(Geen) korting op 2 of meer uren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.698
02/07/21
7.069
31
Wat ik niet goed begrijp is dat je bij de meesten prive-ontvangst dames en privehuizen geen korting op de uurprijs krijgt als je langer dan een uur wilt blijven met de dame.
De dame hoeft zich niet elke 30 of 60 min op een nieuwe man in te stellen, niet aan- en uit te kleden, in een privehuis het laken en de handdoeken niet te verschonen en de kamer niet op te ruimen, er hoeft geen nieuw drankje geschonken te worden, etc. ...
Maar alsnog betaal je voor elke uur, die je blijft, de volle buit! Vaak kost een half uur wel iets meer dan 1 volle uur en dan kosten 1,5 uur niet 1,5 maal de uurprijs, maar de prijs van 1 uur plus van een halve (bv. 1 uur kost in een privehuis 140 € en een halve uur 80. Dan betaal je voor 1,5 uur 220 € en niet 210 of zelfs minder, en voor 2 uur 280 €).
Elders krijg je bijna overal een zekere korting als je meer koopt iov. weinig.
En ik snap dus niet dat DvP en privehuizen geen interesse hebben aan mannen die langer dan 1 uur blijven.
Iemand die het wel snapt?
 
Hier begrijp ik inderdaad ook niks van. Met name dat voor 1,5 uur het tarief van een los half uurtje extra wordt gehanteerd. Erg jammer, daardoor houd ik het zelf vaak maar bij 1 uur, terwijl ik liever 1,5u zou kiezen bij vaste dames.

Bij langere afspraken is er ook niet altijd de behoefte om de tijd vol te maken met seks in tegenstelling tot de korte afspraken. Ik kies persoonlijk voor een langere date om niet te hoeven haasten, maar er zullen ook kerels zijn die juist wel urenlang door willen neuken terwijl dit voor een DVP niet fijn is. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Ik kan me echter niet voorstellen dat dit vaak voor zal komen.
 
Ik kan wel begrijpen waarom de dames bij privehuizen meer geïnteresseerd zijn in klanten die voor minder dan een uur blijven. Netto krijgt een dame meer met 2 x 30min dan 1 x 1 uur.

Ik geef je een voorbeeld van mijn ervaring en netto bedragen in mijn geval. De cijfers voor andere dames en privehuizen zullen verschillen, afhankelijk van 1. percentage dat het huis overhoudt (meestal houdt het huis 40% van het tarief betaald door de klant) 2. Of de dame andeee inkomsten heeft. Als ze er wel heeft, wordt haar 60% belast op een hoger percentage.

30 min krijg ik € 27 netto. 1 uur krijg ik €50 netto.
Dus 30 min x 2 krijg ik € 54 i.p.v € 50.

Dat ze (de huizen) geen stapelkorting willen aanbieden is gewoon een manier om zoveel mogelijk winst te maken. Als ze veel lakens moeten wassen en groot aantal drankjes moeten kopen, schelen de onkosten niet zo veel.

Wat priveontvangst dames betreft heb ik weinig opmerkingen want ik doe dat niet. Als een dame tijd moet doorbrengen om klanten te verwerven, kan ze wel meer winst maken met een klant die bvb 4 uurtjes blijft dan 4 klanten x 1 uur want je besteed minder aandacht aan marketing (chatten, afspraak regelen enz) met 1 klant i.t.t 4 klanten. Hangt er van af waar je de lakens wil laten wassen maar als ze alles bij haar thuis gaat wassen dan schelen de onkosten wel voor 4 lakens i.p.v maar 1 set voor hetzelfde tijdsbestek van 4 uur.
 
Laatst bewerkt:
@Luna komt dat verschil dan doordat het tarief voor 30 minuten hoger is dan 60 min (relatief gezien)?

Het lijkt me trouwens ook interessant voor de dames dat ze bij 4 afspraken van 30 min 4 keer kans hebben op extra's, tegenover maar één keer bij een afspraak van 2 uur.
 
Hier begrijp ik inderdaad ook niks van. Met name dat voor 1,5 uur het tarief van een los half uurtje extra wordt gehanteerd. Erg jammer, daardoor houd ik het zelf vaak maar bij 1 uur, terwijl ik liever 1,5u zou kiezen bij vaste dames.

Bij langere afspraken is er ook niet altijd de behoefte om de tijd vol te maken met seks in tegenstelling tot de korte afspraken. Ik kies persoonlijk voor een langere date om niet te hoeven haasten, maar er zullen ook kerels zijn die juist wel urenlang door willen neuken terwijl dit voor een DVP niet fijn is. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Ik kan me echter niet voorstellen dat dit vaak voor zal komen.
Ais de dame lange uren draait bvb 6 dagen per week en 8-10 uur per dag en krijgt ze op haar eerste werkdag in de week een kerel die echt 3 uur lang wil en kan keihard neuken , dan ja..is een afspraak voor 3 uur ongewenst. Als de dame een hobbyist is die 1 of 2 dagdelen per week werkt, heeft ze wellicht een voorkeur voor een leuke man die goede seks en leuke gesprekken aanbiedt voor meerdere uren dan meer korte afspraken.

Ik heb maar een klant ontmoet die echt 2 uur door wilde neuken en een grote leverworst super hard kon behouden.
 
Laatst bewerkt:
Maar @Luna , maakt het dan helemaal voor jou niet uit of je binnen 2 uur met één man te maken hebt in bed of achter elkaar met vier?
Wat is makkelijker, wat leuker?
Tuurlijk heb ik liever een man van 2 uurtjes i.p.v 4 x 30 min. Maar dan zit ik in dit vak als hobbyist 😊.

Ah wat mijn eerder berichtje betreft: meerdere klanten voor een dame betekent meer kans op extra's. Klanten krijgen meestal geen korting zelfs als ze meer dan 1 uur blijven. Dus PZC voor 30 mins is €50, en betaal je dezelfde prijs voor 2 uur.
 
Helaas voor ons, maar dat verklaart inderdaad een hoop. Als ik terug denk aan de 'lopende band' dames dan waren ze er na 45 min eigenlijk wel klaar mee, ongeacht de geboekte tijd. Die waren natuurlijk uit op de volgende klant die mogelijk extra's af ging nemen. Ik dacht altijd dat ik ze een plezier deed met een langere afspraak. :ROFLMAO:
Dat klopt als er idd. de ene na de andere man binnen loopt.
Maar het kan net zo goed dat de dame na jouw bezoek er 1 of 2 uren zonder werk/date zit. Dan zou een evt fooi van een tevreden klant financieel meer opgebracht kunnen hebben dan het snelle afwerken van de klant, toch?
 
Dat klopt als er idd. de ene na de andere man binnen loopt.
Maar het kan net zo goed dat de dame na jouw bezoek er 1 of 2 uren zonder werk/date zit. Dan zou een evt fooi van een tevreden klant financieel meer opgebracht kunnen hebben dan het snelle afwerken van de klant, toch?
👍. Precies. Bij de huizen en clubs kan de klantinloop heel laag zijn op sommige dagen of dagdelen vooral doordeweeks. Pre-corona zonder al dit gedoe van thuiswerk en negatief reisadvies was het bij ons nooit zo. Er kwamen veel zakenluien in de lunchtijd en tussen alle vergaderingen. Soms even nog op maandag ochtend een snelle wip en dan snel de taxi in rechtstreeks naar Schiphol.
 
Ik heb een gastvrouw wel eens gevraagd wanneer die rustige momenten nou precies waren om zoveel mogelijk dames te zien bij een voorstelrondje, maar daar werd op gereageerd met 'bij ons is het altijd een gekkenhuis meneer'. Vervolgens maar niet meer gevraagd. :ROFLMAO:

Ben nog steeds benieuwd, maar daar zal wellicht geen peil op te trekken zijn.
 
Ik heb een gastvrouw wel eens gevraagd wanneer die rustige momenten nou precies waren om zoveel mogelijk dames te zien bij een voorstelrondje, maar daar werd op gereageerd met 'bij ons is het altijd een gekkenhuis meneer'. Vervolgens maar niet meer gevraagd. :ROFLMAO:

Ben nog steeds benieuwd, maar daar zal wellicht geen peil op te trekken zijn.
Jij vraagt naar de rustige tijden en de gastvrouw verklap iets over de geestelijke toestand van de dames.
Daar gaat zij over alle privacy-grenzen heen. 😉
 
30 min krijg ik € 27 netto. 1 uur krijg ik €50 netto.
Dus 30 min x 2 krijg ik € 54 i.p.v € 50.
Dank je voor je openheid, maar ik denk dat hier iets vergeten wordt: je hebt niet 2 afspraken van 30 minuten in een uur. Bedden moeten verschoond, je moet je even opfrissen, een voorstelrondje etc. etc. Die tijd tussen elke afspraak is gemiddeld hetzelfde, zeg 10 minuten. Dan heb je met drie afspraken van één uur achter elkaar 150 euro in 200 minuten. In diezelfde tijd kun je 5x 30 minuten doen met dus die 10 minuten er tussen voor 135 euro. Dus ja, per afspraak lijkt een half uur meer op te leveren, maar per saldo denk ik dat je er juist minder aan verdient. Tot zover mijn nerdy gereken en wellicht maak ik ook een denkfout, dan hoor ik dat vast wel 😉
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je openheid, maar ik denk dat hier iets vergeten wordt: je hebt niet 2 afspraken van 30 minuten in een uur. Bedden moeten verschoond, je moet je even opfrissen, een voorstelrondje etc. etc. Die tijd tussen elke afspraak is gemiddeld hetzelfde, zeg 10 minuten. Dan heb je met drie afspraken van één uur achter elkaar 150 euro in 200 minuten. In diezelfde tijd kun je 5x 30 minuten doen met dus die 10 minuten er tussen voor 135 euro. Dus ja, per afspraak lijkt een half uur meer op te leveren, maar per saldo denk ik dat je er juist minder aan verdient. Tot zover mijn nerdy gereken en wellicht maak ik ook een denkfout, dan hoor ik dat vast wel
Min of meer ja maar voor de meeste dames lopen hun werkdagen meestal uit. Dus als op de agenda staat 1100-1800 uur bvb werken de dames tot 1830 of 1900. Dus een DVP wordt meer betaald voor 2 x 30 mins i.t.t. 1 uur. Als ze niet wil blijven voor extra 30-45 mins bvb aan het einde van haar werkdag dan verliest ze misschien wel wat inkomen. Qua priveontvangst heb je gelijk, verliest een dame wat tijd tussen de afspraakjes en daar heb ik geen idee wat een dame zal doen. M.a.w hoeveel tijd een dame zal verliezen scheelt veel. Zie je vaker dames die nadat je buiten haar huis gestapt bent en daarna gaat ze echt grondig douchen? Of gaat ze alleen haar schamdelen met een beetje water spoelen en dan rechtstreeks stapt de volgende klant in?

En 30 mins bij een privehuis is inclusief douche en/of opfrissen voor en na het vrijen. Dus geen extra 10 minutjes tussen elke afspraak. Na elke afspraak komen de dames naar beneden, gaat de klant weg, pakt de dame nieuwe lakens en handdoeken en hupsakee, weer de trap op naar de kamer met de volgende klant. Vandaar zie je vaak dames die geen CIF or op lichaam klaarkomen aanbieden , want ze willen die kans op een langere douchen-opfrissen beurt aan het einde van de afspraak verkorten.

Uiteindelijk zijn deze inschattingen gebaseerd op aannames waar de dame een drukke dag heeft. Net als wat Tepellover heeft gezegd, zal wel kunnen dat een dame geen klant heeft voor 1-2 uurtjes na eentje van 30 mins dus als zij iemand voor 2 uurtjes pakt, levert dat zeker meer voordelen op. Tussen de 4 klanten van 30 mins, zouden een of meer ook op het laatste minuut kunnen afbellen
 
Laatst bewerkt:
Haha een onderwerp naar mijn hart.
Recent had ik een waanzinnige date met een dame, ik voelde echt een sexuele klik en had het idee wederzijds. Ze bedankte me de dag erna nog via app voor de lekkere date. Dame is amateur die zo nu en dan een pay date naast haar gewone goede baan doet.
Ik stelde voor om eens een langere date date doen: hotel, beetje sightseeing, lekker dineren en dan een hete nacht samen, uitslapen, onbijten en afscheid nemen.
Kreeg ik een tarief van 12 x haar uurtarief voorgeschoteld 😲
Welke kerel betaald er 2700 euro voor een nacht dvp, EN daarnaast het hotel en diner?
Ik had serieus verwacht dat ze er zelf ook plezier aan zou beleven, ze mij ook aardig genoeg vond om er een schappelijke prijs van te maken en dan denk ik aan 600 euro max (liever nog minder)
Ik baseer mijn prijs op het aantal keren klaar komen (van mij) en niet op de uren.
Hoe kijken jullie er tegenaan?
 
Ik begrijp dat:
- Je graag voor een dubbeltje op de eerste rang wenst te zitten. Kennelijk wil je aan zo'n dagje (dag , avond en nacht) maximaal €600 spenderen. Zoek dan iemand die deze dienst aan jou voor €600 levert. Ik wens je succes in je zoektocht.
- Dat je het normaal vind dat als de dienst die jij afneemt langer duurt dan 30 minuten (?) je een korting geeft. Geen idee hoe je erbij komt dat je dit normaal bent gaan vinden. Zeg je dat ook tegen de schilder, tuinman of timmerman die jouw klusjes tegen een uurtarief opknapt?
- Dat je van mening bent dat als de dame plezier aan jou beleeft en dat jij daar dus ook geld voor dient te ontvangen (al dan niet vertaald in een korting). Vreemde redenering. Anders geredeneerd: kennelijk verwacht je dus dat ze aan een afspraak met jou voor dat geld geen plezier zal/mag beleven. Wat zou je er van vinden als jouw baas je met 2/3 kort op je salaris omdat je er kennelijk plezier beleeft aan je werk, of (als je zelfstandig ondernemer werkzaam bent) dat je jouw rekening met 2/3 verlaagt omdat je zoveel plezier hebt beleefd aan je werk.

Ik lees hier vaker dat mannen van mening zijn dat bij een langere boeking er eigenlijk korting moet worden gegeven. Eerlijk gezegd snap ik niet waar dit vandaan komt.
 
Haha een onderwerp naar mijn hart.
Recent had ik een waanzinnige date met een dame, ik voelde echt een sexuele klik en had het idee wederzijds. Ze bedankte me de dag erna nog via app voor de lekkere date. Dame is amateur die zo nu en dan een pay date naast haar gewone goede baan doet.
Ik stelde voor om eens een langere date date doen: hotel, beetje sightseeing, lekker dineren en dan een hete nacht samen, uitslapen, onbijten en afscheid nemen.
Kreeg ik een tarief van 12 x haar uurtarief voorgeschoteld 😲
Welke kerel betaald er 2700 euro voor een nacht dvp, EN daarnaast het hotel en diner?
Ik had serieus verwacht dat ze er zelf ook plezier aan zou beleven, ze mij ook aardig genoeg vond om er een schappelijke prijs van te maken en dan denk ik aan 600 euro max (liever nog minder)
Ik baseer mijn prijs op het aantal keren klaar komen (van mij) en niet op de uren.
Hoe kijken jullie er tegenaan?
Mevrouw is een goed actrice. :)
 
Haha een onderwerp naar mijn hart.
Recent had ik een waanzinnige date met een dame, ik voelde echt een sexuele klik en had het idee wederzijds. Ze bedankte me de dag erna nog via app voor de lekkere date. Dame is amateur die zo nu en dan een pay date naast haar gewone goede baan doet.
Ik stelde voor om eens een langere date date doen: hotel, beetje sightseeing, lekker dineren en dan een hete nacht samen, uitslapen, onbijten en afscheid nemen.
Kreeg ik een tarief van 12 x haar uurtarief voorgeschoteld 😲
Welke kerel betaald er 2700 euro voor een nacht dvp, EN daarnaast het hotel en diner?
Ik had serieus verwacht dat ze er zelf ook plezier aan zou beleven, ze mij ook aardig genoeg vond om er een schappelijke prijs van te maken en dan denk ik aan 600 euro max (liever nog minder)
Ik baseer mijn prijs op het aantal keren klaar komen (van mij) en niet op de uren.
Hoe kijken jullie er tegenaan?
Als jij kan kiezen tussen € 500,-- verdienen of € 2.000,-- wat kies jij dan?
Dan ga ik ervan uit dat je € 500,-- een redelijk bedrag vindt?
 
In privehuizen wordt inderdaad in de regel geen korting gegeven... tenzij ze zelf zoiets hebben als "happy hour" of een of andere actie. En een half uurtje bijboeken komt inderdaad duurder uit, heb ik ook zelf ondervonden.
Maar met je vaste dame in privé ontvangst kan je wellicht wel iets afspreken...
 
Ik begrijp je punt, @Tepellover . Door langer gebruik te maken van de kamer en het meisje, hebben zowel de verhuurder van de kamer als het meisje meer zekerheid: elk uur dat "verkocht" is, levert immers geld op. Wachttijden / leegstand is misgelopen inkomsten. Je zou dan denken dat men korting aanbied als de dienstverlening / verhuur langer dan een uur is. Want opvallend is dat dames / verhuurders die korting wel geven tot aan een uur. Twee keer een half uur is veelal duurder dan 1x een uur.

De meerkosten bij kamerverhuur zijn beperkt. Je noemt handdoeken, laken, waskosten, enzovoort. Daar valt niet heel veel in te besparen. Maar vooral de zekerheid van verhuur zou tot iets mogen leiden. Bijvoorbeeld een tientje op een uur, zoals dat bij de prijzen tot aan een uur ook geldt. Voor een dame lijkt me het geven van korting nog aantrekkelijker: na het eerste uur en twee orgasmen, zal er bij de meeste mannen het heilige vuur wel uit zijn. Dus is de tijd na het eerste uur mogelijk al snel rustig kwa sex. Dan verdient de dame het geld dus een beetje makkelijker, denk ik. Uitzonderingen daargelaten en tegenwoordig kan de man met een blauw pilletje heel wat uurtjes doorpalen. ;)

Ach, ik denk dat het vooral te maken heeft met dat de meeste mannen aan een uurtje genoeg hebben. Balletjes leeg, geilheid gedoofd en ze vertrekken weer. Niet voor niets bieden raamdames per kwartier aan en per half uur. Dus waarom dan veel tijd / geld steken in klanten die langer dan een uur willen blijven, het zijn er maar een paar.

En wat altijd geldt: geiligheid wordt duur betaald. Ze melken niet alleen onze ballen leeg, maar ook ons spaarvarkentje. :ROFLMAO:
 
Dus wellicht is dan "1 uur" het business optimum = bezettingsgraad x client satisfaction.
Kortere bezetting = meer risico op leegstand
En... voor langere dates is het klantenpotentieel wellicht (veel) kleiner! (hoeveel % vraagt effectief voor een langere date?)
 
Als je korting geeft voor een langere tijd in een club etc.. daar heeft enkel de klant wat aan.
2 uur met 1 klant op de kamer met korting of 2x 1 uur met 2 klanten op 1 kamer zonder korting. Dat kost de sekswerker ook inkomen. En de verdiensten in een club zijn al triest, dus van mij hoeft het niet!
Met thuisontvangst kan je wel rommelen met de prijs, want dan heb je geen 2e partij die van jou profiteert.
 
Zoals ik het begrijp zijn de extra's goede verdiensten voor de dames. Ik zeg niet dat iedere dame het zo zal doen, maar stel dat ze de €50 voor PZC direct in de portemonnee steken, dan hebben ze (netto) voor 1 uur ineens dubbel verdiend, en voor 30 min ongeveer driedubbel. Als een dame niet veel loze tijd heeft tussen dates dan is dat veel winstgevender.
 
@Hernrirod #19
Terecht wat je schrijft maar dit draadje begint met de vraag of kortingen van toepassing kunnen zijn in deze branche en wat de pro en contra's zijn.
Luna geeft har inzicht als DVP met goede argumenten, Marco ook.
Het is een spel van vraag en aanbod.
Voor mij was het aanbod een no go voor haar ook, dus geen deal en even goede vrienden.

Als ik tijdelijk tussen twee woningen zit en voor een half jaar een hotelkamer boek (uit eigen ervaring) betaal ik ook niet de dagprijs, evenzo met autohuur.
Voor mij is de kernvraag betaal je voor het lichaam of voor de uren? (is wel heel plastisch)
Vrijheid blijheid dus ieder mag de prijzen hanteren zoals ze willen maar een prijs vermelden van 2500 voor een nacht?
Zijn er mannen die dat doen?
 
Ik geloof zeker dat mannen bereid zijn om €2.500 te betalen voor een nacht, wellicht ook nog wel meer. De waarde van geld is immers relatief.

Als je bergen geld hebt liggen, dan is het zelfs €2.500 helemaal niet zoveel geld. Heb je er geen bergen van liggen, tja… dan wordt het al snel te duur. Eerlijk?

Zo zijn we ook genoeg mannen hier die kennelijk van mening zijn dat €100 per uur genoeg moet zijn en vinden het belachelijk dat bij tarieven van €120, €150 per uur ook nog eens betaalt moet worden voor extra's.

Het blijft een kwestie van je marktwaarde goed kennen, en zo lang als er nog makkelijk betaald wordt, waarom zou een DVP dan minder moeten vragen?

Om dezelfde reden is, simpel gezegd, bijvoorbeeld een nieuwe auto ook niet voor iedereen weggelegd. Ook hier de vraag: eerlijk?
 
Ik geloof zeker dat mannen bereid zijn om €2.500 te betalen voor een nacht, wellicht ook nog wel meer. De waarde van geld is immers relatief.

Als je bergen geld hebt liggen, dan is het zelfs €2.500 helemaal niet zoveel geld. Heb je er geen bergen van liggen, tja… dan wordt het al snel te duur. Eerlijk?

Zo zijn we ook genoeg mannen hier die kennelijk van mening zijn dat €100 per uur genoeg moet zijn en vinden het belachelijk dat bij tarieven van €120, €150 per uur ook nog eens betaalt moet worden voor extra's.

Het blijft een kwestie van je marktwaarde goed kennen, en zo lang als er nog makkelijk betaald wordt, waarom zou een DVP dan minder moeten vragen?

Om dezelfde reden is, simpel gezegd, bijvoorbeeld een nieuwe auto ook niet voor iedereen weggelegd. Ook hier de vraag: eerlijk?
Niet alleen de waarde van geld is relatief ook de waarde een dvp is dan relatief.
Hoe baseer jij de waarde van een dame op meer dan die 100 of 150 euro?
Van alle goederen is waarde vast te stellen aan inkoop, kosten, marge en vraag en aanbod.
Vraag en aanbod, vrije keus.
Mij niet gezien dat ik 2500 euro voor een dvp van kinky of SJ voor één nacht ga besteden, dat is mijn keus, mijn grens.
 
Haha een onderwerp naar mijn hart.
Recent had ik een waanzinnige date met een dame, ik voelde echt een sexuele klik en had het idee wederzijds. Ze bedankte me de dag erna nog via app voor de lekkere date. Dame is amateur die zo nu en dan een pay date naast haar gewone goede baan doet.
Ik stelde voor om eens een langere date date doen: hotel, beetje sightseeing, lekker dineren en dan een hete nacht samen, uitslapen, onbijten en afscheid nemen.
Kreeg ik een tarief van 12 x haar uurtarief voorgeschoteld 😲
Welke kerel betaald er 2700 euro voor een nacht dvp, EN daarnaast het hotel en diner?
Ik had serieus verwacht dat ze er zelf ook plezier aan zou beleven, ze mij ook aardig genoeg vond om er een schappelijke prijs van te maken en dan denk ik aan 600 euro max (liever nog minder)
Ik baseer mijn prijs op het aantal keren klaar komen (van mij) en niet op de uren.
Hoe kijken jullie er tegenaan?

Ze zal gedacht hebben dat je rijk genoeg (of gek genoeg) was om dat te willen doen .
Of misschien was de klik aan haar kant minder groot dan je dacht - en wil ze een duidelijk statement maken 'dit is 100% werk en geen date'.

Je ziet inderdaad in advertenties ook wel overnachtingen aangeboden voor 8/10/12 * uurtarief .
Ik ben niet rijk genoeg om die bedragen _daarvoor_ te kunnen uitgeven .

Geen ervaring mee, maar je ziet wel eens "amateur/studenten" adverteren die inderdaad een soort van betaalde date-avond willen doen , prijs dan ca 300 euro . Sugarbabes zitten ook in die lijn.
Als je daar inderdaad een leuke avond (eten, babbel, en een paar uur lekkere seks) voor krijgt is dat geen slecht idee .
De vraag is natuurlijk of je dat krijgt - of een meisje dat denkt dat "met haar aan tafel zitten" al een paar honderd euro waard is .

Ik neig ook naar het omrekenen naar een uurtarief voor de echte seks/erotische speeltijd - Met jouw prijsgedachte is dat 3 tot 4 uur, afhankelijk van uurtarief en "extra's".
Als ik ook nog moet betalen voor de tijd van het opeten van door mij betaald eten, en het slapen naast mij in een door mij betaalde kamer etc- (allemaal best leuk met een aardige vrouw) dat zijn diensten waar ik geen interesse in heb om af te nemen - en zeker niet tegen het tarief van seks-uren. En inderdaad wil je graag het idee hebben dat je gezelschap op zich wel leuk is .
Goed voor haar als ze mannen vindt die wel uren*tarief kunnen en willen doen, maar ik zou dat ook niet zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan