Forum voor oosterse massages

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat het forum opgeheven wordt.
De beheerder had er eigenlijk geen zin meer in maar is doorgegaan op verzoek van de leden.
De leden bieden hulp en geven advies maar daar wordt niets meegedaan.
Als hij dan ook nog veel schrijvers als jou tegen werkt zal het niet lang meer duren.
Dat denk ik ook. Er zijn nog maar weinig actieve gebruikers over en ik ben zeker niet de eerste (of laatste) die de absurde moderatie daar zat is.

Ik merk het ook in de salons. Enkele jaren terug was het forum nog van belang. Recensies werden gelezen en er werd wat mee gedaan. Nu interesseert het ze niks meer, kijken alleen nog naar aantal sterren op google.

Het is niet anders.

Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat het forum opgeheven wordt.
De beheerder had er eigenlijk geen zin meer in maar is doorgegaan op verzoek van de leden.
De leden bieden hulp en geven advies maar daar wordt niets meegedaan.
Als hij dan ook nog veel schrijvers als jou tegen werkt zal het niet lang meer duren.
Ik denk dat het wel meevalt. Mits de leden zich gewoon aan de regels houden. Die kun je idioot en rigide vinden, maar jij de beheerder stellen die op, jij gat er mee akkoord. De meeste mensen zijn hardleers en proberen het, dan moet je een tijdje strak optreden. Of dat de waarde van het forum ten goede komt waag ik te betwijfelen... Het is daar liefdewerk oud papier, dus heb je het er mee te doen.

Ik denk dat het wel meevalt. Mits de leden zich gewoon aan de regels houden. Die kun je idioot en rigide vinden, maar jij de beheerder stellen die op, jij gat er mee akkoord. De meeste mensen zijn hardleers en proberen het, dan moet je een tijdje strak optreden. Of dat de waarde van het forum ten goede komt waag ik te betwijfelen... Het is daar liefdewerk oud papier, dus heb je het er mee te doen
Op ieder forum gelden regels en moet gemodereerd worden. Dat is niet erg en er kan best eens een discussie ontstaan over toepassing van die regels. In dit geval gaat het erom dat beheerders stiekem berichten aanpassen, zonder dat het vermeld wordt in het bericht of dat de schrijver geïnformeerd wordt. Dat is strijdig met goede moderatie, maakt berichten onleesbaar en doet mensen weglopen.

Op ieder forum gelden regels en moet gemodereerd worden. Dat is niet erg en er kan best eens een discussie ontstaan over toepassing van die regels. In dit geval gaat het erom dat beheerders stiekem berichten aanpassen, zonder dat het vermeld wordt in het bericht of dat de schrijver geïnformeerd wordt. Dat is strijdig met goede moderatie, maakt berichten onleesbaar en doet mensen weglopen.
Eens,maar ja zij doen het en zijn "de baas" daar. Take it or leave it. En jij leaved begrijpelijk

Terug
Bovenaan Onderaan