WHEM Floor, Numansdorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerst naar recensies gezocht voor ik met deze dame contact ging zoeken. Ik heb een hele andere ervaring met deze dame als derest hier volgens mij ik heb gister middag een mailtje gestuurd en had dezelfde avond nog een afspraak. Het is een hele lieve dame leuke geile date gehad. Ontvangt privé in een mooi huis.
 
Contact loop prima hoor geen klachten! Nog niet langs geweest helaas weer te druk met werk gehad deze week. Nu men zinnen gezet op volgende week woensdag. Van het weekend contact opnemen om te kijken of dat voor haar ook kan! Tof dat je een goeie date hebt gehad Peter. Ik hoop volgende week hetzelfde te kunnen vertellen!
 
Vanavond stond er een date gepland met Floor! Ik had er heel veel zin in maar helaas vanmiddag een bericht van haar dat de date niet door kon gaan wegens privé omstandigheden. Jammer maar helaas. Vrijdag vertrek ik voor 2 weken vakantie. Heb met haar afgesproken na men vakantie contact op te nemen voor het plannen van een nieuwe datum
 
Vanavond stond er een date gepland met Floor! Ik had er heel veel zin in maar helaas vanmiddag een bericht van haar dat de date niet door kon gaan wegens privé omstandigheden. Jammer maar helaas. Vrijdag vertrek ik voor 2 weken vakantie. Heb met haar afgesproken na men vakantie contact op te nemen voor het plannen van een nieuwe datum
Ai, jammer. Fijne vakantie.
 
Meisje is ook veeeeeel dikker dan de foto's (zijn volgens mij niet eens van haar)
Heeft echt een buik die over haar broek hangt.. Een klein meisje, dat waarschijnlijk een kilo of 15 kwijt moet.. Niet alleen voor het oog.. Ook voor zichzelf..
Ik ben er even binnen geweest, en ze heeft me afgetrokken, had zelf verder geen zin in meer..
Doet dit volgens mij puur voor het geld, al praat ze volgens mij ook graag met vreemden.. Als ik zelf geen aanstalten had gemaakt had er het eerste half uur niks gebeurd.. Enkel praten
Haar vriend is overigens gewoon aanwezig in de half afgewerkte bungalow waar ze woont.. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze dit werk doet..
Want er gaat zeker nog 25/30k in voordat het klaar is.. Viel me meteen op
Ze is verder wel vriendelijk en leeftijd klopt ook wel denk ik..
Ik ga geen recensie zetten, daarvoor was het gewoon geen 'echte' date..
Dus echt is ze wel..
 
Meisje is ook veeeeeel dikker dan de foto's (zijn volgens mij niet eens van haar)
Heeft echt een buik die over haar broek hangt.. Een klein meisje, dat waarschijnlijk een kilo of 15 kwijt moet.. Niet alleen voor het oog.. Ook voor zichzelf..
Ik ben er even binnen geweest, en ze heeft me afgetrokken, had zelf verder geen zin in meer..
Doet dit volgens mij puur voor het geld, al praat ze volgens mij ook graag met vreemden.. Als ik zelf geen aanstalten had gemaakt had er het eerste half uur niks gebeurd.. Enkel praten
Haar vriend is overigens gewoon aanwezig in de half afgewerkte bungalow waar ze woont.. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze dit werk doet..
Want er gaat zeker nog 25/30k in voordat het klaar is.. Viel me meteen op
Ze is verder wel vriendelijk en leeftijd klopt ook wel denk ik..
Ik ga geen recensie zetten, daarvoor was het gewoon geen 'echte' date..
Dus echt is ze wel..

Vriend thuis 😅 ik geloof niet dat het hem gaat worden voor mij dan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan