Freya, Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwillem1

Stamgast
Forumpionier
477
07/07/21
702
3
Gisteravond (vrijdag) een bezoek gebracht als gelegenheidskoppel aan Freya in Hulst.
We waren wat aan de late kant. Binnen tegen 20h50.
Op het gastenboek had ik gezien dat er op 20h05 een andere koppel binnen was gegaan.
We zijn eerst de cinema op het gelijkvloers binnen gewandeld waar 1 man aanwezig was en even later kwam er een 2de man binnen die ons had zien binnengaan.
Wat gespeeld in de zetels en 1 man kwam ons vergezellen. Maar mijn gelegenheidsvriendin had geen klik met een van beide heren. Dus naar boven verhuist.
Boven was de achterste kamer afgesloten. (misschien door dat ene koppeltje van 20h05) Of dat koppeltje was al terug vertrokken omdat er geen beweging was.
Wij zijn in elk geval rond 21h30 terug vertrokken.
Boven wat met elkaar gespeeld, maar er kwamen geen extra mannen naar boven. Dus alleen in een grote ruimte met een bed voor 6 personen wekt de geilheid ook niet direct op.
Zijn er hier mannen of koppels met betere swingerservaringen in Freya? Je leest hier wel wat over de dames prive en hun gangbangs, maar niets over de cinema en swingerservaringen.
In elk geval voor ons een tegenvaller en een reden om hier niet meer te komen. Maar misschien waren we gewoon te laat op de avond.
Daarna doorgereden naar club Goesting, maar ook dat was geen succes. Meer hierover in dat topic.
 
Als er een gangbang is, kan je als koppel ook gewoon aansluiten. En ben je niet verplicht mee te gangbangen, maar doe je, met respect, precies wat je zelf wilt. Vaak genoeg loslopende mannen op zo'n moment en inspirerend veel actie door soms mooie meiden bij Freya!
 
Gisteravond (vrijdag) een bezoek gebracht als gelegenheidskoppel aan Freya in Hulst.
We waren wat aan de late kant. Binnen tegen 20h50.
Op het gastenboek had ik gezien dat er op 20h05 een andere koppel binnen was gegaan.
We zijn eerst de cinema op het gelijkvloers binnen gewandeld waar 1 man aanwezig was en even later kwam er een 2de man binnen die ons had zien binnengaan.
Wat gespeeld in de zetels en 1 man kwam ons vergezellen. Maar mijn gelegenheidsvriendin had geen klik met een van beide heren. Dus naar boven verhuist.
Boven was de achterste kamer afgesloten. (misschien door dat ene koppeltje van 20h05) Of dat koppeltje was al terug vertrokken omdat er geen beweging was.
Wij zijn in elk geval rond 21h30 terug vertrokken.
Boven wat met elkaar gespeeld, maar er kwamen geen extra mannen naar boven. Dus alleen in een grote ruimte met een bed voor 6 personen wekt de geilheid ook niet direct op.
Zijn er hier mannen of koppels met betere swingerservaringen in Freya? Je leest hier wel wat over de dames prive en hun gangbangs, maar niets over de cinema en swingerservaringen.
In elk geval voor ons een tegenvaller en een reden om hier niet meer te komen. Maar misschien waren we gewoon te laat op de avond.
Daarna doorgereden naar club Goesting, maar ook dat was geen succes. Meer hierover in dat topic.
Zelf ga ik regelmatig naar Freya (soms naar een gangbang, maar vaker gewoon 'op goed geluk' of op basis van aankondigingen in het gastenboek).
K heb er al enkele leuke ervaringen gehad.
Timing is belangrijk, evenals aangeven wat je zelf wil.
Als je gegarandeerd wat aanwezigen wil (koppels en single mannen), dan kan je best op zaterdag- of maandagmiddag gaan. Tot enkele maanden geleden waren dat de vaste swingersdagen, waardoor er nu nog steeds iets meer volk op die dagen komt.
Als je op andere dagen komt en je plaatst een bericht op het gastenboek, dan zijn er ook behoorlijk wat aanwezigen (vooral op de middag), maar doorgaans wel een iets ouder publiek.
Wil je liever niet veel volk, dan ga je onaangekondigd. Maar dan wel met het risico dat er helemaal niemand is.
Wil je helemaal 'op maat', dan kan je ook met iemand afspreken (wat ikzelf al een paar keer heb gedaan met een koppel).
In alle geval beslis je (de vrouw) zelf wat anderen mogen doen: van enkel toekijken, over aanraken tot deelnemen.

Stuur gerust een pb voor meer.

Hopelijk wordt jullie volgende bezoek een voltreffer!
 
Gisteren zag ik op het gastenboek van Erotheek Freya dat er een koppeltje, met de naar "TH" een bezoekje ging brengen aan de koppelcinema. Op naar Hulst dan maar :).

Aangekomen in de zaal zat er inderdaad een koppeltje in de eerste zaal. Beiden nog volledig aangekleed. Het was m'n eerste keer dat ik er kwam en het was wel even wennen moet ik zeggen. Maar soit, wat draaien en keren en het koppel stelde zich recht. Ze keek in mijn ogen, waarop er spontaan een glimlach verscheen. Ze vroegen of ik gereageerd had op hun berichtje in het gastenboek. Ik bevestigde en volgde naar de tweede ruimte. De kleren gingen uit, vermits het wat nieuw was voor mij volgde ik maar. Ondertussen lag er al een man rechts van haar, haar (sympathieke) man zat links van haar en daarnaast zat een oudere man... het was al snel duidelijk dat deze niet ging meespelen :). Daarmee had ik natuurlijk nog geen plaatsje, maar ze zei - opnieuw met haar stralende en blinkende oogjes - "leg jij jouw handdoekje hier maar bij mij". Zo gevraagd zo gedaan. Ondertussen was de man rechts van haar er al aan begonnen. Een beetje strelen, een beetje kussen, ... ik begon daar dan ook maar mee. Telkens zocht ze het oogcontact met mij, via haar been ging ik naar boven, eens passeren langs haar borsten en dan heerlijk kussen. Het was alsof we al jaren met elkaar kusten, zo innig. Daarna terug naar beneden, de beentjes open en als een magneet werd mijn tong naar haar heerlijke mietje getrokken. Ze was al lekker nat. Even met mijn tong, even met mijn vingers en ondertussen had ze de lul van de man naast haar al in haar mond. Mijn vingertjes bevielen haar wel, ik moest stoppen want ze ging al klaar komen... nadien werd ze hondjes genomen terwijl ze me pijpte... wat een heerlijk zicht en gevoel. Een tweede man kwam er ook bijstaan, afwisselend nam ze ons wapen in haar mond. Ze ging lekker diep, af en toe nog eens kussen... . Haar man gaf me een condoom, boodschap begrepen ;-). Na wat stoten kwam ik toch snel klaar... en nog maar eens kussen.
Terwijl de derde man aan de beurt was nam ik een douche, af en toe keken haar mooie stralende oogjes mijn richting uit... nog even staan kijken en toen afscheid genomen.

Eens buiten ben ik terug naar binnen gegaan om ze nog eens te kussen... ondertussen was er haar iemand aan het klaar beffen.

Samengevat: wat een topgriet! wat een aangename respectvolle man! Top koppeltje! @TH: hopelijk lezen jullie dit berichtje, stuur me maar een berichtje dan ;-).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan