WHEM Floor, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die schat ik 40j. 28 volgens haar ad😂
Misschien moet je eens af spreken met die persoon in plaats van een schatting op een foto te plakken. 40 is ze zeker niet ! Zeer aangenaam vriendelijk en spontaan wel. Ik weet dat dit forum liever volledige verhalen hoord maar dit zal ik jullie niet schenken. Ontdek het zelf. En oordeel erna. Bij deze is het duidelijk dat deze reactie ver uit de lucht gegrepen is en oncorrect met een dame van 40 is niks fout maar een veel jongere dame bekeuren als een lichamelijke leeftijd van 40 is wel niet leuk te horen. Kwa ingesteldheid en inzicht in het leven mag ze gerust wel bij die leeftijd staan !

Een maand geleden een date meegehad, tegengevallen, foto's zijn niet van haar, de foto's stralen sexualiteit uit, in het echt was dat niet het geval , een klein tenger meisje doch geen vergelijk met de foto's, wel vriendelijk, daarmee is het ook al gezegd.

Een maand geleden een date meegehad, tegengevallen, foto's zijn niet van haar, de foto's stralen sexualiteit uit, in het echt was dat niet het geval , een klein tenger meisje doch geen vergelijk met de foto's, wel vriendelijk, daarmee is het ook al gezegd.
En que leeftijd, wat zou je haar schatten alsik vragen mag?

Terug
Bovenaan Onderaan