Gangbang met Xander en Jill, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Jill reeds 3x bezocht en iedere keer was het gezellig en geil. Ze is in voor een hoop dingen zoals vaginaal, anaal, DP en vind het geil om volgespoten te worden. Vorig jaar heb ik Jill en haar man Xander in een parenclub leren kennen en is onze contact heel gezellig met af en toe dates.

Jill kan ik iedere man wel aanraden om te bezoeken en je zult er geen spijt van krijgen. Leuke huismoeder met humor en mega geil tijdens de sex:cool:(y)
 
Las op SJ dat er 1 september weer een gb werd georganiseerd. Had wel interesse maar toen was de advertentie weer weg. Iemand ervaring hiermee? Begreep uit de reviews dat het snel vol was.
 
Las op SJ dat er 1 september weer een gb werd georganiseerd. Had wel interesse maar toen was de advertentie weer weg. Iemand ervaring hiermee? Begreep uit de reviews dat het snel vol was.
Xander en Jill zijn een leuke stel denker. Ik heb ze al een paar keren mogen meemaken. Als de advertentie er niet meer is, dan is het vol lijkt me.

Een aanrader om te bezoeken! 😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan