Even een realistischer beeld scheppen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
mwa

ik geloof best dat sommige mensen echt niet volledig weten hoe het werkt (en 200 Euro per uur LIJKT natuurlijk een hoog salaris, dat snap ik ook wel). Met dit topic heeft Lisa (of iemand anders die dat wil) tenminste iets om naar te verwijzen. Kan ook nuttig zijn.

200 euro per uur lijkt ook veel, maar 37% gaat naar belasting. Daar komt nog uitgaven bij voor joun eigen onderneming en nog andere onkosten en dan pas kan je het uitkeren aan jezelf.

Veel mensen vinden 150 euro p/u bij de garage ook veel maar daar moet ook licht aan staan, medewerkers betalen, gaat er is iets fout door een werknemer wat vergoed moet worden onder garantie.

Dus ja.

Je kan er zoveel over denken als je wilt maar uiteindelijk heb je het zelf in de hand hoeveel je betaald.

Als ik mijn garage te duur vind en ik zoek een andere voor minder geld kan het zijn dat hier de service mischien minder is maar dat mijn auto sneller klaar is dan bij de dure. Zeg het maar?

Zo kan je een DVP ook zien toch, de ene dure tongzoent en doet pzc en die goedkopere doet alleen kusjes en pzc, Tja wat heb je dan liever? Je gaat toch altijd een tussenweg zoeken.
 
Misschien een klinische reactie, maar je hebt voor het beroep van DVP geen (dure) vooropleiding nodig; je hebt in principe ook geen 'dure bedrijfskleding' nodig.
De enige echte grote kostenpost is de accommodatie (al dan niet gehuurd).

Natuurlijk kun je ook niet een onbeperkt aantal klanten per dag hebben, maar het uurtarief van DVP's is enorm hoog vergeleken met andere beroepen (waar vaak wel een dure vooropleiding voor nodig is).
Maar goed: de markt doet haar werk; ik vind 200 euro per uur simpelweg te veel, maar als andere mannen dat wel willen betalen; so be it.
 
Oke, dan moet je niks aantrekken van mijn reactie op jou. 😉

Zelf vind ik in het huidige tijdperk 3k netto niet veel, pas met 4k zou ik redelijk tevreden zijn om goed te leven en alles te doen wat ik wil. Maar daar is inderdaad iedereen anders in.
En dat in Groningen?
ik dacht dat het daar allemaal op een houtje bijten is. ;)
 
Misschien een klinische reactie, maar je hebt voor het beroep van DVP geen (dure) vooropleiding nodig; je hebt in principe ook geen 'dure bedrijfskleding' nodig.
De enige echte grote kostenpost is de accommodatie (al dan niet gehuurd).

Natuurlijk kun je ook niet een onbeperkt aantal klanten per dag hebben, maar het uurtarief van DVP's is enorm hoog vergeleken met andere beroepen (waar vaak wel een dure vooropleiding voor nodig is).
Maar goed: de markt doet haar werk; ik vind 200 euro per uur simpelweg te veel, maar als andere mannen dat wel willen betalen; so be it.
Begrijp jouw reactie. Maar geloof me, hoe beter de educatie van de sekswerker hoe 'makkelijker' ze het gaat hebben. Zeker sekswerkers uit de zorg zijn een krak in dit beroep.
Waarom? Zij zijn het al gewoon om met mensen te werken.
In dit beroep heb je heel erg veel empathie en voeling met de mens nodig. Ook ga je lange dates niet vullen met alleen seks. Een slimme kop helpt dan ook.
Like minded people attract each other 🙏
 
Jazeker, daar gaat ook een gedeelte zwart, ze zijn toch niet gek? Als ik contant betaal wordt er geen btw gerekend, als mensen denken dat dat allemaal niet gebeurt dan zijn ze nog niet klaar voor die grote boze wereld daarbuiten
Zelfs makelaars, en fysiotherapeuten ( kinesisten voor de Vlamingen) pakken graag aan in t zwart.
 
Begrijp jouw reactie. Maar geloof me, hoe beter de educatie van de sekswerker hoe 'makkelijker' ze het gaat hebben. Zeker sekswerkers uit de zorg zijn een krak in dit beroep.
Waarom? Zij zijn het al gewoon om met mensen te werken.
In dit beroep heb je heel erg veel empathie en voeling met de mens nodig. Ook ga je lange dates niet vullen met alleen seks. Een slimme kop helpt dan ook.
Like minded people attract each other 🙏
Dat is natuurlijk wel waar, maar de mannen komen uiteindelijk toch voor sex.
Ze gaan niet 200 per uur (ik ken je uurtarief overigens niet) voor een goed gesprek op niveau.

Overigens zeg ik zeker niet dat sexwerkers dom zijn; Ik stel uitsluitend dat je er geen voorlopleiding voor nodig hebt.
 
Zijn we niet teveel aan het focussen op Lisa. Zij geeft in haar eerste topic aan dat voor de beter betaalde sekswerkers er 10 zijn die nauwelijks rondkomen (om nog maar te zwijgen over uitbuiting en illegale praktijken). De sector is VEEL meer dan waar hier steeds over gepraat wordt (€200 per uur). Daarom geeft ze ook de vergelijking met andere sectoren (manager A vs manager B, ...). In andere sectoren heb je die verschillen ook. Punt.

Lisa, heeft de aanpassing van de wetgeving in België veel veranderd? Of is het nog te recent om al duidelijke (financiële) verschillen en voor- en/of nadelen te ondervinden?
 
We houden veel over aangezien iedereen nog met paard en wagen functioneert, ook bellen we nog met postduif naar elkaar. 🙃
Dat is ook zo, wij hebben hier in de Randstad ook maar gewoon luxe problemen. En met paard en wagen kom je ook gewoon overal waar je wezen moet.
 
Dat is natuurlijk wel waar, maar de mannen komen uiteindelijk toch voor sex.
Ze gaan niet 200 per uur (ik ken je uurtarief overigens niet) voor een goed gesprek op niveau.

Overigens zeg ik zeker niet dat sexwerkers dom zijn; Ik stel uitsluitend dat je er geen voorlopleiding voor nodig hebt.
Dat is een klein onderdeel ervan. Maar heus niet alles.
Vooropleiding is niet nodig. Gaandeweg onderwijzen ze zichzelf wel of elkaar. Geestelijk welzijn, menselijk lichaam, fetisjisme, BDSM,… etc etc. Massagetherapie ook populair. Noem maar op. Komt meer bij kijken dan je denkt ☺️
 
Rare focus op het uurtarief weer. De ene dame vraagt 200 per uur en werkt 8 uur per week. De andere dame vraagt 100 per uur en werkt 24 uur per week. Wie verdient er meer?

En dit zijn maar een paar van de variabelen. Hebben we het niet over de kosten zoals accomodatie, reistijd, promotie, uitrusting, voorbereiding etc. etc. etc. Allerlei directe en indirecte kosten die enorm verschillen van persoon tot persoon.
 
De FIOD gaat wel zo grondig te werk. Die kijken naar alles.
De Fiod heeft zo zijn eigen methodes, maar ik kan mij indenken dat bijvoorbeeld de inkoop van condooms een graadmeter kan zijn hoeveel bezoeker een dame heeft ontvangen.
Als je 100 condooms inkoopt en je hebt maar 10 klanten opgegeven die je hebt ontvangen, dan kan ik begrijpen dat je toch het een en ander zou moeten verklaren.
 
Wellicht een idee, om de prijsdiscussie achterwege te laten, voordat ook hier een slotje van de moderator op komt.
 
De Fiod heeft zo zijn eigen methodes, maar ik kan mij indenken dat bijvoorbeeld de inkoop van condooms een graadmeter kan zijn hoeveel bezoeker een dame heeft ontvangen.
Als je 100 condooms inkoopt en je hebt maar 10 klanten opgegeven die je hebt ontvangen, dan kan ik begrijpen dat je toch het een en ander zou moeten verklaren.
Voorbeeld verband leggen tussen inkoop plastic lepeltjes, en aantal verkochte kopjes koffie deden ze bij mijn vriend in de horeca wel
 
Topic gaat over "een realistisch beeld".
Kostprijs berekening.
Als je alles meerekent begin je nooit een bedrijf.
Dat zijn de boekhouders van deze wereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan