even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat jullie gezamenlijk redelijk dicht bij de waarheid zitten.

Er zitten veel haken en ogen aan.

En juist dat zou kunnen zijn waardoor de relatie uiteindelijk toch niet werkt.

Het verklaart ook waarom ze geen behoefte aan andere mannen had als we niet samen waren. Dan richtte ze zich op meisjes, wat misschien nog wel meer haar doelgroep is.

Wel is het dan raar dat ze, toen er enorm geldgebrek was, koos voor het dvp vak als tijdelijke oplossing.
Maar haar eigen verklaring daarvoor is dat ze het daardoor juist echt als een vak kon uitoefenen.

Ze weet sinds ze 14-15 was dat alle mannen op haar geilen en heeft zelf interesse mannen en vrouwen, maar iets meer in vrouwen.

Dus een relatie met 1 man en uitstapjes naar vrouwen vindt zij een goede optelsom.

Maar omdat ze in het verleden ook echt relaties heeft gehad met vrouwen, is het voor mij toch bedreigend. Vooral omdat die lesbische of bi-vrouwen net zo hard een relatie als einddoel hebben (zeker in haar geval) als mannen dat zouden hebben die haar benaderen.

En daar waar je bij een man heel makkelijk zegt 'kappen nou', denk je bij een meisje al snel: ach, dat kan toch....

Maar eigenlijk is het gewoon 'een andere persoon' en dus ben je niet meer monogaam.

Ik kan daar weinig over zeggen omdat ik dan zelf ook wandel, maar dvp bezoekjes van een half of heel uur zijn meestal toch meer sex gericht.

De tijd gaat het uitwijzen welke kant de bal op rolt.

Het is inmiddels ook al iets waar ik mezelf bij neergelegd heb.

We zijn 4x 1-2 maanden samen geweest, hebben meerdere reizen gemaakt, hebben altijd veel lol samen, de sex klopt ook, maar aan het bisexuele aspect kan ik niets veranderen.

Het gevaar komt niet van andere mannen, het komt van andere vrouwen.

Overigens schijnt het een standaard-smoes te zijn van Zuid-Amerikaanse vrouwen dat ze zeggen dat ze lesbisch zijn als ze geen interesse (meer) hebben in een man, maar bij haar wist ik dit vanaf de start. Vond het toen alleen niet relevant om het er over te hebben.

Er zit gewoon een wereld van verschil tussen 4x of meer 2 maanden samen doorbrengen en definitief samen permanent in 1 land gaan wonen.

We zijn wel enorm aan elkaar gewend en ik vind haar looks te gek en haar als mens deels te gek, maar er zijn ook wat culturele haken en ogen.

Voorbeeldje: Als ze drinken, drinken ze soms tot ze echt ladderzat zijn. Er zit geen stopknop op zeg maar.

Ik drink ook wel eens wat te veel, maar ben bewuster.

Heb zelfs wel eens bijna een vliegtuig gemist omdat we op een airport in een bar zaten en ze nog graag een 2e cocktail wilde.

Dat kon gewoon echt niet omdat we nog naar de gate moesten lopen, dus zei ik dat en toen ontstond er ruzie.

Meestal is ze heel relaxed, maar zoiets kan ik moeilijk begrijpen.

Zonder mij erbij had ze dus een tweede drankje besteld, gerend, vlucht gemist en weer terug de buitenlandse stad in gemoeten.

Nieuwe ticket kopen, terug naar waar je al was, extra reisdag etc.

Gek genoeg denk ik dat dit soort keuzes soms cultureel bepaald zijn.

Geldt niet voor alle Zuid-Amerikanen, maar het tijdsbesef is soms ver te zoeken.
Grote stappen en lastige keuzes voor beide kanten als ik het zo lees.
Ik wens jullie beide veel wijsheid toe. Uiteindelijk is mijn ogen dicht bij jezelf blijven en zoeken naar de balans tussen hoofd en hart, datgene wat het beste werkt.
Klopt helemaal.

Het is zelfs goed mogelijk dat we besluiten om er, in ieder geval in dit stadium, niet full-time mee door te gaan en voor de friends with benefits variant te kiezen.

Elkaar af en toe zien. Hier, daar of elders.

Er zullen mensen zijn die zeggen: Zie je nou wel, het werkt niet, maar dit heeft volgens mij niet direct iets met haar kortstondige dvp-verleden te maken.

Misschien indirect hooguit iets met hoe ze door haar achtergrond, seksuele voorkeur, opvoeding in het leven staat.

Haar vader heeft 8 kinderen bij 6 vrouwen.

Ik heb de aantallen iets verdraaid om het onherkenbaar te houden.

Maar toen ik daar naar vroeg vond ze het heel normaal. Zo gaat dat, zei ze.

Het is superlachen met haar en het is een prachtige verschijning, maar dat zijn voor mij soms alarmbellen als het over een toekomst met iemand opbouwen gaat.

Maar we bekijken het per moment.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan