Fantasie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben benieuwd naar wat je bedoelt...
Diversen van mijn fantasiën waar kunnen maken met Demi aan de Hofstraat in Eindhoven en vervolgens Carmen aan de Mecklenburgstraat. Beide dominante dames die voor veel in waren. Voelden me aan en wisten wat ik zocht. Van deze dames geleerd dat ik over drempels kan stappen die andere voor me op hebben geworpen. Dat het heerlijk is om ook sexueel jezelf te kunnen zijn zonder schaamtegevoel voor afwijkende dingen. Dat fetishen niet zijn om je voor te schamen, maar om van te genieten.

Heb nog altijd diverse fantasieën die ik graag met Carmen waar zou willen maken, maar ze is helaas niet meer werkzaam. Met haar zou ik dingen willen proberen die alleen kunnen als de ander daar voor open staat én je haar volledig kunt vertrouwen. Dat is moeilijk te vinden in de wereld: bij de "normale" vrouw loop ik al snel tegen de muur dat ze het niet wil doen (bij / met me), bij de betaalde sex is er een gebrek aan vertrouwen of is de dame niet ervaren genoeg voor mijn gevoel / kennen we elkaar niet genoeg. De klik moet er helemaal zijn en Carmen was - niet alleen voor of bij mij - de ideale sexpartner om mee op ontdekkingsreis te gaan. Dat bleek wel uit de berichten op diverse forums over haar en wat er gebeurde op de kamer.
Carmen werkt aan de Leenderweg in Eindhoven
 
Mijn fantasie of bucketlist of hoe je het noemen wil is dat ik een FFM-triootje wil met twee Chinese of Thaise dames. Ik op me rug, eentje rijden op me pik en die andere face-sitting, terwijl ze elkaar omhelzen en zoenen lig ik heerlijk te snoepen van kutje en kontje. Hmmmmmm

Op zich als je daar wat centjes tegenaan gooit is dat hier misschien wel te koop. Alleen moet je goeie meiden vinden die er echt voor gaan. Dat is nog de klus. Misschien heeft iemand van jullie wel tips.

Bekijk bijlage 8132
anny is een leuke meegaande chineese , al 3 keer ontmoet , advt. staat op kinky
 
Een travestie fantasie verwezenlijkt door een mooie en bloedgeile SM-Meesteres met kennis van zaken. Die je opmaakt met alles erop en eraan en je met haar en jezelf dus als vrouw opgemaakt met haar naar de bar een biertje of champagne (nog echte in dit stadium) gaat drinken en ze me showt aan haar mede SM-meesteressen. Dat ze dan het spel laat beginnen met allerlei soft-SM handelingen maar wel de basis van de SM in haar spel betrekt wat ik leuk vind. Tepelklemmen vermijden mits ik daar een operatie gehad heb, het moet een voorzichtige meesteres zijn die toch streng oogt. Een opwindende neuk actie dat ze met wat voorbind dildo's je gaat opneuken met geile muziek op, dat ik haar gouden champagne over mij krijg, zweepslagen, bondage, naalden (maar niet in intieme delen en tepels, dokterspel, sm-keuring,.. , in Valkenswaard bij Domination Palace zitten geile meesteressen. En natuurlijk op andere plaatsen ook. Maar de wereld van SM blijft voorlopig een fantasie voor mij. Ooit misschien. Een fantasie is ook leuk.
 
Mijn fantasie gaat over een jonge slavin, misschien vastgebonden of anders heel volgzaam, die mij wordt aangeboden door prachtige sexy voluptueuse wat oudere dame. Die dame bespreekt dan met mij wat ik met het jonge meisje zou kunnen doen en stimuleert dan dat ook te doen. Ze moedigt me telkens aan en doet suggesties: of ik ook niet zus of zo zou willen ...
Ik ga helemaal los op die jonge dame die heel gewillig meewerkt en uiteindelijk zal de madame ook wel meedoen ....
 
mijn fantasie is een trio met 2 bisex dames rond de 20-25, getint, lang haar, stevige borsten en platte buiken (slank dus)
We daten in een hotel. Eerst ergens eten/drinken....Onderweg terug naar hotel (taxi/lopend) lekker aan elkaar frunniken en op de kamer GFE
Nu eerst de centen bij elkaar sparen. 😁

Op verzoek stel ik mijn rekeningnummer open. Stort dan gul onder vermelding: Help Ernstige Neuker de winter door.
Dank u wel. Ook namens de 2 smachtende bisex dames.
 
mijn fantasie is een trio met 2 bisex dames rond de 20-25, getint, lang haar, stevige borsten en platte buiken (slank dus)
We daten in een hotel. Eerst ergens eten/drinken....Onderweg terug naar hotel (taxi/lopend) lekker aan elkaar frunniken en op de kamer GFE
Nu eerst de centen bij elkaar sparen. 😁

Op verzoek stel ik mijn rekeningnummer open. Stort dan gul onder vermelding: Help Ernstige Neuker de winter door.
Dank u wel. Ook namens de 2 smachtende bisex dames.
Klinkt als wat Esther & friends doen. Niet eens zo duur.
 
Het is misschien niet 1 op 1 wat je fantasie is, maar komt er aardig in de buurt.
Het kost wat geduld om voor hen in aanmerking te komen, maar als je het echt graag wil, heb je het er voor over lijkt me ;-)

Lees deze thread en prijs jezelf gelukkig als het je lukt. Laat het me weten als het een beetje was wat je gedroomd had!

 
Mijn fantasie gaat over een jonge slavin, misschien vastgebonden of anders heel volgzaam, die mij wordt aangeboden door prachtige sexy voluptueuse wat oudere dame. Die dame bespreekt dan met mij wat ik met het jonge meisje zou kunnen doen en stimuleert dan dat ook te doen. Ze moedigt me telkens aan en doet suggesties: of ik ook niet zus of zo zou willen ...
Ik ga helemaal los op die jonge dame die heel gewillig meewerkt en uiteindelijk zal de madame ook wel meedoen ....
En wat ik nog vergat: Ik gebruik de madame ook om handelingen voor te stellen die ik aan het meisje zelf niet durf te vragen. "Ik zou wel willen dat ze me rimt". "O, maar dat doet ze wel hoor, kom maar ....", etc.
 
Mijn fantasie of bucketlist of hoe je het noemen wil is dat ik een FFM-triootje wil met twee Chinese of Thaise dames. Ik op me rug, eentje rijden op me pik en die andere face-sitting, terwijl ze elkaar omhelzen en zoenen lig ik heerlijk te snoepen van kutje en kontje. Hmmmmmm

Op zich als je daar wat centjes tegenaan gooit is dat hier misschien wel te koop. Alleen moet je goeie meiden vinden die er echt voor gaan. Dat is nog de klus. Misschien heeft iemand van jullie wel tips.

Mijn fantasie of bucketlist of hoe je het noemen wil is dat ik een FFM-triootje wil met twee Chinese of Thaise dames. Ik op me rug, eentje rijden op me pik en die andere face-sitting, terwijl ze elkaar omhelzen en zoenen lig ik heerlijk te snoepen van kutje en kontje. Hmmmmmm
.Alleen moet je goeie meiden vinden die er echt voor gaan. Dat is nog de klus. Misschien heeft iemand van jullie wel tips.
Dit was de specialiteit van de Eden club aan Sukhumvit in Bangkok.
Daar ging je naartoe voor 2 meiden. Bij binnenkomst stonden ze in 2 groepen, aan de ene kant van de lijn de meiden die ook anaal deden.
Als je er eentje had uitgekozen liet je haar de 2e kiezen, zo wist je zeker dat je 2 had die goed "samen konden werken"
Helaas bestaat de Eden Club niet meer maar de werkwijze zal nog steeds werken. Vraag in een bar of club naar een meisje of ze iemand weet die een ffm trio wil. Als ze zelf niet wil geef je haar een ladydrink voor de moeite, iedereen blij. Meestal weten ze van elkaar wel wat er mogelijk is. Mocht je de eerste hebben dan zoek je samen de 2e uit.
 
Dit was de specialiteit van de Eden club aan Sukhumvit in Bangkok.
Daar ging je naartoe voor 2 meiden. Bij binnenkomst stonden ze in 2 groepen, aan de ene kant van de lijn de meiden die ook anaal deden.
Als je er eentje had uitgekozen liet je haar de 2e kiezen, zo wist je zeker dat je 2 had die goed "samen konden werken"
Helaas bestaat de Eden Club niet meer maar de werkwijze zal nog steeds werken. Vraag in een bar of club naar een meisje of ze iemand weet die een ffm trio wil. Als ze zelf niet wil geef je haar een ladydrink voor de moeite, iedereen blij. Meestal weten ze van elkaar wel wat er mogelijk is. Mocht je de eerste hebben dan zoek je samen de 2e uit.

@Spring Kerel, dat is het leven man, daar! Ik moet daar echt heen. Mijn god, wat moet ik daarheen!
 
Mijn fantasie komt regelmatig naar boven als ik langs onze hoofdstedelijke grachten loop.
Er liggen nogal wat kajuitbootjes in het water. Het lijkt me geweldig om stiekem zo'n bootje open te breken en dan in die boot geile seks te hebben op de deining van het water.

Op de bakkerij afdeling bij AH werkt een heerlijk uitziende dame. Leuke kop, goed figuur, gewoon (volgens mij) een lekker geil wijf. Die zou ik graag eens tussen de broodkarren in het magazijn flink willen nemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan