Gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rpm199

Newbie
6
27/02/22
0
Graag jullie mening omtrent het meedoen aan een gangbang. Zeker een wens van mij geweest om een keer mee te doen. Nu een uitnodiging ontvangen voor een gangbang party. Aangezien je hier met meerdere mannen aan 1 vrouw zit waarbij gepijpt wordt door dame tegelijk aan meerdere piemels, wat is de kans op het oplopen van soa? Ik weet dat er altijd een kans bestaat maar is die kans hoger dan wanneer je 1 op 1 bij een DVP op bezoek zou zijn? Meerdere lullen tegelijk in 1 mond lijkt geil maar is dat wel safe?
Graag jullie mening.
 
ik doe zelf als bottom zijnde aan gangbangs. Icm pijpen zonder condoom heb ik al wel eens gonorroe in me keel gehad. hoe meer mannen er mee doen, des te hoger word het risico voor de gehele groep
 
Wat mij altijd erg helpt: me afvragen of ik voor wat ik ga doen het er voor over heb een paar dagen later een SOA-test te moeten doen, met alle gedoe van dien. Het antwoord is altijd 'nee' en daarom is er, ook als ik in een sexbios ben, altijd een condoom bij de hand.
 
Bij twijfel altijd rubber om, ook bij pijpen, zie dat vaak zat op gangbangs, heb je een zorg minder lijkt mij
Zonder condoom pijpen is eerlijk gezegd wel meer de norm dan uitzondering. voor hun, maar ook voor mijzelf omdat ik het echt niet lekker vind om op een stuk rubber te zuigen. even totaal afgezien van het feit dat neuken zonder condoom ook zeer veel gevraagd word. zeker in de bi/gay community ook best wel de norm tegenwoordig.
test zelf 3 maandelijks en slik PrEP
 
Bedoel je als sekswerker of als klant? Ik heb ergens anders het advies gelezen om je een keer per jaar te laten testen.
Elke drie maanden is alleen nodig als je veel risico loopt. In ieder geval is testen 1 x per jaar als je wisselende contacten hebt met condoom wel heel verstandig, en natuurlijk meteen als je klachten hebt. Hier loopt ook een topic. Overigens, @Stan1955 moet je minstens 14 dagen wachten na het risicocontact wil je een chlamydia en gonorroe uitsluiten. Een paar dagen wachten is te weinig.

@Krekel Wil je geen zorgen, een condoom beschermt heel erg goed. Pak wel een nieuw condoom als je je eerst hebt laten pijpen met condoom. Een condoom kan beschadigen. Zijn er meerdere dames, pak natuurlijk ook altijd een nieuw condoom als je naar een andere dame gaat. Een beetje om elkaar denken is wel zo fijn.

@Kevin Ik ben nog erg blij dat in de heteroseksuele community neuken zonder condoom niet de norm is. Dat zou voor een heleboel mensen een harde grens zijn. Als je nu mee doet aan een vrouw gerichte gangbang en iedereen gebruikt op een juiste manier condooms, dan kun je nog steeds met heel weinig risico's genieten van deze hobby, zonder dat je nare dingen mee naar huis neemt. Zelfs als je je wel laat pijpen zonder condoom zijn de kansen gelukkig klein.
 
@Kevin Ik ben nog erg blij dat in de heteroseksuele community neuken zonder condoom niet de norm is. Dat zou voor een heleboel mensen een harde grens zijn. Als je nu mee doet aan een vrouw gerichte gangbang en iedereen gebruikt op een juiste manier condooms, dan kun je nog steeds met heel weinig risico's genieten van deze hobby, zonder dat je nare dingen mee naar huis neemt. Zelfs als je je wel laat pijpen zonder condoom zijn de kansen gelukkig klein.
Dan kom je bedrogen uit denk ik hoor. ook in de heteroscene vind volop bare seks plaats. 29% van de nieuwe HIV infecties vinden onder hetero's plaats had ik laatst ergens gelezen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan