(Ergens anders) Afspreken met een Raamdame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asiaaddict

Stamgast
Forumpionier
376
05/07/21
377
3
Ha Wandelaars,

Ik ben geen Raambezoeker. Nooit gedaan en vermoed het ook niet te doen.

Ik hou ervan Prive, in een Hotel of zelfs een Salon af te spreken met een gode Douchegelegenheid.
Wel zie ik af en toe wat recensies van Raamdames voorbij komen (met name Aziatisch) waar ik dan ook graag elders mee wil afspreken.

Krijgen jullie Uberhaubt ooit een Telefoonnummer van een Raamdame? Dit of te vragen of ze beschikbaar is?
Spreken jullie wel eens af ergens anders?

Ben benieuwd.

Asiaaddict
 
Krijgen jullie Uberhaubt ooit een Telefoonnummer van een Raamdame? Dit of te vragen of ze beschikbaar is?
Spreken jullie wel eens af ergens anders?
Antwoord op alle vragen: zeer zelden. Het is twee keer gebeurd in al die jaren. Beide keren bezocht ik de dame voor de eerste keer.

Een enkele raamdame werkt ook in een privéhuis.
 
ooit wel eens gevraagd toen ik het SKW nog wekelijks afschuimde..
draaide telkens op niks uit..
heb wel eens van een dame uit een privehuis haar nummer gehad en later thuis bezocht..
maar de meesten zijn er niet kapot van
 
Telefoonnummer van raamdame krijgen is meestal geen probleem. Ergens anders dan achter het raam afspreken zullen ze niet vaak doen denk ik. Maar je kunt het altijd proberen.
 
Als je een band ontwikkeld met haar en je bent haar type zal ze haar nummer zeker geven ….. maar misbruikt dat , dan zal je snel geblokkeerd zijn ook … en respecteer haar en misschien zit er zelfs een gewone vriendschap in ??
 
ooit wel eens gevraagd toen ik het SKW nog wekelijks afschuimde..
draaide telkens op niks uit..
heb wel eens van een dame uit een privehuis haar nummer gehad en later thuis bezocht..
maar de meesten zijn er niet kapot van

De tijden zijn veranderd sinds corona wat dat betreft, van een aanzienlijk aantal kan je het telnr krijgen hoor.
Of ze ook elders willen afspreken is niet altijd zeker.
 
zoals eerder geopperd worden telefoonnummers vrij makkelijk gegeven. meestal is het een kwestie van vertrouwen opbouwen, en in de meeste gevallen doe je dat door haar vaker te bezoeken. elders afspreken is voor de meeste dames een stap te ver, maar vertrouwen is essentieel.
 
Ergens anders afspreken heb ik nooit geprobeerd - mede omdat ik de privacy/anonimiteit van ramen graag wil.

Ik ben dus geen deskundige. Ik kan me echter voorstellen dat een dame dit niet zo maar bij de eerste de beste klant doet. Immers weet zij niet waar je haar wilt ontvangen. Het risico is voor haar groter, dan bij een vertrouwde werkplek.
 
Af en toe spreek ik eens af met mijn vaste dame . Dan doen wij samen andere activiteiten . Alles gebeurt dan op vriendschappelijke basis. Wij praten over andere dingetjes, lachen en zeveren. Dan zie ik haar als een ander vrouw gekleed zonder die rode lichtjes er omheen. Dan wordt alles over een andere boeg gegooid. Zo iets is wel uniek . En ik heb die kans gekregen van haar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan