Recensie Femke/Charlotte met jacuzzi, Hasselt 1,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeusEx

Wandelaar
29
12/11/22
15
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/femke-87/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zal kort zijn, het is te duur voor wat ze waard is. Ze heeft een goed een lichaam en daar stopt het helaas ook bij. Ze probeert veel tijd te rekken om in de jacuzzi te gaan zitten en rookt ook een paar sigaretten er in, wat ik wel een afknapper vind.

De seks is OK, ze komt snel klaar, of wel faket ze het om er zo snel mogelijk van af te zijn, want na mijn orgasme was het inderdaad direct tijd om te vertrekken.
Haar beffen raad ik ten zeerste af... Het proefde alles behalve fris en ben er ook direct mee gestopt.
 
Bedankt voor je info, en dit klopt ook ze zit langer in de jacuzzie zo lang dat je niet meer zo bezig moet zijn met de persoon en heb je nog wel geteld 15 to 20 min om haar te knallen. Weg blijven bij deze dame, ze is nu op vakantie naar Curaçao met hare nieuwe vriend
 
Valt niet mee af te spreken als je een afspraak maakt zegt ze 10 a 5 min op voorrand af waardoor jij je verplaatsing doet en ze zegt dan dat ze iemand anders heeft die meer betaalt en is alleen maar safe sex alles met condoom en zit meer in de jacuzzie met je dan dat ze intiem met jou gaat betaal je voor een uur is het 45 of 50 min jacuzzie en dan 15 min a 10 min intiem laat deze dame links liggen verdiend het niet
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij deze wil ik even iedereen ff attent maken dit is Femke die in Genk ontvangt maar nu onder 2 andere namen werkt onder Charlotte en Femke, deze dame is het echt niet waart is redelijk duur voor wat het is. En alles is met condoom. Zit ook meer in de jacuzzi dan er iets van de sex of andere dingen aan te pas komen. Zou deze dame niet bezoeken zijn er veel beter
Zoals Femke in Neerpelt
Ella' in Genk
Laura Hasselt privé bij haar thuis

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Is totaal niet mee af te spreken,

Pakt meer tijd om in de jacuzzi te zitten dan met jou bezig te zijn neem je een uur, dan zit je in 45 min in de jacuzzi of houd ze u aan de praat,, dus nee dank u deze dame meiden, en ook duur voor wat je krijgt

 
Laatst bewerkt door een moderator:
afgaande op de foto's en de prijzen ben ik bijna zeker dat dit "Femke" is
is ze ook charlotte is dezelfde dame als Femke heeft 4 advertenties 2 van Femke en 2 van charlotte maar is niet de moeite om mee af te spreken zit meer in de jacuzzi dan ze met jou bezig is en dat voor een zeer hoge prijs. daarvoor heb je veel betere dames dan haar. ik zou zeggen wegblijven daar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan