Recensie Fleur, Gent 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik lees toch iets anders, ze heeft de prijs per uur verhoogd omdat de klant de kamer ook betaald. Volgens mijn begrijpend lezen wil dit zeggen dat de prijs dus inclusief kamer is...
 
180 EUR voor een uur, inclusief kamerprijs als ik het goed lees valt nog best mee dan. Is 20/30 EUR boven de gangbare prijzen voor 1 uur dvp in een privehuis
Toch niet blind hoop ik. Staat heel erg duidelijk DE KAMER IS NIET INBEGREPEN. die gaat mij ook niet meer zien. Perfecte dates gehad maar meer dan € 150 per uur is echt de max. Die dames prijzen zich volledig uit de markt. Echt DOM want gezien de veel goedkopere zeer goeie alternatieven zoals de Angels dames ga ze binnenkort bijna geen klanten meer hebben. Je ziet dat vaak aan het aantal advertenties dat ze op RL zetten. Alles wat boven de 180 per uur vraagt adverteert zich rot. Ik ga alleen naar dames die echt zich mijlenver onderscheidden van een standaard beurt. Bijvoorbeeld bij Destiny. Dan is een hogere prijs gerechtvaardigd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/fleur-186
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week had ik besloten om, ondanks de hitte, mezelf eens te trakteren op een namiddag met Fleur. Ik had een locatie gekozen niet ver van Gent (de klant betaalt de kamer), en 2 uurtjes gereserveerd.

Fleur werkt nu zelfstandig maar blijft nog steeds de klassedame die we gewend zijn. Na een glaasje bubbels hebben we ons flink in het zweet gewerkt, met een verfrissende douche voor, tijdens en na. Voordeel van niet bij René te ontvangen was dat we nu samen onder de douche elkaar konden inzepen en verwennen
 
Na het lezen van de zeer goede commentaren, eens afgesproken met Fleur en kan alleen maar beamen van al het goede dat reeds gezegd is.
Fleur is een stijlvolle dame en toch girl next door gehalte waardoor snel een goede klik (naar mijn gevoel toch 😀).
Het voorspel puur genot en ze laat zich (meerdere keren) echt gaan in het klaarkomen tijdens het likken (eventuele andere koppels aanwezig in rendez-vous huis zullen het wel gehoord hebben 😀).
Sex was super....de blik die ze me gaf in de spiegel tijdens doggy was zeer veelzeggend.

Bij deze..Fleur als je dit leest...ik had een zeer goede tijd en zal zeker nog eens afspreken met jou.
 
Vorige week had ik besloten om, ondanks de hitte, mezelf eens te trakteren op een namiddag met Fleur. Ik had een locatie gekozen niet ver van Gent (de klant betaalt de kamer), en 2 uurtjes gereserveerd.

Fleur werkt nu zelfstandig maar blijft nog steeds de klassedame die we gewend zijn. Na een glaasje bubbels hebben we ons flink in het zweet gewerkt, met een verfrissende douche voor, tijdens en na. Voordeel van niet bij René te ontvangen was dat we nu samen onder de douche elkaar konden inzepen en verwennen
Wie ervaring met deze Fleur aanrader?
 
Vorige week had ik besloten om, ondanks de hitte, mezelf eens te trakteren op een namiddag met Fleur. Ik had een locatie gekozen niet ver van Gent (de klant betaalt de kamer), en 2 uurtjes gereserveerd.

Fleur werkt nu zelfstandig maar blijft nog steeds de klassedame die we gewend zijn. Na een glaasje bubbels hebben we ons flink in het zweet gewerkt, met een verfrissende douche voor, tijdens en na. Voordeel van niet bij René te ontvangen was dat we nu samen onder de douche elkaar konden inzepen en verwennen
Waar had je een kamer gehuurd? Ik zou nog eens willen afspreken met haar ben niet zo bekend met goede kamers te huren
 
Moet écht toch ook wel een keertje een afspraak maken!
Zag op de website dat 'Rozenhof' kamers vernieuwd heeft. Ben niet bekend met dat hotel, maar is het een leuke plaats voor een 'rendez-vous'? Is alvast goed bereikbaar en heeft parking...
Wat met het alternatief 'Trianon' Gent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan