Gebruik van woord "meisje" in seksuele context.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is maar net hoe je het benadert.

Zelf vind ik de gedachte plezieriger om 'meisjes' van 21-26 te bezoeken dan 'dames' van die leeftijd.

Maar als ik zou zeggen:

'Zo meisje, wat ben jij een lekker hoertje, kom eens lekker hier op je knietjes zitten om me te pijpen'

En zij antwoordt dan met: 'ja daddy'

dan heeft het iets creepy's.

Zeker als je vervolgens, terwijl ze je piemel in haar 'mondje' heeft, nog eens vraagt hoe oud ze ook al weer was.

En als zij dan 22 zegt, jij grinnikt en zegt: '22 + 22 + 5 = 49, dan ben ik dus de dubbele leeftijd + 5, ok zullen we nu dan gaan neuken?'

Intonatie maakt een enorm verschil denk ik.

Je kunt alles zo draaien dat het ok of creepy is.

Sowieso zeg je tegen niemand ooit echt meisje, je denkt meer na over meisjes, ter plekke zeg je gewoon: hey, how are you doing?
 
Goed bezig man . 1000 keer beter daar mee in bed te leggen als,met een op leeftijd zijnde vrouw,die ligt te boeren,snurken en schijten in bed.
Boeren, snurken en schijten jonge vrouwen dan niet? Hoe zit dat dan biologisch? Leeftijd en lichaamsfuncties?
En überhaupt de mannen dan?
Die doen dat helemaal niet, nooit in hun leven?
 
Boeren, snurken en schijten jonge vrouwen dan niet?
Nee joh tuurlijk niet. Jonge vrouwen boeren niet, maar hebben een schattige kleine oprisping. Jonge vrouwen snurken niet, maar hebben lieve charmante knorretjes. Jonge vrouwen schijten niet, maar produceren een welriekend boeket aan bloemengeurtjes. Wat dacht je dan! 😁🤣
 
Wat ik hier krom aan vind is dat onder sekswerkers zelf "meisje" veel gebruikt wordt om zichzelf te beschrijven.

Als ik op kinky.nl zoek op meisje krijg ik 2 pagina's aan sekswerkers. Als ik tussen privéhuizen zoek naar "meisjes" (meervoud) krijg ik 3 privéhuizen met de volgende kopteksten:
Roba, voor iemand die hier zo vaak post, en neem ik aan ook veel leest, zou je toch moeten weten dat veel van deze dames met een boeker werken die ook nog vaak hun advertenties schrijven.

Zonder de advertenties te openen lees ik op die 2 pagina's al bij 14 van de 40 aan de eerste regel al dat deze niet door de dame zelf zijn geschreven. Als we die er afhalen blijft er net iets meer dan 1 pagina over waarvan er misschien ook nog een paar wel in de 1e persoon staan geschreven maar niet door hunzelf zijn verzonnen, dus waarschijnlijk zelfs minder dan 1 pagina. Dat vergeleken de totale 206 pagina's aanbod op Kinky, en als ik dan coulant ben en er 55 pagina's van afhaal die misschien niet meer actueel zijn, blijven er toch nog zo'n 150 pagina over met dames die de term meisje niet gebruiken.

Wat jij veel noemt is mijns inziens wel erg magertjes.

Voor de grap heb ik nog even SJ gecheckt, die hadden 3 pagina's met het woord meisje bij de DVP advertenties, waarbij op de eerste pagina al 5 advertenties stonden van dezelfde dame in 5 verschillende steden. Niet erg serieus te nemen dus.

Ik persoonlijk vind dat wat @Noortjexx schrijft toch echt veel geloofwaardiger.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan