(Geen) korting op 2 of meer uren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Dagan
DS in Den Haag heeft een vaste klantenkaart.

Thanks voor de reply/info Paulus!!

Ik heb ff snel gekeken en nagerekend en deze klantenkaart-actie komt neer op effectief 4% korting (*na 5uurtjes heb je 750,- uitgegeven waarvoor je 20 punten krijgt die weer 30,- waard zijn). Wat welliswaar niet letterlijk niks is, maar ook niet bepaald voldoende om mij nou 'echt' aan te trekken...klinkt mij eerlijk gezegd eigenlijk een klein beetje als 'een val id oren' obv hoeveel / -snel je nou echt spaart / terug krijgt voor je loyaliteit zeg maar. Zeker als je weet van huizen waar je tijdens happy hour gwn meteen 20% krijgt ;).

Ter illustratie; waar ik woon is een 'normale' massage salon waar ze ritten-kaarten verkopen (5-10x) die neerkomen op zo'n 15% korting. Ik ga graag en met regelmaat voor massages zeg elke 2-3-4 weken ofzo. En doordat zij die kaart verkopen (en ik geen nee zeg tegen btj aantrekkelijke korting op iets wat ik sws afneem) zorgen ze er effectief voor dat ik voor die soort massages eigenlijk alleen nog maar bij hun kom...Ik kan dat soort ideeen gewoon wel waarderen als Hollander; zowel vanuit mijn eigen portemonee als vanuit een stukje sales/bedrijfskunde.
 
Thanks voor de reply/info Paulus!!

Ik heb ff snel gekeken en nagerekend en deze klantenkaart-actie komt neer op effectief 4% korting (*na 5uurtjes heb je 750,- uitgegeven waarvoor je 20 punten krijgt die weer 30,- waard zijn). Wat welliswaar niet letterlijk niks is, maar ook niet bepaald voldoende om mij nou 'echt' aan te trekken...klinkt mij eerlijk gezegd eigenlijk een klein beetje als 'een val id oren' obv hoeveel / -snel je nou echt spaart / terug krijgt voor je loyaliteit zeg maar. Zeker als je weet van huizen waar je tijdens happy hour gwn meteen 20% krijgt ;).

Ter illustratie; waar ik woon is een 'normale' massage salon waar ze ritten-kaarten verkopen (5-10x) die neerkomen op zo'n 15% korting. Ik ga graag en met regelmaat voor massages zeg elke 2-3-4 weken ofzo. En doordat zij die kaart verkopen (en ik geen nee zeg tegen btj aantrekkelijke korting op iets wat ik sws afneem) zorgen ze er effectief voor dat ik voor die soort massages eigenlijk alleen nog maar bij hun kom...Ik kan dat soort ideeen gewoon wel waarderen als Hollander; zowel vanuit mijn eigen portemonee als vanuit een stukje sales/bedrijfskunde.

@Dagan: ik kan je vertellen dat het inderdaad niet rap gaat met die klantenkaart van DS, maar het is & blijft natuurlijk korting.

Ik ben vanaf pakweg 2016 tot op heden veelvuldig bij DS geweest en heb destijds meteen zo'n klantenkaart genomen. Ik kom heden ten dage ook nog vaak bij DS voor 2 dames die ik al sinds jaar & dag ken en waar ik ook een goede klik mee heb.

Sinds al die bezoekjes bij DS heb ik 6x40 punten ingewisseld, dus 6x€60 korting, maar daar staat wel 60 uur aan uitgaven tegenover; tel maar uit...
Dat klantenkaart-concept van DS is weliswaar leuk bedacht, maar zoals je zegt, effectief gezien gaat die korting niet verder dan 4%.

Dan is het afgaan/-lopen van 'happy hours' veel voordeliger. Maar, op vele vlakken kleven er natuurlijk ook wat nadelen aan die happy hours bij andere privehuizen en dat houdt me vaak tegen om er gebruik van te maken.
Je moet immers 'op het moment van' maar net tijd hebben, veelal op de bonnefooi gaan, er moet maar net een dvp beschikbaar zijn die bij je in de smaak valt etc. Dat houd me veelal tegen om dan even snel te gaan en geloof ik het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vanaf pakweg 2016 tot op heden veelvuldig bij DS geweest en heb destijds meteen zo'n klantenkaart genomen. Ik kom heden ten dage ook nog vaak bij DS voor 2 dames die ik al sinds jaar & dag ken en waar ik ook een goede klik mee heb.
4% is natuurlijk weinig , maar als je toch altijd naar datzelfde huis gaat is het toch meegenomen .
Heeft DS geen happy hour ? of hebben ze in de kleine lettertjes staan dat de korting niet in combinatie met andere aanbiedingen gebruikt mag worden?
Meen me te herinneren dat je tijdens "Happy Hour" bij de meeste huizen net geen afspraak kon maken... gewoon langskomen
Vaak staat dat in de voorwaarden ja , ieder huis bepaalt natuurlijk zijn eigen regeltjes
 
4% is natuurlijk weinig , maar als je toch altijd naar datzelfde huis gaat is het toch meegenomen .
Heeft DS geen happy hour ? of hebben ze in de kleine lettertjes staan dat de korting niet in combinatie met andere aanbiedingen gebruikt mag worden?

Vaak staat dat in de voorwaarden ja , ieder huis bepaalt natuurlijk zijn eigen regeltjes
Ik ga niet enkel & alleen naar DS, het is voor mij gewoonweg lekker dichtbij en m.n. weet ik wat ik aan o.a. Nikky & Fleur heb...;)
Nope, DS heeft enkel de klantenkaart en doet dus niet aan happy hours.

Klopt, sommige huizen laten reservering wel toe tijdens happy hours, andere weer niet. Bijv., Crystal Privé laat reserveren tijdens HP niet toe, Privéhuis Desiree juist weer wel. Bij Privéhuis Desiree betaal je o.b.v. reservering tijdens happy hours dan €120, wat alsnog zo'n 14,3% korting betekent.
Maar goed, nogmaals, ik ben er niet zo happig op; liever dat ik voor een dvp kan gaan die me echt aanspreekt dan naar de centen te kijken.
 
Laatst bewerkt:
@Dagan: ik kan je vertellen dat het inderdaad niet rap gaat met die klantenkaart van DS, maar het is & blijft natuurlijk korting.

Ik ben vanaf pakweg 2016 tot op heden veelvuldig bij DS geweest en heb destijds meteen zo'n klantenkaart genomen. Ik kom heden ten dage ook nog vaak bij DS voor 2 dames die ik al sinds jaar & dag ken en waar ik ook een goede klik mee heb.

Sinds al die bezoekjes bij DS heb ik 6x40 punten ingewisseld, dus 6x€60 korting, maar daar staat wel 60 uur aan uitgaven tegenover; tel maar uit...
Dat klantenkaart-concept van DS is weliswaar leuk bedacht, maar zoals je zegt, effectief gezien gaat die korting niet verder dan 4%.

Dan is het afgaan/-lopen van 'happy hours' veel voordeliger. Maar, op vele vlakken kleven er natuurlijk ook wat nadelen aan die happy hours bij andere privehuizen en dat houdt me vaak tegen om er gebruik van te maken.
Je moet immers 'op het moment van' maar net tijd hebben, veelal op de bonnefooi gaan (bij reservering krijg je vaak hooguit €10-€20 korting), er moet maar net een dvp beschikbaar zijn die bij je in de smaak valt etc.

Maar goed, misschien moet ik ook weer eens op de bonnefooi ergens naartoe gaan voor een happy hour en dan zie ik wel waar het schip strandt...

Hahahaha damnnn dude flink aantal bezoekjes!!! Maar belangrijkste is uiteraard het zo naar je zin hebben :p Maar wat mij betreft hadden ze jou wel een golden-platina kaart met ingelegde diamantjes mogen geven met net ietsjes meer korting want dat is toch wel gruwelijke loyaliteit!

En idd bij happy hours is het id regel (bij de meeste) alleen zonder afspraak; ook 1vd redenen dat ik inmiddels veeeel minder vaak ga hoor...ik had een goede run van 15-20x achter elkaar succesvol, maar de laatste paar x viel het tegen (mijn bekende/interessante dames allemaal reeds bezet, matige alternatieven, btj kut als je uren rijdt in onzekerheid)...en als je gewend raakt aan veel lagere tarieven wordt het lastiger (iig voor mij) om volle pond te betalen. Ik ga nu gwn minder vaak, blijf dichter bij huis, maar HH's wel weer oppakken als het c-woord zometeen echt helemaal verleden tijd is en de bezetting (idd zeker in Rotterdam) ook weer aantrekt/verbeterd. Goed om te weten van Desiree; daar ben ik geloof ik nog niet geweest en dat zijn idd aantrekkelijkere kortingen!
 
Je kan ook gewoon aandelen JDE Peet's kopen hoor... en dan met de opbrengst van het divident naar de dames gaan!
Ik houd het liever bij edelmetaal, met een beetje slim handelen heeft me dat genoeg opgeleverd.

Maar goed, weer even on topic:
Die happy hours zijn leuk, soms heb je geluk en soms leidt het tot een domper; part of the job...
 
Laatst bewerkt:
Ome Aad heeft het al perfect uitgelegd waarom het geen verliezen zijn. Met jou mindstate zou je misschien moeten overwegen om zelf JUIST tijdens de happy hours langs te gaan, maar dan wel op afspraak...volle bak prettig voelen omdat je meer betaald dan de mannen in de kamers naast je ;).
Wereldkampioen in Respect voor een DVP hebben.
 
Ik heb nooit om korting gevraagd en zal dat ook nooit doen. Ik geef uit wat ik me had voorgenomen en als een dame extra's aanbiedt, geef ik aan wat ik er voor over heb. De gehanteerde prijzen van extra's zijn voor mij vaak niet in verhouding. PZC +€50 terwijl hetzelfde voor anaal wordt gevraagd.
Ik maak dus vooraf de prijs af en zie wel hoe het loopt. Soms klikt het en is er geen meerprijs voor alle extra's. Dat maakt het ook speciaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan