Mooie verhalen hier.
Ik heb het geluk dat ik al veel van de wereld heb gezien, er zijn mensen die graag elk jaar naar dezelfde plek gaan en er zijn mensen zoals ik die elk jaar ergens anders heen willen. Er zijn 2 landen in ZO Azie waar ik niet geweest ben. Laos en de filipijnen. Ik houd van de zee dus ben naar de filipijnen aan het kijken. Stond ooit op een lijstje maar ik word wel enthousiast. Bovenstaand klinkt wat opschepperig maar zo niet bedoeld, wel als idee dat ik niet een groentje ben die voor het eerst alleen op reis gaat.
Nu is sex niet het doel van de vakantie maar wel een hele mooie bonus. Ik doe het graag met meisjes en ladyboys en ik begrijp dat dit hier in voldoende mate zijn

. Tenminste , op Redcat Phillipines voldoende over te vinden dus dat komt goed

(en ook best wel zin in die bonus). Blijkt het najaar ook weertechnisch goed te zijn en zijn vluchten niet heel prijzig.
Maar ik heb nog wel een paar vragen.
- Doel is het land zien, soms met OV maar ik huur graag een auto en ga zelf op pad. Ben niet bang voor een beetje drukte. Ik plan hooguit 2 dagen voorruit, als het leuk is blijf ik. Anders ga ik door. Is zelf rijden (inclusief ferry's naar eilanden) te doen of is het land daar gewoon te groot voor?
- Als ik nu op booking.com naar hotelkamer prijzen in November kijk dan zijn deze nu best hoog. Veranderd dit als je kort te voren boekt. Aangezien een dikke maand daar wil zijn zou ik max 50 euro per nacht mooi vinden. Is dit realistisch?
Deze vragen misschien niet gerelateerd aan het doel waar dit forum voor is maar hier zitten wel de alleen reizigers/expats met ervaring