Recensie Luana/Fabiola, Leiden (voorheen Oosterhout) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gerly

Wandelaar
86
28/08/21
32
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oosterhout/7834813-fabiola
Pas afgesproken met deze dame.

Is me wel goed bevallen, is zeker wel een pro, maar doet wel haar best en heeft mooie grote tieten.
Begint met lekker op te geilen en zo met haar op bed belandt, eerst lekker de ballen likken en daarna pijpen, wat ze goed doet, maar ook snel en behendig een condoom er omheen zonder dat je het in de gaten hebt, maar verder is het pijpen wel ok. Daarna diverse standjes en lekker klaargekomen. Als slot nog een massage gekregen.
 
Is ze een gfe? Is ze lief? Waar ontvangt ze in Ohout? Voor de deur parkeren? Spreekt ze een beetje nederlands? Ze ziet er echt top eruit… reageert ze snel op een apje?
 
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oosterhout/7834813-fabiola
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook onlangs bij Fabiola geweest. Toen ik aankwam op de locatie stond er eerst een andere dame voor me, maar dat bleek een misverstand want ze was er wel gewoon. Dus als je gaat appen kun je het beste ook echt haar naam erbij zeggen.

Het bovenstaande verhaal kan ik absoluut onderschrijven. Zoent lekker en ziet er echt uit als een heerlijke milf. Spreekt redelijk Engels. Ik had het absoluut naar mijn zin, alleen jammer dat ze een beetje op leeftijd is.

Is ze een gfe? Is ze lief? Waar ontvangt ze in Ohout? Voor de deur parkeren? Spreekt ze een beetje nederlands? Ze ziet er echt top eruit… reageert ze snel op een apje?
Op alle vragen ja, behalve dat ze Nederlands spreekt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oosterhout/7834813-fabiola
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na meerdere pogingen deze dame eindelijk eens te pakken gekregen. Ze verplaatst zich sneller door NL dan de gemiddelde corona uitbraak, dus het is lastig om haar te onderscheppen. Ze verpoost nu (kort?) in Zuid-Holland.

Locatie was schrikbarend, een afgeragd pand vol met troep, afbladderend behang, smerige vloerbedekking, eigenlijk alles was vies. Ontvangst op een kamer die zo mogelijk nog ranziger was, durfde mijn kleren bijna nergens neer te leggen. Overal lag zooi, de dame moest letterlijk het bed vrij maken. De kans dat het bedlinnen proper was is dus vrij klein. Ik was van plan een uur te gaan, maar heb dit ter plaatse gecorrigeerd in 30 minuten. Had natuurlijk gewoon weg moeten lopen, maar de nieuwsgierigheid (ander woord voor geilheid) naar de dame overwint dan toch.

Dame klopt 100% met haar foto's, maar was qua slonzigheid helaas gelijkwaardig aan de locatie. Ongewassen haren, slippers, een versleten legging, noem maar op. Zeer spijtig, want hetgene waar ik uiteindelijk voor kwam klopte zeker. Ze heeft een heerlijk curvy lichaam met twee borsten die de ellende bijna zouden kunnen compenseren. Communiceren is vrijwel niet te doen, maar de tijdloze communicatie van een geweldige tiet in je handen mag ook een naam hebben. Zoenen was mweh, plus dat ze ook hier niet fris was helaas. Pijpen - in tegenstelling tot wat afgesproken was - met condoom, al likt ze wel met plezier je ballen. Het neuken was best lekker, maar plichtmatig en je moet zelf de slingers ophangen. Als je daar eenmaal in zit lijkt ze wat los te komen en is het echt smullen van tieten en kont. Ze laat je rustig klaarkomen gelukkig, duwt je niet direct naar buiten.

Zodra de waas van het klaarkomen is opgetrokken tref je jezelf dus aan in een smerig pand en is het een kwestie van zo snel mogelijk wegwezen. Handen wassen is er niet bij, zou me verbazen als ze überhaupt stromend water hadden. Ik probeer dit soort locaties en toestanden liefst te vermijden en ben daar weer even fijntjes aan herinnerd.

Eigenlijk is ze heus zo kwaad niet, maar ze wordt duidelijk geleefd door het reizende circus waar ze in zit (had geen idee in welke stad ze zat en waar ze de volgende dag zou zijn). Dat alles geeft me toch een naar gevoel. Zou ze op een keurige plek zitten, zichzelf netjes verzorgen en wat fatsoenlijke kleding dragen, dat zou ik haar met liefde nareizen. Dat gaat nu absoluut nooit gebeuren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oosterhout/7834813-fabiola
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij haar geweest in Voorschoten
Na douchen terug naar haar kamertje was wel schoon twee luchtbedden opelkaar verder weing.
Lekker met haar staan zoenen een een beetje terughoudend was ze maar ik duwde me tong zo diep mogelijk in haar keetlje waardoor ze lekker mee ging doen.ondsrtussen haar lekker met twee vingers gevingerd en dat beviel haar ze werd lekker na en kwam klaar.
Daar ging ze zelf naar beneden en pijpte me heerlijk moch zelfs nog even dat mondje lekker neuken had ze wel moeite mee maar heb het idee dat deze dame geen nee durft te zeggen. Toen ik merkte dat ik bijna kwam aan haar haren van me lul afgetrokken en haar een condoom erom laten doen daarna met boven lichaam van haar op het bed gegooit en lekker dat natte kutje liggen likken vingeren tot dat ze klaar kwam en toen gelijk me lul en in 1 keer in en gaan en wou wat kan deze dame een hoop aan ze ze gilde heerlijk hard dat ik moest stoppen to deep gilde ze maar als ik rustiger ging gilde harder deeper totdat ik kwam toen nog lekker paar stoorjes en me lul eruit en tong en vingers en gelijk in weer.
Op een gegeven moment vroeg ze massage en ik zei nee laten we door gaan dus ze mocht zorgen dat we weer konden toen haar heerlijk hard op haar rug geneukt ben zo wijd en ver mogelijk naar achteren en wederom gillen weer na de tweede keer weer gelijk met haar kutje spelen en toen zag ze dat me lul weer overeind stonden en zo onder de douche de derde keer gedaan.
Kon nog wel uren doorgaan deze dame is als ze het naar haar zien heeft en het lekker vind erg en en wil veel.
Tijdens het douchen kwam huisgenoot nog even kijken en vragen of alles goed was en die mag er ook zijn helaas wilde ze niet mee douche
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan