200 wordt gemakshalve met een factor 4 of 5 per dag vermenigvuldigd. En zo lopen alle dames maandelijks met minimaal 20k naar huis. Tegen deze bekrompen visie is weinig te beginnen.
Aan de andere kant merk ik ook weinig begrip bij dames dat €200 een hoop geld is voor de meeste mannen. Dat er mannen zijn die wekelijks duizenden euro's uitgeven bij een dame wordt als iets normaals gezien terwijl de meeste van ons zullen vermoeden dat het hoogstwaarschijnlijk crimineel geld is.
Ik sluit me aan bij de conclusie van de vorige "spreker". Ik oordeel ieder individueel geval op basis van mijn eigen ervaringen en mijn referentiekader.
 
En zo lopen alle dames maandelijks met minimaal 20k naar huis

Bij veel illegale dames die lopende band werk doen zou het evt kunnen, maar daarbij komen alsnog condoom kosten, kamer huur, onderhoud voor haarzelf, een booker die de helft opeist. Vrijwel alle legale dames gaat dit niet lukken, zelfs raamdames niet die soms nog wel is even wat zwart geld onder de tafel kunnen drukken.


Aan de andere kant merk ik ook weinig begrip bij dames dat €200 een hoop geld is voor de meeste mannen.

Alsnog moet je ook niet vergeten dat wandelen een luxe probleem is, vind ik dan. Als je het niet kan permitteren dan moet je ook gewoon niet gaan, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan DVP's neuken, je kan er zelf ook altijd een paar keer aan trekken.

Maar goed dat is ook weer ieder aan zich. Ik zou in ieder geval er voor kiezen om 200 euros te besparen als je het niet kan missen dan er een dame van te bezoeken.
Zijn keuzes die je maakt, geen enkele dame dwingt je om langs te komen en geld uit te geven.

Tenzij je zon fetish heb als paypig ofzo. 🤔
 
Beste Lisa, met alle respect maar ik vermoed dat de meeste dames dit beroep kiezen voor de verdienste anders hadden ze wel voor het beroep schoonmaakster gekozen bijvoorbeeld wat veel minder geld oplevert maar ook een stuk minder persoonlijke issues heeft, je moet er als vrouw maar zin in hebben om het met onbekende mannen van allerlei soorten te doen, ik heb daar echt respect voor, daartegen betaal voor privé ontvangst al snel 150 euro per uur, stel dat je klant per dag hebt dan heb je 4000 in de maand waar natuurlijk nog onkosten vanaf moeten, eerlijk gezegd is dat best een mooi bedrag toch.
ik wil hiermee niet klagen dat de dames te duur zijn, het is wat je zelf kiest je kan ook voor 20 euro naar de tippelzone maar of je daar van vrolijk wordt is vraag 2
 
We moeten elkaar minder rap beoordelen en ons eens in de plaats van de ander zetten als wandelaar moet wij ons eens af vragen hoe veel zou ik zelf vragen als dvp om een uur met een wild vreemde de lakens te delen en hoe zou ik zelf willen behandeld worden

Andersom ook als dvp is het niet slecht om je eens af te vragen als wandelaar hoe veel zou ik betalen aan een dvp voor haar de lakens te delen en hoe wil ik behandeld worden

Ik persoonlijk betaal 150€- 200€ per uur wat ik oke vind ik fair vind voor 100€ zou ik zelf ook niet doen en ik will ook kwaliteit en dat heeft een prijs maar 300€ per uur zou ik te veel vinden
 
Veel geld hoeft toch niet gelijk te staan aan Duur .

Duur wordt het als je "iets het je niet waard is" .

Iedereen kan vragen wat hij wil. Vraag en aanbod bepalen de prijs.
Daarnaast heb je de beroemde gun-factor die meespeeld in de afweging.

Het is wat je ervoor over hebt.....en ervoor moet laten.!
Helemaal met je eens @vlex , met name het zinnetje, Duur wordt het als " iets het je niet waard is"
Dit omschrijft goed hoe ik er in sta, met name bij prive ontvangst.
 
Beste Lisa, met alle respect maar ik vermoed dat de meeste dames dit beroep kiezen voor de verdienste anders hadden ze wel voor het beroep schoonmaakster gekozen bijvoorbeeld wat veel minder geld oplevert maar ook een stuk minder persoonlijke issues heeft, je moet er als vrouw maar zin in hebben om het met onbekende mannen van allerlei soorten te doen, ik heb daar echt respect voor, daartegen betaal voor privé ontvangst al snel 150 euro per uur, stel dat je klant per dag hebt dan heb je 4000 in de maand waar natuurlijk nog onkosten vanaf moeten, eerlijk gezegd is dat best een mooi bedrag toch.
ik wil hiermee niet klagen dat de dames te duur zijn, het is wat je zelf kiest je kan ook voor 20 euro naar de tippelzone maar of je daar van vrolijk wordt is vraag 2
Sekswerkers kunnen mooi hun boterham verdienen. Maar ook van die €4000/maand bruto moet er nog verschillende kosten. Zo een 40%?

Verder, ik doe mijn werk met hart en ziel. Zo zijn er nog velen. Dus ja ik word daar heel vrolijk en gelukkig van ☺️
 
We moeten elkaar minder rap beoordelen en ons eens in de plaats van de ander zetten als wandelaar moet wij ons eens af vragen hoe veel zou ik zelf vragen als dvp om een uur met een wild vreemde de lakens te delen en hoe zou ik zelf willen behandeld worden
Maar je hoeft niet met ieder wild vreemde de lakens te delen, als je dat niet wilt, er is niemand die je dwingt om dit werk te doen. Je kan er ook voor kiezen om een ander vak te kiezen.
 
Er zijn veel te veel variabelen die van invloed zijn om ook maar enigszins een zinnige inschatting te maken. De vraag "wat verdient een dvp?" is net zo zinnig als "hoeveel maaltijden bereidt een kok?". Daar krijg je alleen maar onzinnige, niet serieus te nemen antwoorden op.

De bandbreedte is zo enorm dat zelfs een gemiddelde niks zegt. Daarnaast is elke mens anders en doet dus zijn of haar werk anders. Generaliseren gaat nooit iemand helpen, of het nou dvps, wandelaars of welke groep dan ook betreft.
 
Daar gaat het hier helemaal niet om Rony. Ik vraag gewoon minder snel te oordelen en veroordelen…
Lisa het was een reactie op het geen wat Roxas schreef, dat heb ik ook geciteerd, niet zo zeer op de vraag om minder snel te oordelen en veroordelen
 
Iedereen is het eens hier dus sluiten maar.
Als je veel geld hebt is t makkelijk.
Heb je dat niet , dan wordt het handkarren.
Er is weinig meelij met armere wandelaars , die hard voor hun centjes werken.
Dat verwacht ik ook niet , maar ik constateer het

Verder . Iets duur vinden mag gewoon.
Of het geld niet waard.
Hoef je niet met die Porsche te komen , dat valt eigenlijk best mee , koop je een pak status mee.
Een kroket in de snackbar voor 2.50€ , dat is pas duur.
Ach ja.
Sommige mensen houden van zo duur mogelijk , dan is het pas goed. Andere gaan altijd voor de laatste prijs.
Die werelden zullen elkaar nooit ontmoeten, maar ze hebben elkaar nodig om zich tegen af te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Beste Lisa, met alle respect maar ik vermoed dat de meeste dames dit beroep kiezen voor de verdienste anders hadden ze wel voor het beroep schoonmaakster gekozen bijvoorbeeld wat veel minder geld oplevert maar ook een stuk minder persoonlijke issues heeft, je moet er als vrouw maar zin in hebben om het met onbekende mannen van allerlei soorten te doen, ik heb daar echt respect voor, daartegen betaal voor privé ontvangst al snel 150 euro per uur, stel dat je klant per dag hebt dan heb je 4000 in de maand waar natuurlijk nog onkosten vanaf moeten, eerlijk gezegd is dat best een mooi bedrag toch.
ik wil hiermee niet klagen dat de dames te duur zijn, het is wat je zelf kiest je kan ook voor 20 euro naar de tippelzone maar of je daar van vrolijk wordt is vraag 2

Volgensmij snap je het niet, 4000 in de maand is bruto. Er gaat nog lingerie vanaf, hotel kosten, condooms en andere dingen voor bij dates.

Ze houden veel minder van die 4000 over dan je denkt. Hier in Nederland betaal je volgensmij tot iets van 65k 37% belasting.

1 klant per dag voor 150 euro elke dag 31 dagen is 4650 euro. 4650÷100=46,5x37= 1720,5 euro.

Dat betekend dat ze na belasting nog 2929 euro netto overhoudt.

Daar komt nog bij dat ze haar eigen zaak runt dus van het geld wat ze binnen haalt eigenlijk nog minder binnenkrijgt want uitgaven aan condooms etc.

Ik als 24 jarige zit nu ook tegen de 3k netto aan, en toch vind ik het geen bijzonder loon. En zou het al helemaal niet bijzonder vinden als ik met mannen moest neuken die niet verzorgd zijn etc.
 
Maar ook van die €4000/maand bruto moet er nog verschillende kosten. Zo een 40%?
Qua belasting ga ik er vanuit dat er alleen een bedrag wordt opgegeven wat nodig is om van te leven, waarom zou je meer opgeven als ze dat nooit kunnen controleren of jij vandaag 2 of 3 of 4 klanten hebt gehad
 
Zeg jij dat ook tegen jouw kapper of garagist?
Jazeker, daar gaat ook een gedeelte zwart, ze zijn toch niet gek? Als ik contant betaal wordt er geen btw gerekend, als mensen denken dat dat allemaal niet gebeurt dan zijn ze nog niet klaar voor die grote boze wereld daarbuiten
 
Meeste ambulant ondernemers ( bijvoorbeeld marktkooplui) geven altijd zo beetje hettzelfde aan .Een kennis van mij staat al 30 jaar op de markt met kleding en nog nooit controle gehad dus dat valt wel mee
 
Jazeker, daar gaat ook een gedeelte zwart, ze zijn toch niet gek? Als ik contant betaal wordt er geen btw gerekend, als mensen denken dat dat allemaal niet gebeurt dan zijn ze nog niet klaar voor die grote boze wereld daarbuiten
Hun keus. Maar bij mij en bij andere sekswerkers worden voorschotten gevraagd. Dan geef je best alles aan 🙏 dus nog eens. Stop maar met te veroordelen ☺️
 
Volgensmij snap je het niet, 4000 in de maand is bruto. Er gaat nog lingerie vanaf, hotel kosten, condooms en andere dingen voor bij dates.

Ze houden veel minder van die 4000 over dan je denkt. Hier in Nederland betaal je volgensmij tot iets van 65k 37% belasting.

1 klant per dag voor 150 euro elke dag 31 dagen is 4650 euro. 4650÷100=46,5x37= 1720,5 euro.

Dat betekend dat ze na belasting nog 2929 euro netto overhoudt.

Daar komt nog bij dat ze haar eigen zaak runt dus van het geld wat ze binnen haalt eigenlijk nog minder binnenkrijgt want uitgaven aan condooms etc.

Ik als 24 jarige zit nu ook tegen de 3k netto aan, en toch vind ik het geen bijzonder loon. En zou het al helemaal niet bijzonder vinden als ik met mannen moest neuken die niet verzorgd zijn etc.
Ik snap het wel, voor mij is 3k netto veel geld maar dat is voor iedereen ook weer anders
 
zou me niks verbazen als de belastingdienst daar ook op controleert hoor
Het lijkt mij dat sexwerkers onder een vergrootglas liggen bij de belastingdienst. Wellicht maken ze bijvoorbeeld aan de inkoop van condooms een schatting van hoeveel dates een dvp heeft,
 
Eigenlijk is dit weer zon topic waar je inderdaad gewoon niet gaat uitkomen.
mwa

Ik geloof best dat sommige mensen echt niet volledig weten hoe het werkt (en 200 Euro per uur LIJKT natuurlijk een hoog salaris, dat snap ik ook wel). Met dit topic heeft Lisa (of wie dan ook) tenminste iets om naar te verwijzen. Kan ook nuttig zijn.
 
Ik snap het wel, voor mij is 3k netto veel geld maar dat is voor iedereen ook weer anders

Oke, dan moet je niks aantrekken van mijn reactie op jou. 😉

Zelf vind ik in het huidige tijdperk 3k netto niet veel, pas met 4k zou ik redelijk tevreden zijn om goed te leven en alles te doen wat ik wil. Maar daar is inderdaad iedereen anders in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan