Recensie Gaby, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
339
15/09/22
137
42
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3852299-gaby
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gaby reageert heel laat op berichten maar is ook geen ochtend mens denk.
Vanuit gaande de foto`s leek het mij een heerlijk ding om te rollenbollen.
Gelijk geboekt voor een half uur en kon terecht op afgesroken tijdstip, gelukkig meisje uit de fotos.
Na het opfrissen op bed begon al meteen het geklach dat pzc niet mogelijk was, niks aanraken eb ga zo maar door.
Ik heb me aangekleed en zonder onverrichter zaken weer verlaten...weg 120 euro.
 
Gaby reageert heel laat op berichten maar is ook geen ochtend mens denk.
Vanuit gaande de foto`s leek het mij een heerlijk ding om te rollenbollen.
Gelijk geboekt voor een half uur en kon terecht op afgesroken tijdstip, gelukkig meisje uit de fotos.
Na het opfrissen op bed begon al meteen het geklach dat pzc niet mogelijk was, niks aanraken eb ga zo maar door.
Ik heb me aangekleed en zonder onverrichter zaken weer verlaten...weg 120 euro.
B-cup ???
Zeer beperkte mogelijkheden in haar advertentie. Uberhaupt geen pijpen, laat staan PZC. Ook geen intiem. Alleen massages en anaal.
Vraag mij dan ook af waar uw hogere verwachtingen op waren gebaseerd ?
Ik zou nooit op zo een trol met zo weinig inhoud af gaan.
 
With South American girls, I am always extremely cautious and only visit after reading reviews. But I do understand somebody has to make the first move and take the bait therefore. Thanks for the review!
 
B-cup ???
Zeer beperkte mogelijkheden in haar advertentie. Uberhaupt geen pijpen, laat staan PZC. Ook geen intiem. Alleen massages en anaal.
Vraag mij dan ook af waar uw hogere verwachtingen op waren gebaseerd ?
Ik zou nooit op zo een trol met zo weinig inhoud af gaan.
Ik ben dol op rondingen en dacht ook wat plezier aan te beleven ;-)
 
(...)Ik zou nooit op zo een trol met zo weinig inhoud af gaan.
Ik denk dat wij een beetje verwend zijn met wat voor vrouwelijk schoon er allemaal beschikbaar is. Deze dame is is gewoon wel bovengemiddeld knap. Neemt niet weg dat ik echt keihard moest lachen om de beschrijving "trol" :ROFLMAO:

Gaby reageert heel laat op berichten maar is ook geen ochtend mens denk.
Vanuit gaande de foto`s leek het mij een heerlijk ding om te rollenbollen.
Gelijk geboekt voor een half uur en kon terecht op afgesroken tijdstip, gelukkig meisje uit de fotos.
Na het opfrissen op bed begon al meteen het geklach dat pzc niet mogelijk was, niks aanraken eb ga zo maar door.
Ik heb me aangekleed en zonder onverrichter zaken weer verlaten...weg 120 euro.
Kan je toelichten wat ze dan wel wilde doen? Niet aanraken moet je dan alleen kijken of zo :')?
 
Laatst bewerkt:
Gaby responds very late to messages, but I don't think she is a morning person either.
From the photos, it seemed to me a wonderful thing to roll balls.
Immediately booked for half an hour and could go at the agreed time, happy girl from the photos.
After freshening up in bed, the complaints immediately started that pzc was not possible, touching nothing and so on.
I got dressed and left without any business ... gone 120 euros.
I have been there and I know this feeling. You can find a similar review of Bella in my profile. Not that it's an interesting read but just saying lol.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan