Recensie Fernanda, Vilvoorde 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

1800bull

Wandelaar
90
17/05/22
33
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/fernanda-3138?adult=1
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Snel een afspraak willen boeken en hierbij beland.
Ontvangt in het centrum in een klein kamertje

Dame leek me totaal niet als degene in de advertentie. Als er 1 foto in de buurt komt is het die met het brilletje maar volgens mij heb ik een willekeurige dame gekregen.

1 geluk ik vond ze nog knapper. Midden de 20, mooi lichaam, ferme tepels aan de iets hangende natuurlijke borsten en een mooi achterwerk. Wel een klein buikje maar zeker niets afgrijselijks ofzo.

Communicatie enkel in het Spaans. Leuke rustige dame die haar best probeert te doen, maar de taalbarrière was echt groot. Geen getease, kleren uit en gaan. Wordt wel ferm nat eenmaal we bezig zijn. 2x plezier gehad, alles met condoom. Tussen de 2 momenten een massage. Vermeld de massage omdat dit 1 van de betere was die ik al heb gehad. Daarmee bedoel ik een echt goede ontspannende massage en niet het erotisch geplaag.

Wat deze review waard is weet ik niet, want mijn gevoel zegt dat er op elke ander moment een andere dame de deur had opengedaan.
 
Zelfde adv krijg je bij de link vermeld in de recensie https://www.girlsreview.nl/threads/maria-mia-vilvoorde.15804/, vermoedelijk niet dezelfde dame maar wel dezelfde groep/organisatie/plaats ?!
Inderdaad.. was dus ook mijn gesacht. Heb denk ik gewoon nog een beetje het geluk was dat het een knappe dame was die wel de moeite wou doen. Wat me wel opviel dat ze veel aan haar neus bezig was.. laten we zeggen dat ik deze trekjes in het uitgaansleven ook tegenkwam
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan