(Geen) korting op 2 of meer uren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jullie lezen mijn bijdrage iets te serieus, laat ik het anders stellen :

Jullie hebben allemaal vast wel eens een date met een leuke dame gehad die helemaal top was, waar je geen genoeg van kreeg.
Voor welk bedrag zou je die dame een hele nacht boeken in een hotel of je eigen huis? Waar ligt de grens?
 
We lezen je post te serieus?
Meen je dat echt? Serieus????? Geen idee hoe ik je tekst anders had moeten lezen. Je was duidelijk. Je wilde niet de €2.700 betalen, maar het liefst minder dan €600 en je wilde onze mening.

Op je nieuwe vraag: die behoefte heb ik niet.
 
is korting vragen niet een klein beetje onrespectvol naar de dame toe ?
Ja, en naar mijn mening niet zo'n klein beetje ook. Voelt een beetje aan als koehandel en wordt door de meeste ook niet echt gewaardeerd merk ik uit gesprekken met de DVP's (niet dat ik het doe maar merk ik uit gesprekken over ervaringen met andere klanten). Een dame bepaald vooraf de prijs, tijden en handelingen die mogen en het is aan ons om dan te bepalen of we het er, droog gezegd, 'voor over hebben'/kunnen besteden.

Al moet ik zeggen dat ik regelmatig door mijn verstrooidheid de meerprijs van de verlenging vergeten ben en dan helaas moet vragen of het nu bedrag x of y was... (gelukkig tot nu toe altijd gehad dat het juiste bedrag daar ook bij zat :p) en daar voel ik me dan soms bezwaard over omdat het over kan komen als afdingen. Al zal dat laatste wel volledig in mijn hoofd zitten.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik het begrijp zijn de extra's goede verdiensten voor de dames. Ik zeg niet dat iedere dame het zo zal doen, maar stel dat ze de €50 voor PZC direct in de portemonnee steken, dan hebben ze (netto) voor 1 uur ineens dubbel verdiend, en voor 30 min ongeveer driedubbel. Als een dame niet veel loze tijd heeft tussen dates dan is dat veel winstgevender.

Dat is ook de reden dat je voor alles wat geen pmc en nmc is, vaak bij moet betalen. Dan verdienen de sekswerkers iig meer dan de helft van de prijs die hun date betaald en wat zij in haar handje krijgt bij de uitbetaling als ze naar huis gaat.
Dat betekend voor de heren een veel hogere prijs en zit je zo boven de 200 euro voor een uur, wat vast niet in de planning zat.
Onbetaalbaar voor velen, dus laat men vaak de extra's zitten. Waardoor een date wel minder leuk kan zijn, maar dat is dan de keuze waar jezelf voor kiest.
Moet je het niet tijdens de date toch proberen, want dan is de dame v je keuze er snel klaar mee. Waar dan vervolgens weer een k*t recensie op volgt...
 
is korting vragen niet een klein beetje onrespectvol naar de dame toe ?

Het gebeurd vaker dan je denkt! Het is zeker geen respect hebben voor de prijzen vd sekswerker. Als er al korting wordt gegeven, is het niet de klant die daar over gaat.

Persoonlijk ben ik al meteen klaar met korting vragers. Zoiets doe ik enkel bij heren die ik al tig keer over de vloer heb gehad, maar never ever bij de eerste keer.
Ik beslis, niet degene die misschien wilt langskomen. We staan tenslotte niet op de markt.
 
Persoonlijk ben ik al meteen klaar met korting vragers. Zoiets doe ik enkel bij heren die ik al tig keer over de vloer heb gehad, maar never ever bij de eerste keer.
Ik beslis, niet degene die misschien wilt langskomen. We staan tenslotte niet op de markt.
Ik neem aan dat dit gebaar dan vanuit jouw geïnitieerd is? Lijkt me zelf heel pijnlijk om bij mijn vaste dame voor te stellen of ze het 'ook voor minder wil doen' (omdat we we elkaar al langer kennen).
 
Bij privé ontvangst adverteert de dame vaak een prijs, zeg 100,-/half uur, 150,-/uur. Bij het eerste contact spreek je af voor een uur... en je betaald het gewenste bedrag netjes bij aanvang van de date. Hier al meteen beginnen zeuren over "prijs" zal je niet alleen niet ver brengen... maar je verpest al bij voorbaat de kans op een leuke date! Not done dus!

Maar stel, je hebt een leuke klik... dan kan je toch voorstellen: "wil jij twee uur voor xxx?". Als de dame dat best vindt... leuk!
 
Al moet ik zeggen dat ik regelmatig door mijn verstrooidheid de meerprijs van de verlenging vergeten ben en dan helaas moet vragen of het nu bedrag x of y was... (gelukkig tot nu toe altijd gehad dat het juiste bedrag daar ook bij zat :p) en daar voel ik me dan soms bezwaard over omdat het over kan komen als afdingen. Al zal dat laatste wel volledig in mijn hoofd zitten.
Zo herkenbaar! Niet alleen met verlengingen, maar ook extraatjes die we al doende besluiten en ik gelukkig vertrouwd word dat ik het netjes achteraf betaal. Maar mijn hoofd is na een goede beurt net zo leeg als mijn knikkerzakje en dan loop ik weleens tegen hetzelfde aan. Voelt idd alsof je de dame wil flessen, terwijl dat echt niet zo is. Dus dat zit ook in mijn hoofd.
 
Jullie lezen mijn bijdrage iets te serieus, laat ik het anders stellen :

Jullie hebben allemaal vast wel eens een date met een leuke dame gehad die helemaal top was, waar je geen genoeg van kreeg.
Voor welk bedrag zou je die dame een hele nacht boeken in een hotel of je eigen huis? Waar ligt de grens?

Voor mij op ongeveer 3-4x het uurtarief van het sekswerk.
Het is ook niet dat ik de hele nacht door kan neuken (of dat zou willen) - het is dan een leuke avond met een aantal uren seks - en samen eten/slapen e.d

Qua afrekening zie ik het niet als "laag uurtarief" - (bedrag / 12 uur) , maar een pakket prijs "bij afname van 4 seksuren nacht naast je liggen inbegrepen"
Feitelijk een betaalde one night stand/date of incidentele sugarbabe .

Het werkt (voor mij) ook alleen maar als je die klik ook echt wel hebt .
 
Zo herkenbaar! Niet alleen met verlengingen, maar ook extraatjes die we al doende besluiten en ik gelukkig vertrouwd word dat ik het netjes achteraf betaal. Maar mijn hoofd is na een goede beurt net zo leeg als mijn knikkerzakje en dan loop ik weleens tegen hetzelfde aan. Voelt idd alsof je de dame wil flessen, terwijl dat echt niet zo is. Dus dat zit ook in mijn hoofd.
Voor mij op ongeveer 3-4x het uurtarief van het sekswerk.
Het is ook niet dat ik de hele nacht door kan neuken (of dat zou willen) - het is dan een leuke avond met een aantal uren seks - en samen eten/slapen e.d

Qua afrekening zie ik het niet als "laag uurtarief" - (bedrag / 12 uur) , maar een pakket prijs "bij afname van 4 seksuren nacht naast je liggen inbegrepen"
Feitelijk een betaalde one night stand/date of incidentele sugarbabe .

Het werkt (voor mij) ook alleen maar als je die klik ook echt wel hebt .
Vergeet dat maar. De meesten rekenen gewoon de uurtjes lekker door (mss met op het einde een korting van 100 euries) Dus 1u 200 euro , dan worden 8uren er 1600 ongeveer. Denk nou niet dat een dvp er naar uitkijkt om met een klant een hele nacht door te brengen. Ik heb ooit bij een beginnende dvp (18j) wel eens een nachtje kunnen "fiksen" aan 750 euro terwijl haar uurprijs redelijk hoog lag (220) maar dat is puur geluk hebben.
 
Bij privé ontvangst adverteert de dame vaak een prijs, zeg 100,-/half uur, 150,-/uur. Bij het eerste contact spreek je af voor een uur... en je betaald het gewenste bedrag netjes bij aanvang van de date. Hier al meteen beginnen zeuren over "prijs" zal je niet alleen niet ver brengen... maar je verpest al bij voorbaat de kans op een leuke date! Not done dus!

Maar stel, je hebt een leuke klik... dan kan je toch voorstellen: "wil jij twee uur voor xxx?". Als de dame dat best vindt... leuk!
Dit is precies hoe ik het ook soms doe. De 1e keer betaal ik altijd de gevraagde prijs. Maar als het van beide kanten bevalt en er is een goede klik, dan kunnen we vaker afspreken. Dan kan je soms ook andere prijzen afspreken voor langere tijd. Of langere tijd voor dezelfde prijs. Ik hou in het algemeen niet van gehaast. Dus ik ben geneigd sneller terug te gaan als je voor 45 min betaald en het wordt 55 min. Ik hou er niet van als er een eierwekkertje wordt gezet. Misschien is het in sommige gelegenheden nodig, maar daar ga ik dus niet.
 
Dit is precies hoe ik het ook soms doe. De 1e keer betaal ik altijd de gevraagde prijs. Maar als het van beide kanten bevalt en er is een goede klik, dan kunnen we vaker afspreken. Dan kan je soms ook andere prijzen afspreken voor langere tijd. Of langere tijd voor dezelfde prijs. Ik hou in het algemeen niet van gehaast. Dus ik ben geneigd sneller terug te gaan als je voor 45 min betaald en het wordt 55 min. Ik hou er niet van als er een eierwekkertje wordt gezet. Misschien is het in sommige gelegenheden nodig, maar daar ga ik dus niet.
Persoonlijk voel ik me enigszins oncomfortabel met het aanzetten van de timer maar aangezien dat ik bij een privéhuis werk, gaan ze sowieso bellen of aankloppen als de tijd om is. Ik kan geen korting voor het uurtarief aanbieden want dat is bepaald door de zaak maar ik kan wel een stapelkorting aanbieden voor extra's als de klant langer blijft en hij meermaals afgesproken heeft. Soms vraag ik niet meer voor extra's maar de klant betaalt gewoon het bedrag van de eerste afspraak zonder dat ik hem er voor vraag.
 
Ik betaal nooit meer dan 200 EUR voor een bezoek.
En ik heb geen behoefte om langer dan 1 uur te blijven.

In één uur heb ik meestal alles gedaan wat ik wil en heeft het schatje alles gedaan wat ik wil dat ze doet.
Een half uur is de laatste tijd wat nipt. Op mijn leeftijd kan je niet meer in de hoogste versnelling vertrekken.

Liever 5x200 EUR voor telkens één uur dan betalen voor één nacht of meerdere uren.
Zelfs aan solden prijzen heb ik geen interesse in langer dan 1 uur.
 
Ik heb een gastvrouw wel eens gevraagd wanneer die rustige momenten nou precies waren om zoveel mogelijk dames te zien bij een voorstelrondje, maar daar werd op gereageerd met 'bij ons is het altijd een gekkenhuis meneer'. Vervolgens maar niet meer gevraagd. :ROFLMAO:

Ben nog steeds benieuwd, maar daar zal wellicht geen peil op te trekken zijn.
Als je wilt weten wanneer de rustigste tijd is in een privéhuis moet je gewoon op de website kijken of ze een happy hour hebben , hebben ze dat dan is dat meestal op doordeweekse dagen als de werkende man in de file staat om naar huis te gaan , te eten , te douchen en daarna een privéhuis te bezoeken dus van een uur of vijf tot zeven ' s avonds
Vertegenwoordigers , zakenlieden op reis die geen urenverantwoording hoeven af te leggen en gepensioneerden kunnen overdag maar wie nog een ouderwetse baan heeft moet in de avonduurtjes en dan heb je even een gat tussen einde werktijd en begin speelkwartier
 
Hier zal de marktwerking ook zijn werk wel doen/hebben gedaan:
- dus als het rustig is zijn er weinig dames,
- als het druk is, zijn er veel dames.

Het zijn per slot van rekening zelfstandig ondernemers, dus kunnen ze zelf bepalen wat hun werktijden zijn. Er is geen baas die hun verplicht om te komen in een rustige periode.

Zo zou het ook zomaar kunnen zijn dat de dames die moeilijker aan klanten komen, juist de rustigere tijdstippen vullen om zo toch aan inkomsten te komen.
 
Als je wilt weten wanneer de rustigste tijd is in een privéhuis moet je gewoon op de website kijken of ze een happy hour hebben , hebben ze dat dan is dat meestal op doordeweekse dagen als de werkende man in de file staat om naar huis te gaan , te eten , te douchen en daarna een privéhuis te bezoeken dus van een uur of vijf tot zeven ' s avonds
Vertegenwoordigers , zakenlieden op reis die geen urenverantwoording hoeven af te leggen en gepensioneerden kunnen overdag maar wie nog een ouderwetse baan heeft moet in de avonduurtjes en dan heb je even een gat tussen einde werktijd en begin speelkwartier

Ik heb een tijd lang met enige regelmaat her en der ge-happy-hour't; meestal als ik zelf net wat eerder van huis weg kon en voor de file / drukte bij een club/prive huis kon aankomen...Begrijp natuurlijk ergens wel dat 'ze' in die tijd geen reserveringen (althans @prijs van HH) aannemen, maar als ze dat wel zouden doen dan zou ik waarschijnlijk alleen maar happy-hour'en ;).

Ben ergens ermee gestopt toen er een paar x achter elkaar voor mij niks 'echt' leuks bijzat...niet voldoende om weg / niet te gaan, maar wel onvoldoende om terug tekomen en dat risico nog x te lopen zeg maar (zeker inclusief stuk omrijden). Anders dan dat echt wel menig top uurtje zo gehad zeg; zeker als dames gwn dezelfde inzet leveren (wat de meeste doen ime) is het natuurlijk prijs-kwaliteit technische een super goede deal!


In de trend van korting; heb 2-3 jaar terug (1e lockdown) met een massagesalon een deal gemaakt waarbij ik x euro vooruit betaalde en een soort van stempelkaart kreeg; geldig voor x aantal uren met x % korting...allang doorheen btw en aub niet over pm'en, maar zo'n soort deal (een rittenkaart met btj korting, of vaste klant kaart na x keer of whatever) zou ik zeker wel interessant vinden, maar ben ik eigenlijk nog nergens tegengekomen!?
 
Vraagje over die "Happy hours" (@Luna ?): neemt het huis de "verliezen" door de lagere prijzen op zich, of de dame, of allebei? Ik hoop alleen het huis. Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik een dame op die manier verdiensten door de neus zou boren. Dat zou voor mij een reden zijn om juist niet tijdens een "Happy hour" een privéhuis te bezoeken.
 
vroeger van 20 tot 40 jaar date ik kort.
ik had weinig tijd (en geld) en ik kwam snel klaar.Kezen en wegwezen.
Tussen 40 en 50 een periode met langere dates , ik had meer geld ( er voor over) en verhalen van DVP konden me nog boeien.
Boven de 50, korte dates weer max uur of cardate, niet te veel geld. Een paar meiden die ik goed ken komen wrleens logeren , ik betaal dan max 250 per nacht , zijn ze tevreden mee.Ik ook , ik houd mijn stijve hoogstens een uurtje dus langer niet nodig. in.de avond Uurtje sex en vlak voor opstaan een vluggertje 。De rest van de tijd slapen we.
Zo gaat het hier
 
Vraagje over die "Happy hours" (@Luna ?): neemt het huis de "verliezen" door de lagere prijzen op zich, of de dame, of allebei? Ik hoop alleen het huis. Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik een dame op die manier verdiensten door de neus zou boren. Dat zou voor mij een reden zijn om juist niet tijdens een "Happy hour" een privéhuis te bezoeken.
Afgezien van wie de korting geeft geloof ik niet dat je iemand geld door de neus boort als je van een korting op een onrendabele tijd gebruik maakt
Het is voor privéhuizen natuurlijk ook een manier om de vraag en het aanbod op elkaar af te stellen
Als je drie meisjes beschikbaar hebt en om zes uur hebben ze niets te doen maar om half acht staan er vijf man aan de poort te rammelen moet je er twee wegsturen , dan kan je toch beter door een korting van tien of vijftien procent te geven ervoor zorgen dat twee van die heren een uurtje vroeger komen?
Dat is toch voor iedereen een goede oplossing ? De klant is in ruil voor dat hij zich moet haasten goedkoper uit en heeft bovendien meer kans dat zijn dame niet bezet is en de dame en het huis verdienen geld wat ze anders misgelopen hadden
 
Vraagje over die "Happy hours" (@Luna ?): neemt het huis de "verliezen" door de lagere prijzen op zich, of de dame, of allebei? Ik hoop alleen het huis. Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik een dame op die manier verdiensten door de neus zou boren. Dat zou voor mij een reden zijn om juist niet tijdens een "Happy hour" een privéhuis te bezoeken.
Het huis neemt het "verlies", de dame wordt betaald met hetzelfde bruto tarief.
 
Vraagje over die "Happy hours" (@Luna ?): neemt het huis de "verliezen" door de lagere prijzen op zich, of de dame, of allebei? Ik hoop alleen het huis. Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik een dame op die manier verdiensten door de neus zou boren. Dat zou voor mij een reden zijn om juist niet tijdens een "Happy hour" een privéhuis te bezoeken.

Ome Aad heeft het al perfect uitgelegd waarom het geen verliezen zijn. Met jou mindstate zou je misschien moeten overwegen om zelf JUIST tijdens de happy hours langs te gaan, maar dan wel op afspraak...volle bak prettig voelen omdat je meer betaald dan de mannen in de kamers naast je ;).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan