Faker via sexjobs tel 0658761660

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jari

Newbie
14
24/02/22
3
Pas op met deze faker, doet zich voor als Mrs en verlangt een tikkie maar daarna wordt je geblockt.
Ze incasseert de tikkie onder de neem Gina Brink.
Nu, een paar maand later staat ze weer met een advertentie op . Ander telefoonmummer uiteraard. Nu vraagt ze een tikkie te voldoen van €300,--. Ja je moet maar lef hebben.
Ze incasseert nu onder de naam Mientje Brink.
Haar andere nummer is 0683384342


https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/onderdanige-sletslaafjes-gezocht_7983681
 
Als je geld hebt overgemaakt en het rekeningnummer geeft een rode melding daar, dan kan je een Procedure Non Bancaire Fraude (PNBF) opstarten en mogelijk via je bank het geld terug krijgen.
 
Het gaat me er niet om om het geld terug te krijgen, voor 30 euro is dat vrees ik een bult werk, Het gaat erom dat deze oplichters tot stoppen gebracht worden.
 
Tsja, dan zal je toch of aangifte moeten doen. Of in het register moeten kijken. Het is ook de modus operandi van die onderkruipsels. Bedrag is laag, dus ze gaan er van uit dat niemand er werk van maakt. Totdat iemand het wel doet en ze of gezeik met de bank krijgen of een incasso bureau aan de deur hebben...
 
Volgende keer eerst het rekeningnummer googlen voor je iets betaald. Dan bedoel ik niet de tussenrekening die Tikkie gebruikt natuurlijk.
Ook gewoon nooit aanbetalen bij iemand die je niet kent of niet weet op te sporen.

Vooraf checken ook te vinden aldaar.
 
Nepwekker.. die was ik inderdaad al weer even vergeten. Maar goed punt, als ie niet op het register staat..wil ie nog wel eens op nepwekker staan...en ook handig om scherp op te zijn : buitenlandse en Nederlandse internet only banken (bunq, N26 enzovoorts)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan