Gedragen sexy ondergoed kopen van DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zaankantje

Stamgast
Forumpionier
282
13/07/21
218
24
Ik zit er aan te denken om gedragen ondergoed te gaan kopen de komende tijd van verschillende DVP,heeft iemand hier ervaring mee ?
Lijkt me echt heerlijk om het thuis nog lekker onder mijn neus te houden 😋
 
Hier lonkt een nieuw verdienmodel. Alle spullen supergoedkoop inkopen bij Shein, en ipv de gedragen setjes in de wasmachine te doen, alles verkopen aan bronstige klanten die nog aarzelen om binnen te gaan bij een dame en die voorlopig liever zichzelf aftrekken op die gedragen spullen. :ROFLMAO:
 
Dus zoals gezegd een bestelling plaatsen bij Shein. Na de levering je vriendin die slipjes een na een laten volpl*ssen voor de camera. 20 euro voor het filmpje, 30 euro voor het slipje. Goed verdiend, en er komt zelfs geen seks bij te pas. De seksvrije sekswerker. :ROFLMAO:

Voor 50 euro kan je ook gaan neuken, maar dat is natuurlijk slechts 20 minuutjes pret, terwijl je eindeloos dat filmpje kan bekijken en aan dat slipje kan ruiken.

Geen enkele fetish is te vreemd, en we laten ieder in zijn waarde. Maar bij sommige dingen heb ik persoonlijk toch wel mijn bedenkingen.
 
Hier lonkt een nieuw verdienmodel. Alle spullen supergoedkoop inkopen bij Shein, en ipv de gedragen setjes in de wasmachine te doen, alles verkopen aan bronstige klanten die nog aarzelen om binnen te gaan bij een dame en die voorlopig liever zichzelf aftrekken op die gedragen spullen. :ROFLMAO:
En dan maar hopen dat er er geen buurvrouwen, tantes, en groter opgezet, verpleeghuizen ingezet worden bij de produktie, als de vraag aanbod overstijgt.
 
Dus zoals gezegd een bestelling plaatsen bij Shein. Na de levering je vriendin die slipjes een na een laten volpl*ssen voor de camera. 20 euro voor het filmpje, 30 euro voor het slipje. Goed verdiend, en er komt zelfs geen seks bij te pas. De seksvrije sekswerker. :ROFLMAO:

Voor 50 euro kan je ook gaan neuken, maar dat is natuurlijk slechts 20 minuutjes pret, terwijl je eindeloos dat filmpje kan bekijken en aan dat slipje kan ruiken.

Geen enkele fetish is te vreemd, en we laten ieder in zijn waarde. Maar bij sommige dingen heb ik persoonlijk toch wel mijn bedenkingen.
Nu... je kan haar ook voor 50,- neuken... Zij houdt het slipje aan. Jij trekt het opzij en neemt haar doggy... Dan mag je het slipje mee voor 30,-
 
Ik ben toch een beetje verbaasd, ondergoed heb ik wel, van gehoord maar gebruikte tandenborstels, piercings en sekspeeltjes, is wel nieuw voor mij. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan