Recensie Janny, Amsterdam Z-O 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
853
23/09/21
458
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7700402-janny
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Af en toe wil je eens afspreken met een dame van gemiddelde leeftijd en zo kwam ik bij Janny terecht.
Ze verstaat goed NL en is dus alleen telefonisch bereikbaar, geen whatssapp, op SMS berichten reageert ze ook wel.
Ik had haar geboekt voor 3 kwartier, met een massage erbij maak je de tijd wel vol dacht ik.
Deur werk opemgedaan door een dame die zeker wel 10 ouder leek, enige wat er klopte was dat ze een lekkere dikke reet had voor die leeftijd, maar bepaalde geen
mooi gezicht zoals ze dat in haar advertentie beweert.
Kamer was niet opgemaakt en een beetje rommelig, niet iets wat past bij een vrouw op deze leefijd.
Na het uitkleden ging Zij bovenop mij met haar billen naar mij gedraaid zodat ik met haar kon spelen, ze gaf aan dat ze het lekker vond om gelikt te worden, maar ik pas daarvoor, heb haar gefngerd wat ze ook lekker vind. Pijpen deed ze met een condoom wat niet diep was met weinig feeling.
Uiteindelijk heb ik haar in twee posties geneukt en mijn kruit verschoten in een te strakke rubber. NA afloop was vroeg ze of ik me wou afwassen, dus haar sessie was afgelopen.
Er werd geen douche aanngeboden maar ik kon wel bij een wasbak de boel afvegen.
Pielemans schoongemaakt en richting huis vertrokken en hopelijk snel Janny weer te vergeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan