Gebruik van woord "meisje" in seksuele context.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Roba, voor iemand die hier zo vaak post, en neem ik aan ook veel leest, zou je toch moeten weten dat veel van deze dames met een boeker werken die ook nog vaak hun advertenties schrijven.

...

Ik persoonlijk vind dat wat @Noortjexx schrijft toch echt veel geloofwaardiger.
Sorry maar wat heeft dit met "geloofwaardig" te maken? Behalve dan dat je kan redetwisten over wanneer iets "veel" is. Noortje geeft haar issues met het woord meisje, ik spreek haar niet tegen maar leg wel uit dat ik snap waarom dit voor sommige mannen lastig is te volgen.

Dat ik hier veel post maakt me nog geen expert op het gebied van boekers, is niet iets waar ik veel mee te maken heb. Nog relevanter vind ik dat je überhaupt niet van wandelaars mag verwachten dat ze moeten nadenken over wie de advertentie nou geschreven heeft, die teksten van boekers zijn wel doodleuk in "ikvorm" geschreven, en de meeste wandelaars lezen dit forum niet en zo'n advertentie moet gewoon correct zijn. Dus ook als de dames zichzelf niet zo omschrijven, dan nog is relevant dat volgens mij de meeste wandelaars dat onderscheid niet zullen maken. Waar het mij om gaat is dat zolang aanbieders zich aanprijzen met "De stoutste meisjes van Den Haag" of "geil meisje wil met jou spelen", dan vind ik het niet zo gek dat wandelaars vervolgens de DvP's van pak hem beet Privehuis Almere als "meisjes" gaan omschrijven, dat is immers hoe Privehuis Almere ze zelf noemt!

Dat diskwalificeert verder het verhaal van Noortje niet, maar van een ervaren boeker of privehuis vind ik het kwalijker dat ze benamingen gebruiken waar de dames door geschoffeerd worden, dan van een wandelaar. Just my 2 cents.
 
Ik had vandaag nog seks met een meisje van 25. Zo noem ik ze ook. Als ze zo heerlijk voelt als we aan het neuken zijn, dan kreun ik: "oooh meisje toch!" en dan moet ze lachen. Een lief teder koosnaampje vind ze dat. Heerlijk, die meisjes. Krijg geen genoeg van meisjes. Meisjes van 18, meisjes van 20, meisjes van 25. Maar ook meisjes van begin 30 kunnen heel mooi zijn.

Ik ben echt wel fan van meisjes. En gelukkig zijn de meisjes waar ik seks mee heb niet zo zuur dat ze er achterlijke opvattingen op na houden als "viezerik". Het leven is al moeilijk genoeg, gelukkig maken deze meisjes het niet moeilijker voor zichzelf. Je zou je maar druk maken om zoiets...

Vandaar dat ik het persoonlijk maak. Ik zelf moet er echt niks van hebben. En daar is niks mis mee. Ik zeg ook niet dat het niet mag maar ik leg uit waar mijn associatie met het woord meisje vandaan komt en waarom ik er over val.

En ik zal er tijdens een date niks van zeggen maar de kans is wel kleiner dat ik je terug laat komen. In sommige gevallen kan ik het wel zeggen en dan is er niks aan de hand.

Als je tegen mij zegt tijdens de seks "ohh meisje wat ben je lekker" dan ben ik er mentaal wel helemaal klaar mee.

Nogmaals, dit is persoonlijk en ook de intentie van dit topic lijkt me. Maar als je er niet tegen kan dat iemand geen meisje genoemd wil worden dan moet je dat ook zelf weten.


herinner me nog hele discussies over het woord meisje zoals Paulus2 terecht zegt, wil toch even herhalen wat ik er lastig aan vind:

Wat ik hier krom aan vind is dat onder sekswerkers zelf "meisje" veel gebruikt wordt om zichzelf te beschrijven.

Als ik op kinky.nl zoek op meisje krijg ik 2 pagina's aan sekswerkers. Als ik tussen privéhuizen zoek naar "meisjes" (meervoud) krijg ik 3 privéhuizen met de volgende kopteksten:

Stout Prive - De stoutste meisjes van Den Haag
House of Dreams - Vele sexy meisjes, 7 dagen per week
Privehuis Almere - De lekkerste en geilste meisjes van Nederland

Als het zo kwalijk is, hebben die huizen dan ook geen zorgplicht? Ik vind het heel normaal dat als een dvp zich omschrijft als meisje, mannen er ook zo naar verwijzen.
Ik werkte altijd in huizen waar ik zelf deze regie had. Ik heb me nooit (laten) omschreven als "meisje" , ook niet met mn 19e.

Meisjes die hier geen probleem mee hebben die moeten daar ook lekker mee aan de haal gaan. Daar lig ik echt niet wakker van hoor haha.

Het is echt een persoonlijke kwestie en ik ken alleen dames die er zelf niet om staan te springen. Maar ik ken natuurlijk niet alle dames uit het vak, al denken mensen dat ik wel voor iedereen spreek (begrijpend lezen is lastig merk ik)
Het is maar net hoe je het benadert.

Zelf vind ik de gedachte plezieriger om 'meisjes' van 21-26 te bezoeken dan 'dames' van die leeftijd.

Maar als ik zou zeggen:

'Zo meisje, wat ben jij een lekker hoertje, kom eens lekker hier op je knietjes zitten om me te pijpen'

En zij antwoordt dan met: 'ja daddy'

dan heeft het iets creepy's.

Zeker als je vervolgens, terwijl ze je piemel in haar 'mondje' heeft, nog eens vraagt hoe oud ze ook al weer was.

En als zij dan 22 zegt, jij grinnikt en zegt: '22 + 22 + 5 = 49, dan ben ik dus de dubbele leeftijd + 5, ok zullen we nu dan gaan neuken?'

Intonatie maakt een enorm verschil denk ik.

Je kunt alles zo draaien dat het ok of creepy is.

Sowieso zeg je tegen niemand ooit echt meisje, je denkt meer na over meisjes, ter plekke zeg je gewoon: hey, how are you doing?

Ik heb het indd over deze situaties. Vaak is het een roleplay die ongevraagd word oplegd. Ik zit daar dus echt niet op te wachten.
 
Noortje dat is fair enough. De insteek van de vorige discussie was dat het woord meisje voor sekspartners überhaupt nooit zou kunnen omdat het indirect seksueel wangedrag zou bevorderen, mijn bericht hier was min of meer daaruit gekopieerd.
Meisjes die hier geen probleem mee hebben die moeten daar ook lekker mee aan de haal gaan. Daar lig ik echt niet wakker van hoor haha.
Nou ja, om toch even advocaat van de duivel te spelen, als aanbieders de term gaan normaliseren zullen ook wandelaars het eerder gebruiken denk ik zo.
 
Een dvp geeft eens is een keer aan iets niet fijn te vinden en voila, zie de reacties 😂


Ik denk dat de meeste die reageren ook niet doorhebben dat ik meer van het kinky/dominante ben 😉
Ik zeg eerlijk Noortje ik hoef tegen mijn vriendin ook geen meisje te zeggen want dan krijg ik een klap, ik ben een vrouw, meisjes zitten op de kinderspeelplaats is het antwoord dan
 
Lijkt me niet dat je het zo hoeft te benadrukken als je iemand niet mag.
Leven en laten leven :)
Haha misschien mag ik haar wel als ik haar zou daten, maar ik ken haar niet eens. Dat is het punt ook niet. Ze is een dvp en zodra die zich in een topic melden krijg je 9 op de 10 keer heeeel veel gedoe.
Mannen gaan hier ineens anders doen, aandacht trekken van de dame, ruzie maken onderling etc.
Leven en laten leven = zodra bekend dat ze dvp is = blok...en weer dooooor
 
Hahaha jezus, wat een zuur geval, en dat op zo'n jonge leeftijd. 🙄 Kan me niet voorstellen dat het leuk afspreken is met jou, met zo'n houding.
Deze dame bezocht je nooit maar ondanks een kleine reactie al direct een mening, mss ben jezelf ook een zuur geval, niet?
 
Je kan het ook anders zien: Ze geven hun mening en dat kan niet iedereen waarderen.
Vaak volgt er op een actie een reactie, in dit geval ook.
Dat is natuurlijk de ganse bedoeling van een forum. Discussies en verschillende meningen…

Dus een beetje gek om op een forum problemen te hebben met bepaalde leden omdat er discussie ontstaat als ze een andere mening hebben.

Anders is het ook maar een saaie boel.
 
Ik zie het niet anders.. Ik zie het precies zo idd. Een vrouw op het forum geeft 9 op de 10 keer ellende 🤗
Dus je duld geen tegenspraak? Welkom op een forum 🤣
Ik vind het juist interessant om de andere kant eens te zien als een dame reageert
Dat is natuurlijk de ganse bedoeling van een forum. Discussies en verschillende meningen…

Dus een beetje gek om op een forum problemen te hebben met bepaalde leden omdat er discussie ontstaat als ze een andere mening hebben.

Anders is het ook maar een saaie boel.
Nou precies dat!
 
Dus je duld geen tegenspraak? Welkom op een forum 🤣
Ik vind het juist interessant om de andere kant eens te zien als een dame reageert

Nou precies dat!
Tegenspraak is prima. Alleen vrouwen op een forum is net als een vrouw in je vriendengroep in de kroeg.. Iedereen gaat ineens anders doen.
Ik kan wel duizend dingen bedenken die ik graag met vrouwen doe !!! En echt niet alleen neuken. Maar er zijn ook duizend dingen die ik alleen met mannen doe. Voetbal kijken en forum liefst alleen mannen.
Laatst een bruine kroeg met paar mannen. Leuke avond, begon rond 19.00 uur, lekker veel biertjes en hapjes.
Dik 1,5 uur lol, totdat rond 20.30 uur er 4 vrouwen (~45 jaar, kort haar) aan een tafeltje gingen zitten. Het niveau van ons gesprek dat het eerste uur nog TOP was daalde direct. Niks meer van "Weet je die Anja met die dikke memmen nog..."

En daarom, ze mogen er zijn. Hier ook. Ik zal ze niet verbieden, maar blokken gelukkig wel, dan hoef ik die domme discussies die ze veroorzaken niet te zien 😉😘
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan