Fetlife.com

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jay40son

Wandelaar
93
26/07/22
121
Hoi

Wie zit er op Fetlife?

Ik onder het net en ben me erin aan het verdiepen.

Zie er wel erg geiel dingen op en vraag me dan ook af of jullie wel eens afspreken via deze site?

Wat zijn jullie ervaringen ?

ben erg benieuwd.
 
De meesten mensen op die site zitten echt niet te wachten op een hook-up zonder inhoud. Nee ook niet als je betaald.

Het is een soort van facebook om je contacten in de wereld te onderhouden. Veel mensen kletsen ook alleen met kennissen en kennissen van kennissen. Als je die niet hebt val je buiten de boot. Het is namelijk echt een kliekje.

Ik wil je aanraden om te zoeken op de site's die daarvoor bedoelt zijn, en niet deze. Mensen vinden dat namelijk behoorlijk irritant.
 
Aah dank je lily, ik ken het helemaal niet. Dacht dat het juist was om contacten op te doen.

Nee heb er geen contacten maar kan die toch opbouwen?
Zit je er zelf op of ook niet?

Ja de sites zoals Kinky en SJ zijn wel bekend. Maar is veel van hetzelfde. Zoek juist iets meer gezelligheid en gelijkgestemden en wat daar verder uit rolt wie weet.

Jij hebt ook wel een mooi profiel op SJ trouwens jammer dat je niet ontvangt :)

Nogmaals dank voor je reactie.
 
De meesten mensen op die site zitten echt niet te wachten op een hook-up zonder inhoud. Nee ook niet als je betaald.

Het is een soort van facebook om je contacten in de wereld te onderhouden. Veel mensen kletsen ook alleen met kennissen en kennissen van kennissen. Als je die niet hebt val je buiten de boot. Het is namelijk echt een kliekje.

Ik wil je aanraden om te zoeken op de site's die daarvoor bedoelt zijn, en niet deze. Mensen vinden dat namelijk behoorlijk irritant.
Wat je zegt van dat kliekje klopt idd , heb er een aantal jaren op gezeten , maar het is echt een ons kent ons wereldje.
Daar een date scoren is net zoiets als de staatsloterij 😂
Ik ben er weg , geen zin in om iedere keer aan te horen , je moet munches bezoeken en zo .
Heb tinnitus , dat gaat hem dus niet worden , een hoop die door elkaar heen kleppen 🙉
En mannen die het liefst een vrouw bont en blauw willen slaan , nou nee , gaan we niet doen.
Buiten een pets op de billen dan 😂
 
Aah dank je lily, ik ken het helemaal niet. Dacht dat het juist was om contacten op te doen.

Nee heb er geen contacten maar kan die toch opbouwen?
Zit je er zelf op of ook niet?

Ja de sites zoals Kinky en SJ zijn wel bekend. Maar is veel van hetzelfde. Zoek juist iets meer gezelligheid en gelijkgestemden en wat daar verder uit rolt wie weet.

Jij hebt ook wel een mooi profiel op SJ trouwens jammer dat je niet ontvangt :)

Nogmaals dank voor je reactie.
Als je echt contacten wil opdoen moet je naar events gaan en daar vrienden zoeken. Online gaat dat echt moeilijk voor een man.


ik zit er op en ben gelieft bij het kliekje, maar ben niet meer actief

Succes!
 
Er zijn altijd uitzonderinge, maar FetLife is m.i. alleen geschikt als je echt iets hebt met de BDSM/kinkwereld en is ongeschikt als datingsite. Je moet veel tijd investeren om relaties op te bouwen. Mensen die denken daar snel te kunnen scoren, worden meestal met de nek aangekeken, en je zult lastig aansluiting vinden. SDC is veel geschikter als je er goed uitziet en ook wat kunt brengen. Maar al dit soort communities vragen wel een investering. Wil je gewoon een leuke date met kinky seks, dan is contact zoeken met een DVP veel gemakkelijker en goedkoper. Het opbouwen van relaties (tijdsinvestering) is natuurlijk ook niet gratis.
 
Veel plezier Noortje! Mij niet gezien 😄 Trekt mij helemaal niet, maar ben ook geen swinger en heb niets met BDSM.
Inmiddels hebben alle mogelijke stromingen en fetishes hun weg naar fetlife gevonden, het is dus al lang niet meer uitsluitend het domein van BDSM'ers. De content van de rubrieken de mooiste dit en de mooiste dat verbleekt met wat je daar links en rechts tegen komt (van liefhebbers voor liefhebbers) maar voor ik mensen op ideeën breng, what happens on fetlife stays on fetlife dus daar gaan shoppen om dat hier of elders te delen is niet de bedoeling!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan