Recensie Femke, Holsbeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny_Walker

Newbie
15
03/10/22
3
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-laat-u-al-haar-gaatjes-zien.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Is helemaal niet de dame van de foto.
Massage, de naam niet waardig.
Van alles op haar profiel is er niet veel waar. Wat pzc, met tegenzin de lingerie uit. Ganse tijd met de gsm bezig. Hygiëne 0,0. 130€ weggesmeten geld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook geweest en zelfde ervaring. Is wel een lieve dame, uiterlijk is ok. Maar zit gewoon afspraken te maken tijdens het pijpen door. Ze pijpt wel goed, daar niet van. En tijdens neuzen op z'n hondjes zag ik ook dat blauwe licht geregeld oplichten. Enfin ben heerlijk gepijpt geweest en haar lekker kunnen neuken, maar ik verwacht toch iets meer aandacht van een dame als ik een bezoek. Eens op de gsm kijken tijdens een rustpauze, ok nog, maar gewoon tijdens de daad kijken, en wss sturen, is wel wat veel van t goeie. Wat betreft hygiëne, daat moet ik de recensieschrijver wel tegenspreken, want haar hygiene was onberispelijk. Zowel zij als ik hebben gedoucht voordien. Maar voor mij zal t dus toch maar bij die ene keer blijven. Jammer want k vind het huis daar qua locatie nog wel goed. Zou graag die sofie daar eens willen doen, maar zit er precies niet meer denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan