Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mmm het laatst was november vorig jaar.. dat ik haar gezien heb.
maar het lijkt me niet dat ze haar praktijken verandert. en iedere gangbang is ook niet hetzelfde. soms komen die dingen, meer aan bod dan een andere keer.
 
mmm het laatst was november vorig jaar.. dat ik haar gezien heb.
maar het lijkt me niet dat ze haar praktijken verandert. en iedere gangbang is ook niet hetzelfde. soms komen die dingen, meer aan bod dan een andere keer.
voor mij en voor alle andere deelnemers aan de gangbangs waaraan ik heb deelgenomen met Tatjana = ze slikte altijd het sperma in omdat ze het lekker vond
 
voor mij en voor alle andere deelnemers aan de gangbangs waaraan ik heb deelgenomen met Tatjana = ze slikte altijd het sperma in omdat ze het lekker vond
Ze heeft woensdag van minstens 5 mannen sperma geslikt...😋. Ik ben bi, en swapte 4 keer smerma met haar. Als afsluiter ook in haar mondje klaargekomen...was super. Knappe en toffe dame ook.
 
Was de sympathieke kale Fransman er ook bij?
Ik ben er natuurlijk elke maandag als Nicole er is

Leuk weet ik niet, maar ik beschouw dat als een compliment...

Maandag dweilde ik voor de lol het gezicht van een zwarte man die Nicole hard aan het neuken was... Ik sloeg zelfs op zijn billen om hem aan te moedigen Nicole nog harder te neuken... Toen ik zag dat hij tempo verloor, ging ik een glas voor hem halen water ahahhahahah = we hebben allemaal goed gelachen en Nicole ook

Een gangbang gaat vooral over delen en plezier...Nicole en vrouwen in het algemeen vinden het leuk als we de routine doorbreken

Nicole had voor het eerst lingerie met directe toegang tot haar borsten en poesje = Nicole bleef van begin tot eind in lingerie!!!
 
Ik ben er natuurlijk elke maandag als Nicole er is

Leuk weet ik niet, maar ik beschouw dat als een compliment...

Maandag dweilde ik voor de lol het gezicht van een zwarte man die Nicole hard aan het neuken was... Ik sloeg zelfs op zijn billen om hem aan te moedigen Nicole nog harder te neuken... Toen ik zag dat hij tempo verloor, ging ik een glas voor hem halen water ahahhahahah = we hebben allemaal goed gelachen en Nicole ook

Een gangbang gaat vooral over delen en plezier...Nicole en vrouwen in het algemeen vinden het leuk als we de routine doorbreken

Nicole had voor het eerst lingerie met directe toegang tot haar borsten en poesje = Nicole bleef van begin tot eind in lingerie!!!
@MJ5298 , je bent een topper!! (y)
😄😄
 
@MJ5298 , je bent een topper!! (y)
😄😄
Maandag aan het einde van de gangbang praatte Nicole een tijdje met ons...
De zwarte man wilde haar tieten likken maar Nicole "NEE nu is de gangbang voorbij... Hier bespreken we het"
Toen kwam de man terug naar de aanval en ik zag meteen dat Nicole negatief zou reageren... Plots ontspande ik de sfeer door voor Nicole in te grijpen en ik zei tegen de man (op de toon humor) "wanneer een vrouw NEE zegt het is nee"
En we kletsten verder in een ontspannen sfeer!!!
 
Maandag aan het einde van de gangbang praatte Nicole een tijdje met ons...
De zwarte man wilde haar tieten likken maar Nicole "NEE nu is de gangbang voorbij... Hier bespreken we het"
Toen kwam de man terug naar de aanval en ik zag meteen dat Nicole negatief zou reageren... Plots ontspande ik de sfeer door voor Nicole in te grijpen en ik zei tegen de man (op de toon humor) "wanneer een vrouw NEE zegt het is nee"
En we kletsten verder in een ontspannen sfeer!!!
Held
 
Het is volgens mij niemand van op de website, ze staat echt achter de balie & is ook niet meer piepjong.

Als ik ze de volgende keer zie, vraag ik het haar ook wel eens na, als ze er is.
 
Het is volgens mij niemand van op de website, ze staat echt achter de balie & is ook niet meer piepjong.

Als ik ze de volgende keer zie, vraag ik het haar ook wel eens na, als ze er is.
Ik had al gevraagd om haar te vleien maar ik kende haar antwoord al "het is nee" ... Als ik het me goed herinner is haar naam "Beata" en ze is er elke maandag terwijl haar brunette collega die Frans spreekt er elke donderdag is ... Ze zijn zowel leuk als grappig ...
Beata plaagt me altijd met het feit dat ik alleen Nicole neem: ze zegt vaak "ah nicole nicole nicole ..." en ik antwoord haar altijd "die 1 vrouw is al genoeg voor mij" ahahahahhahaha
 
Woensdag GB met Kelly en Rebecca. Heb posts gelezen dat bij weinig heren het soms eerder stopt. Hoe druk is het over het algemeen momenteel? Moet namelijk nogal wat km rijden....
Klopt, laatst met Daisy & Nicole stopte het ook vroeger, terwijl ik mij nog aan het opladen was voor een 2e ronde. Toen waren er ongeveer 7 mannen.
 
Woensdag GB met Kelly en Rebecca. Heb posts gelezen dat bij weinig heren het soms eerder stopt. Hoe druk is het over het algemeen momenteel? Moet namelijk nogal wat km rijden....
Ja, helaas kan het gebeuren als er niet genoeg mensen zijn.

Is me twee keer overkomen in 50 bezoeken

Ik heb van mijn kant 4 en een half uur onderweg
 
Terug
Bovenaan Onderaan