F2f vrouwen begin 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ralf99

Newbie
7
19/01/23
5
2
Heeft er iemand ervaring of een tip om een paydate te kunnen regelen met een f2f/ onlyfans model (liefst wel nederlandse). Dit is iets wat al langer op mn verlanglijstje staat maar heb nog niks kunnen regelen.
 
Heeft er iemand ervaring of een tip om een paydate te kunnen regelen met een f2f/ onlyfans model (liefst wel nederlandse). Dit is iets wat al langer op mn verlanglijstje staat maar heb nog niks kunnen regelen.
Op Onlyfans zou ik hier sowieso niet naar vragen. Onlyfans heeft een heel erg sterk beleid waardoor modellen meteen waarschuwingen krijgen en hierdoor riskeren hun account kwijt te geraken. So don't be that guy...
Via F2F kan dit wel. Vraag het gerust aan het model. Hou er wel rekening mee dat de meeste van die dames dit maar heel uitzonderlijk doen en met hun beste fans.
Het beste is om via hun Instagram naar hun mail te gaan en je vraag daar netjes te stellen. Good luck 🙏
 
Heeft er iemand ervaring of een tip om een paydate te kunnen regelen met een f2f/ onlyfans model (liefst wel nederlandse). Dit is iets wat al langer op mn verlanglijstje staat maar heb nog niks kunnen regelen.
Ervaring niet maar na zoeken / onthouden weet ik dat de volgende wel aanbod hebben gehad of nog steeds aanbod hebben:
Heeft destijds geadverteerd op sexjobs/ kinky. Weet niet of ze het nu nog aanbiedt.

—> heeft F2F

—> tourt ook het land door. Op letten op advertentie.

 
hier nog 1, geen ervaring mee en wel prijzig, maar wel erg geile uitstraling. Keep 'm coming!



 
Probeer het zelf ook al enige maanden op F2F. Het voelt echter als een kansloze onderneming. Er zullen er vast wel enkele tussen zitten die met fans afspreken, maar dan kiezen ze die zelf uit. En hier en daar een dame die al in het vak zit en toevallig ook een F2F pagina heeft.

Maar verreweg de meesten daten niet. Of ze teasen ermee en houden je zo lang mogelijk aan het lijntje, proberen je zoveel mogelijk content te laten kopen, om zogenaamd te laten blijken dat ze je kunnen vertrouwen of dat je hen leuk vindt. Allemaal marketing tactieken om geld binnen te harken en eigenlijk gewoon een vorm van oplichting.

Maar goed een wijze les, vermijd die sites als de pest en spreek gewoon met dames af die er wel voor open staan. Weet je tenminste waar je aan begint.
 
Het is verbazingwekkend om te zien dat die meiden op F2F en OF geld binnen harken met de hele dag foto's en filmpjes van zichzelf te posten en daar geld voor vragen en wat heb je er als fan uiteindelijk aan..... HE-LE-MAAL NIKS! 👎👎👎

Temeer daar het hele internet vol staat met gratis foto's en films van de mooiste meiden! Ik bedoel het is werkelijk..... we leven echt in een verbazingwekkende wereld! 👎👎👎

Vergeet niet dat dit soort meiden zonder internet en dus zonder F2F en OF gewoon bij de Appie achter de kassa beland waren met een netto maandsalaris van €1500, want je begrijpt dat die bovenkamers vroeger in het klaslokaal niet mee konden komen! 😂😂😂

TRIEST!!! 😥😥😥
 
Laatst bewerkt:
hier nog 1, geen ervaring mee en wel prijzig, maar wel erg geile uitstraling. Keep 'm coming!




hier ook nog haar insta https://www.instagram.com/kellyabigaillx/
Echt wel een mooie redhead!
 
Ja ik heb deze twee al gedaan: beide staan op kinky



Beide heb ik lekker vol hun gezichtje onder gespoten hihi.

Als er nog andere zijn houd ik mij aanbevolen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan