Recensie Floortje, Schilde/Bertem/Wilrijk/Boom 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank Bos

Newbie
9
08/02/22
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Vingeren
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/floortje-goed-hot-blowjob.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Floortje een paar weken geleden bezocht toen ze nog ergens in Limburg zat en toen op vakantie ging. Nu zit ze blijkbaar in Schilde.
Ik had met haar afgesproken voor een uurtje om 8 u 's morgens omdat ze normaal niet meer werkte die dag maar na een beetje aandringen...
Floortje is een zalig vrouwtje en ziet er exact uit zoals op de foto's inclusief haar heerlijk behaard poesje! Na een douche elkaar rechtstaand betasten en teasen met voorzichtig tongzoenen en dan bed op waar ze haar tijd neemt en tenslotte een heerlijke blowjob MC en een vingertje in mijn kontje (ééntje of twee vroeg ze vriendelijk). Vervolgens haar lekker gebeft met twee vingers in haar kutje en één in haar kont. Ze had er wel zin in want vroeg om haar klaar te likken maar dan moest ik wel mijn vinders overal uithalen want anders ging het niet. Het duurde even maar toen kreeg ze duidelijk een sidderend orgasme waarvoor ze me bedankte. Vervolgens mij terug keihard gemaakt terwijl ik haar nylons uit trok en haar mooie voeten en teentjes bewerkte. Toen ik haar wou neuken liet ze weten dat ik mocht kiezen, in haar kut of kontje en voor het laatste gekozen doggy style tot ik het rubber lekker vulde. Daarna nog wat op bed liggen uitblazen en aangenaam gesprekje gehad, vervolgens terug in de douche en naar het werk met een voldaan gevoel. Topvrouwtje!
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Plassex
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daarnet langs geweest. Mijn lijf is nog aan het trillen. Wat een ervaring . Hou van het hardere/kinky werk. Bij haar langs geweest in menen. Had mijn wensen/scenario op voorhand doorgestuurd. Relatief alles is aan bod gekomen waarbij ik het slaafje/sletje was.

En het meest fantastische was dat ze na 10min vroeg, als er een vriendin mocht meedoen voor een trio mits een kleine bijdrage. Die zeker niet in verhouding was met wat er gebeurd is. Knappe vriendin met ook een behaard kutje. Ik waande me in de hemel.

Ze hebben me dan beide onder handen genomen. Tepelpijn, straponfun , assplay, me fisten, een goldenshower die ik nog nooit meegemaakt heb.

Was HEERLIJK.
 
Daarnet langs geweest. Mijn lijf is nog aan het trillen. Wat een ervaring . Hou van het hardere/kinky werk. Bij haar langs geweest in menen. Had mijn wensen/scenario op voorhand doorgestuurd. Relatief alles is aan bod gekomen waarbij ik het slaafje/sletje was.

En het meest fantastische was dat ze na 10min vroeg, als er een vriendin mocht meedoen voor een trio mits een kleine bijdrage. Die zeker niet in verhouding was met wat er gebeurd is. Knappe vriendin met ook een behaard kutje. Ik waande me in de hemel.

Ze hebben me dan beide onder handen genomen. Tepelpijn, straponfun , assplay, me fisten, een goldenshower die ik nog nooit meegemaakt heb.

Was HEERLIJK.
Staat haar vriendin ook op RL?
Eventueel een naam.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/floortje-2
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgesproken met Floortje en duidelijke afspraken gemaakt via sms. Eens aangekomen was het ontvangst heel vriendelijk en de foto's klopten ook. Ze is een oudere dame maar mag zeker gezien worden. Na de betaling samen gaan douchen alwaar we elkaar al wat konden verkennen. Daarna terug naar de kamer en zoals afgesproken had ze een paar speeltjes klaargelegd. Pijpen en neuken is met condoom. Pijpen kan ze wel en dat doet ze ook graag,daarna heb ik haar nat poesje en kontje gelikt wat ze heerlijk vond. Eens ze goed nat stond jasje aan langs achter in haar poes genomen met heerlijk zicht op haar kontje, als ik bijna klaar kwam even gestopt en een speeltje genomen om haar kontje op te warmen. Dit ging met een beetje glijmiddel heel vlot naar binnen,was niet de eerste keer 😃. Ze genoot ervan en ik vroeg of ik het andere speeltje in haar poes mocht duwen wat ze ineens zelf deed. Even haar gaatjes verwend dan dildo uit haar kontje gehaald op haar rug gelegd en men lul in haar kontje geduwd met een andere dildo nog in haar poes. Heerlijk in haar kontje geneukt tot ik bijna klaarkwam,condoom eraf en zoals afgesproken kwam ze voor me op haar knieën zitten en heb ik haar gezichtje volgespoten met men sperma, heerlijk geil. Ze speelde zo nog even met men lul tot alles eruit was, daarna alles mooi afgewassen( eerst men lul en dan haar gezicht) en nog even gebabbeld en afscheid genomen. Was zeker een mooie date en waarschijnlijk ga ik nog terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan