Geen recensies, wel een mening, wat moeten we daarmee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zucht. Wat een oeverloze discussie is dit weer.

Laten we het zo stellen. Als ikzelf een mooie geldboom zou hebben, dan zou ik veel vaker een DVP bezoeken en wellicht ook de niet bekende DVP's bezoeken en daarover een recentie schrijven. Maar helaas ben ik niet in het bezit van een dergelijke geldboom en beperk ik mij tot de mij bekende dames die inmiddels al voldoende zijn besproken.
 
@Jimmy80 Nooit zo over nagedacht, maar dat is ook wel een goede inderdaad. Als het allemaal laaiend postief is, dan zal het niet snel een probleem geven, maar als het wat minder positief is en je geeft net even teveel weg in de recensie, waardoor de andere partij er achter komt wie je bent en in jouw geval dus zelfs waar je woont, dan heb je de poppen aan het dansen.

Ik zou er iig doodnerveus van worden om een mindere recensie te plaatsen. Zelfs voor de privehuizen waar ik kom. Wie weet wat voor status zo'n dame binnen het huis heeft en of ze andere dames weet te beinvloeden als je een keer iets minder positiefs hebt geschreven. Krijg je ineens ook bij de andere dames een mindere service. Sorry, mijn doemdenkbrein slaat waarschijnlijk weer op hol.
 
Wel de lusten, niet de lasten. Met dit sentiment hier aanwezig zijn is jammer. Helaas is dit nu eenmaal wel het gegeven op de meeste fora.
 
@Jimmy80 Nooit zo over nagedacht, maar dat is ook wel een goede inderdaad. Als het allemaal laaiend postief is, dan zal het niet snel een probleem geven, maar als het wat minder positief is en je geeft net even teveel weg in de recensie, waardoor de andere partij er achter komt wie je bent en in jouw geval dus zelfs waar je woont, dan heb je de poppen aan het dansen.

Ik zou er iig doodnerveus van worden om een mindere recensie te plaatsen. Zelfs voor de privehuizen waar ik kom. Wie weet wat voor status zo'n dame binnen het huis heeft en of ze andere dames weet te beinvloeden als je een keer iets minder positiefs hebt geschreven. Krijg je ineens ook bij de andere dames een mindere service. Sorry, mijn doemdenkbrein slaat waarschijnlijk weer op hol.
Maar zo werkt het wel een beetje
 
Ik krijg soms echt de kriebels van alle zwart / wit uitspraken. Misschien dat het iets te maken heeft met de steeds groter wordende polarisatie binnen de samenleving. Er zijn voldoende redenen waarom medewandelaars geen recensies schrijven. Zoals in verschillende draadjes naar voren komt, zijn er voldoende wandelaars die zich voornamelijk beperken tot één of twee dames. Dat deze medewandelaars dan geen recensie schrijven is logisch, zeker als er al meerdere geschreven zijn.

Het is dan ook wel erg kort door de bocht om te zeggen dat het gaat om wel de lusten en niet de lasten.
 
De intenties van @Krolse Kater worden hier wel een beetje negatief beoordeeld. Vind ik niet terecht, hij probeert gewoon zaken bespreekbaar te maken en ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen. Een zinvol en waardevol forum zonder al teveel gezwam hebben we allemaal wat aan. En beoordeel de bijdragen van een ieder met een positieve blik totdat overduidelijk het tegendeel blijkt.
 
Zoals in verschillende draadjes naar voren komt, zijn er voldoende wandelaars die zich voornamelijk beperken tot één of twee dames. Dat deze medewandelaars dan geen recensie schrijven is logisch, zeker als er al meerdere geschreven zijn.

Het is dan ook wel erg kort door de bocht om te zeggen dat het gaat om wel de lusten en niet de lasten.
Je kunt op zijn minst de dames beschrijven waar je je tot beperkt en waarom zij het waard zijn om je je tot die dames te beperken.

Maar ik wil niemand dwingen hoor, geniet van je kriebels.
 
Wel de lusten, niet de lasten. Met dit sentiment hier aanwezig zijn is jammer. Helaas is dit nu eenmaal wel het gegeven op de meeste fora.
Ja.. Of zelfs een keer onder mijn recensie schrijven.. Toen ik had laten vallen,dat de dame in kwestie pzc doet/deed
'dat is niet waar, bij mij deed ze dat niet'
Waar ik op reageerde..
'ik las het ja, in jouw recensie.., die je nog moet schrijven waarschijnlijk'
Volgens mij was dat nog op Hookers..
Kreeg een uur later al een berichtje in mijn inbox..
Moest mijn 'g*re k#nkerkop houden, anders kwam hij effe met me fukken'
Zoiets dus..
Maar recensies is toch wel de bedoeling van dit forum..
Anders krijg je langzamerhand een medium net MTV, dat eigenlijk ook geen muziek meer uitzend..
 
Je kunt op zijn minst de dames beschrijven waar je je tot beperkt en waarom zij het waard zijn om je je tot die dames te beperken.

Maar ik wil niemand dwingen hoor, geniet van je kriebels.
Tja aan de ene kant heb je daar gelijk in. Maar aan de andere kant als ik zou moeten beschrijven waarom een DVP het waard is, dan betreft dat hele persoonlijke zaken waardoor de recensie eenvoudig door de DVP in kwestie valt te koppelen aan de recensist. Daarom is het ook niet zo zwart / wit.
 
"anders kwam hij effe met me fucken"

Gratis? Denk dat sommigen hier een gat in de lucht zouden springen.

Nog even, ik denk dat Kittie Catcat het niet zo somber bedoeld als sommigen het interpreteren. Hij schrijft over het algemeen lekker "in het algemeen" en dat waardeer ik wel.

Het topic opzich is al interessant genoeg gezien alle verschillende reacties. Laten we proberen het niet persoonlijk te maken. Jammer dat er toch weer de naam antivaxxer bijgehaald moet worden.

Keep it positive boys! En Joke ?
 
Laatst bewerkt:
Ja.. Of zelfs een keer onder mijn recensie schrijven.. Toen ik had laten vallen,dat de dame in kwestie pzc doet/deed
'dat is niet waar, bij mij deed ze dat niet'
Waar ik op reageerde..
'ik las het ja, in jouw recensie.., die je nog moet schrijven waarschijnlijk'
Volgens mij was dat nog op Hookers..
Kreeg een uur later al een berichtje in mijn inbox..
Moest mijn 'g*re k#nkerkop houden, anders kwam hij effe met me fukken'
Zoiets dus..
Wow, dat is heftig!

Alle sekswerkers die pzc doen dit enkel omdat de hygiëne dat toelaat. Om het maar ff bot te zeggen: als je pik stinkt naar ongewassen urine ( zelfs na douchen ) dan is de keuze v pmc snel gemaakt.

Wat ben je trouwens een mega kneus als je zo reageert op jouw reactie ?
 
Wow, dat is heftig!

Alle sekswerkers die pzc doen dit enkel omdat de hygiëne dat toelaat. Om het maar ff bot te zeggen: als je pik stinkt naar ongewassen urine ( zelfs na douchen ) dan is de keuze v pmc snel gemaakt.

Wat ben je trouwens een mega kneus als je zo reageert op jouw reactie ?
Ben je gek..
Word ik niet warm of koud van..
En mijn pik is altijd ready for business.. Netjes gewassen..
Gaat pas af wanneer ik het zeg.. Dus daar ligt het niet aan ??
Misschien bij hem toen niet.. Dat kan natuurlijk..
Maar ja.. Zo ga je niet met mensen om.. Al maak ik vanalles mee.. Van nette correcte mensen tot figuren waar de 'chiens geen pain' van lusten..
Dat zijn de geneugten van ondernemerschap..
 
Het is dan ook wel erg kort door de bocht om te zeggen dat het gaat om wel de lusten en niet de lasten.

Bij een groot deel gaat het wel om de lusten helaas...

Voorbeeldje: Er komt iemand langs en die zegt: "Ik heb zoveel goede berichten over jou gelezen, dus wil dat ook wel eens meemaken". Dan zeg ik: "Joh, wat leuk en waar heb je dat gelezen dan?"

En dan komt het... op hookers en nu op dit forum. En als je dan vraagt of ze dan zelf ook schrijven ?, krijg je als antwoord: "nee, ik lees alleen".
Vervolgens beloven ze dan het een keer wel te doen en staat er maanden later nog niets. Hoe vaak ik dat gehoord heb is niet meer te tellen op 2 handen, anders zouden zowel mijn recensies op hookers als hier ook niet meer te tellen zijn.

Dus ja.. de lusten zijn in de meerderheid.
 
Bij een groot deel gaat het wel om de lusten helaas...

Voorbeeldje: Er komt iemand langs en die zegt: "Ik heb zoveel goede berichten over jou gelezen, dus wil dat ook wel eens meemaken". Dan zeg ik: "Joh, wat leuk en waar heb je dat gelezen dan?"

En dan komt het... op hookers en nu op dit forum. En als je dan vraagt of ze dan zelf ook schrijven ?, krijg je als antwoord: "nee, ik lees alleen".
Vervolgens beloven ze dan het een keer wel te doen en staat er maanden later nog niets. Hoe vaak ik dat gehoord heb is niet meer te tellen op 2 handen, anders zouden zowel mijn recensies op hookers als hier ook niet meer te tellen zijn.

Dus ja.. de lusten zijn in de meerderheid.
Dit is dan het geschetste probleem bekeken vanuit een andere invalshoek en een klant die een belofte doet en niet nakomt.
Ik probeer alleen aan te geven dat het niet altijd even simpel is om een resensie te schrijven. Heeft misschien ook wat met schroom te maken of een andere achterliggende reden. Misschien denk ikzelf veel te complex., maar heb het idee dat ik hierin niet helemaal alleen sta. Het zou soms wel makkelijk zijn om te kunnen zeggen f* it :).

En daarnaast de zoveelste recensie over dezelfde DVP waarin ongeveer hetzelfde verteld wordt. Heeft dat een toegevoegde waarde?
 
Niet echt toegevoegde waarde idd. Daar heb je ook wel weer een punt ?

Maar wat jij als reden geeft is ook waar. Er zijn diverse redenen, alleen bij de meeste is het puur "geen zin in". En dat zijn dus de lusten en niet de lasten van een recensie waar iemand echt een hoop energie in heeft gestopt. Persoonlijk is dat niet echt fair tegenover die schrijver(s).

Begrijp je het nog? ?
 
Op Hookers had ik een aardige teller, op zijn tijd zal die teller hier ook wel oplopen... maar voorlopig nog niet.
Ik begrijp @Krolse Kater 's punt, maar de hoeveelheid censuur op bijvoorbeeld Hookers vond ik erover. Die balans houden in een forum is steeds als een mes dat aan twee kanten snijdt. Ik kies dan liever voor wat meer vrijheid. Als iemand me hier zou storen, kan ik die persoon ook gewoon negeren. 'k Geef toe, dat kan vervelend zijn, maar ik zal er mijn slaap niet voor laten.

Het tellertje dat @reeskees aanhaalde vond ik ook leuk om te gebruiken. Als iemand alvast een drie- of viertal recensies op zijn naam heeft, waardeer ik die mening toch net wat meer.
 
Beetje naïef om zo iets te vragen, met een voorspelbaar antwoord. Ik had je slimmer gedacht.

Tja.. je kan het altijd proberen ? Maar slim zijn kan ook heel goed buiten een forum om hoor ?
Je moet niet alles op tafel gooien bij personen die je alleen via social media kent ( met een fake naam ). ?

Ook ik kan slap ouwehoeren hoor ?
 
Niet echt toegevoegde waarde idd. Daar heb je ook wel weer een punt ?

Maar wat jij als reden geeft is ook waar. Er zijn diverse redenen, alleen bij de meeste is het puur "geen zin in". En dat zijn dus de lusten en niet de lasten van een recensie waar iemand echt een hoop energie in heeft gestopt. Persoonlijk is dat niet echt fair tegenover die schrijver(s).

Begrijp je het nog? ?
Ik begrijp het in ieder geval niet. Als iemand naar aanleiding van mijn recensie de betreffende dame bezoekt, en dan zelf over die dame geen recensie schrijft, hoe is dat dan oneerlijk tegenover mij? Wat heb ik aan nog een recensie van de dame waar ik zelf al ervaring mee heb?
 
Ik begrijp het in ieder geval niet. Als iemand naar aanleiding van mijn recensie de betreffende dame bezoekt, en dan zelf over die dame geen recensie schrijft, hoe is dat dan oneerlijk tegenover mij? Wat heb ik aan nog een recensie van de dame waar ik zelf al ervaring mee heb?
Misschien leuk om te weten dat ze in ieder geval, goede cq slechte service doortrekt bij andere mensen..
Zodat jij misschien nog een keer wel of niet terug gaat?
Bovendien lees ik ook liever 5 recensies bij een dame ipv 1tje die summier is..
Weet je eigenlijk nog niks.
 
Misschien leuk om te weten dat ze in ieder geval, goede cq slechte service doortrekt bij andere mensen..
Zodat jij misschien nog een keer wel of niet terug gaat?
Bovendien lees ik ook liever 5 recensies bij een dame ipv 1tje die summier is..
Weet je eigenlijk nog niks.
Leuk om te weten, dat kan ik wel begrijpen. Maar dat het oneerlijk zou zijn als het achterwege gelaten wordt? Nee.
 
Het gaat ook om een beetje terug geven aan de gemeenschap waar je gebruik van maakt.

Wanneer ik in "wie heeft er ervaring met" of " waar kan ik terecht voor" een vraag zie van iemand die zelf geen tips of recensies heeft toegevoegd dan ben ik geneigd daar maar niet te reageren.
 
ik begrijp de topic starter wel, er worden relatief weinig nieuwe recensies geschreven, zeker als je dit vergelijkt met de hoeveelheid off topic berichten.

Zelf probeer ik zoveel mogelijk recensies te schrijven, 2 oorzaken dat ik toch relatief weinig post:
1) ik bezoek met regelmaat dezelfde dames, herhalingen van een eerdere recensie heeft niet veel toegevoegde waarde
2) ik bezoek de raambuurten o.a. in Amsterdam, veel dames wisselen van raam (zeker nu) of zijn verdwijnen na een korte periode, dan heeft het in mijn ogen ook niet veel nut om te schrijven. Antwerpen doet het beter, dames blijven veelal op hetzelfde adres zitten.

Ik zou ook graag een beter gevulde database zien, maar dat kost tijd. Hookers forum had in het begin ook niet veel diepgang. Het kost gewoon tijd.
Maar laten we iedereen aanmoedigen zoveel mogelijk ervaringen te delen.
 
Nu gebeurt er dus precies waar ik een beetje bang voor was: allerlei mensen die geen recensies schrijven (of andere nuttige info achterlaten) gaan nu natuurlijk heel hard roepen dat ze het niet met me eens zijn. Want dit draadje is namelijk ook een 'meningendraadje' en geen recensiedraadje.
Nee hoor, weer een verkeerde aanname. Ik schrijf wel degelijk recensies, hier en op venery, niet meer op kinky! Maar hetgeen wat je zegt roept reacties op! Meningen om precies te zijn!
 
Tja.. je kan het altijd proberen ? Maar slim zijn kan ook heel goed buiten een forum om hoor ?
Je moet niet alles op tafel gooien bij personen die je alleen via social media kent ( met een fake naam ). ?

Ook ik kan slap ouwehoeren hoor ?
Joke reageert altijd lekker cool,zal wel komen door wat ze allemaal meemaakt,tijdens haar dienst. En Wippie reageert met sportieve waardering beide ?
 
Dit dus voor alle duidelijkheid
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211202-170728.jpg
    Screenshot_20211202-170728.jpg
    101,8 KB · Weergaven: 66
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan