Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCheck ook even Ticketswap.Als iemand niet meer kan gaan, laat maar weten dan wil ik het graag overnemen!
Momenteel helaas geen tickets daar...Check ook even Ticketswap.
Twijfel over er veel vrouwen onder de 40 komen..Geen zin meer bij deze hitte? Ach, alleen kijken is ook leuk.
Ik heb je een PB gestuurd.Ik heb nog een single ticket over. Pb bij interesse
El Nino, op basis van je verhaal, zijn we hoogstwaarschijnlijk tegelijkertijd met het Aziatische stel bezig geweest. Ik dacht nog toen ik bezig was in doggy, die kerel links van mij, zal dat El Nino van GR zijn?De avond op de dansvloer met de neukende Gigolinas en nieuwsgierige vrouwen erom heen, of dames die ook de stoute schoenen aantrekken en gaan meedoen, maakt de avond speciaal. Niks leukers dan ongegeneerd een Gigolina te neuken onder het toeziend oog van een aantrekkelijke jongedame die je vol bewondering aankijkt. Het Franse stel scharrelde ook weer rond. Dat zijn toch wel vaste gasten zeg.
Er liepen mooie jonge meiden rond, twee Aziatische meiden mooier dan de Penthouse Playmates. Antilliaanse curvy schoonheden, mooie jonge blonde meiden, maar het koppel van de avond die deze avond echt top heeft gemaakt, is het Nederlands-Aziatisch stelletje waar ik de vorige editie ook al over schreef (ze herkende me nog) en hierboven beschreven door Sunshine.
God wat ben ik jaloers op haar kerel, overigens een sympathieke gast. Zij is werkelijk een snoepje zoals el niño ze graag ziet en hij zou toch zo zijn Braziliaanse vriendinnetje ervoor inruilen zeg.
Voorzichtig masseren in de Tantra Tempel en enkele heren op gepaste en beschaafde afstand. Maar wat een geluk, we mochten haar heerlijk betasten, zoenen, strelen. Pure opwinding om haar lieve oortjes te voelen, haar lekkere tietjes te likken en door haar prachtige lange zwarte haren te strijken. En daar bleef het niet bij want terwijl zij haar partner pijpte, konden we haar doggy-style nemen. Hier had el niño het al erg zwaar om niet vroegtijdig in haar klaar te komen. Wat voelde haar kutje lekker heet. En dan haar benen en die voetjes. De avond was na een paar rondjes doggy bij haar (het koppeltje ging lekker lang door) toen al 100% geslaagd.
Dit fantastische koppeltje maakte de avond perfect. Ik zie haar mooie billen nog voor me. Zou leuk zijn als we ze eerdaags in de Fun tegenkomen voor een voorzichtige swing, maar ik krijg dan vast ruzie met mijn vriendinnetje. Mochten jullie meelezen, we zijn vanmiddag in de Fun
.
El Niño is er 31 juli gewoon weer bij om hopelijk weer van de billen van Isabella te genieten, het naakte lijf van Charlieén hopelijk deze Aziatische schoonheid.