Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klinkt misschien wat raar, maar extreem knappe vrouwen zeggen me niks en ik fantaseer er niet over en word er niet geil van omdat ik ze als ordinary doordeweekse guy niet kan krijgen.
Kan wel hoor gewoon proberen. Extreem knappe vrouwen hebben vaak weinig aanspraak omdat heel veel mannen het niet durven. Bij 7 van de 10 maak je misschien geen kans. Maar er zijn er waarschijnlijk wel 3 die met je zullen praten. Dus gewoon doen.
 
Kan wel hoor gewoon proberen. Extreem knappe vrouwen hebben vaak weinig aanspraak omdat heel veel mannen het niet durven. Bij 7 van de 10 maak je misschien geen kans. Maar er zijn er waarschijnlijk wel 3 die met je zullen praten. Dus gewoon doen.
In de jaren 70 had menig man een crush op Mariska Veres van Shocking Blue. Bijna niemand durfde haar aan te spreken of te versieren. Zij heeft eens verteld daarvan te hebben gebaald, zelfs te hebben gedacht niet aantrekkelijk geweest te zijn. Zij had ook behoeftes maar lag altijd alleen in haar bedje.
Ik dacht ook altijd geen kans te maken bij de echt mooie vrouwen. Later hoorde ik dat ik bepaalde dames dat erg jammer hadden gevonden. Gemiste kans, niet meer in te halen, behalve als ik mijn portemonnee trek.
 
Ik dacht ook altijd geen kans te maken bij de echt mooie vrouwen. Later hoorde ik dat ik bepaalde dames dat erg jammer hadden gevonden. Gemiste kans, niet meer in te halen, behalve als ik mijn portemonnee trek.
Ja... dus!
Leuk toch... dat je voor een aantal briefjes... lekkere geil sex kan hebben met de mooiste vrouwen van jou keuze! Love it!

En... het is nooit te laat om 'in te halen'!
 
werkt 2 kanten op..
blijft toch altijd nog meer achter steken dan enkel uiterlijk..
heb een klant ,daar doe ik elk jaar of om de 2 jaar wel werk voor..laatste keer was een glazen pui/aanbouw..aan de achtergevel..jaren 60 bungalow, lijkt heel wat ..maar is een zooitje..ziet hij gelukkig zelf niet..
die vent is van mijn leeftijd (eind 40)..zit in de zonnepanelen (kassa)..nieuwe Tesla op de oprit..
die heeft een vrouw..(ik denk z'n 2e)..dat is een kopie van Catherine Zeta Jones..ik schat er eind 30..
Audi A4 cabrio ,altijd merk pakjes, jurkjes aan. maar een KUTwijf joh..
die arrogantie..laatste put was 3 weken werk..dus ik werd er dagelijks mee geconfronteerd..en een jongen die ik ingehuurd was..
hij is een relaxte gozer..maar dat wij van hem joh..(normaal zeg ik vrouw of dame..deze ronde ..echt niet)..dat dedain van der..
ik snap ook niet wat hij er mee aanmoet..
hij zal binnenkort wel weer bellen voor iets wat gedaan moet worden..ik neig dan om te vragen dat hij van tevoren doorgeeft wanneer zij weg is overdag..dan hoef ik ze niet te zien..
Ben ooit bij een dvp terecht gekomen, die er op leek..ben weggegaan..ik denk niet dat ik hard zou worden, als ik aan haar herinnerd wordt.
dus looks is NIET alles jongens..
 
of naar de sauna haha. Al heb ik daar meestal dat het niet echt meer boeit ofzo. Dat het seksuele er vanaf gaan. Of het moet natuurlijk een meisje met een heel lekker en strak lijf zijn
Ja, dat is echt vreemd. Ik bezoek ook regelmatig sauna's en je ziet daar zelden of nooit een man met een erectie. Hetzelfde op een naaktstrand. Misschien omdat het naakt daar te openlijk is, zonder erotische bijgedachten. Het is puur functioneel. In het nudistendorp van Cap d'Agde ga je overdag winkelen in de supermarkt in je nakie. Na 5 minuten ben je al vergeten dat niemand er kleding aan heeft. Maar 's avonds komen de mensen buiten in hun party-kleding: slipjes met open kruis, beha's waar de tepels doorheen steken, doorzichtige jurken, leer en latex, ... . Dan wordt de sfeer heel anders.
 
werkt 2 kanten op..
blijft toch altijd nog meer achter steken dan enkel uiterlijk..

dus looks is NIET alles jongens..
Klopt!
Heb al meermaals waanzinnig geile sex gehad met een DVP... waarvan je weet 'als ik die gewoon ergens op straat voorbij was gelopen... had ik niet omgekeken!'

Passie, inzet en stamina... zijn zoveel belangrijker voor goei sex!
 
wat denk je van intelligentie?
het hoeft van mij geen hbo of uni dame te zijn..en een beetje streetwise zoals ikzelf ook ben is meegenomen..
maar als ze vraagt welke kleur dinsdag is?..
dan moet ze heul goed kunnen pijpen hee🤣

Dat is dus echt zo inderdaad.
Ik heb wel af en toe een hele mooie vrouw gehad, maar dan gewoon totaal zonder inhoud. Daar ben ik dan ook echt heel snel op uitgekeken hoor.
Ze wordt dan ook gewoon minder mooi na een tijdje.

Voor een dvp eenmalig kijk ik zeker naar uiterlijk, maar toch is een klik ook gewoon belangrijk.
En in het openbaar helemaal. Natuurlijk moet ik me aangetrokken voelen tot haar, anders krijg ik hem ook niet omhoog. Maar er moet zeker meer connectie zijn dan dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag vandaag een ± 18-jarige lange superslanke roodharige meid met bijna witte huid die haar naveltruitje showde aan haar vriendin 🥵 toen voelde ik me wel een vieze oude man.

Als jij een achttienjarige meid lichamelijk aantrekkelijk vindt, is dat jóuw recht. Niemand kan regels maken over wat anderen mogen dénken en vóelen. Een gedachtenpolitie is wel het laatste wat we willen. Het is heel normaal om opgewonden te raken van een meid van achttien jaar, ook al ben je zelf veel ouder. Met achttien jaar is iemand normaalgezien al lang geslachtsrijp.
 
Ik moest gister voor werk in Utrecht zijn. Stapte uit op Utrecht Centraal en liep de trap op naar boven. Zie ik schuin voor mij een jonge meid naar boven lopen, een stel prachtige benen omgoten door een lekker zwart netbroekje met de mooiste figuren erin geweven. Zwarte hoge laklaarzen met grote hakken en een ultra kort rokje waardoor iedereen die op de trap achter haar liep haar strakke billen kon zien. Ik kon geen onderbroekje ontdekken, zelfs geen string. Alleen haar netbroekje om die heerlijke billen gespannen. Is dit de nieuwe mode? Er is ook nog geen KamasutraBeurs, dat kon het ook niet zijn.

Ik kon acuut niet meer aan mijn werk denken en wilde alleen maar haar volgen. Ze checkte uit met haar OV studentenkaart, en was duidelijk aan het wachten op iemand. Ik dacht meteen, 'welke GR mazzelaar-member heeft hier een date gescoord met deze sexy studente?'

Had echt de neiging om haar aan te spreken, maar moest g*#dverdeg^*#@dver door.

Nou, heren, ik hoor graag of een van jullie een date met haar had in Utrecht.
 
Toch niet...
Maar... volgende week...

En... trouwens...
Waarom heb je haar nummer niet gevraagd?
Zoiets moet ook maar net passen, hoor.
Je moet ten minste eens oogcontact gehad hebben.
Zomaar een jonge vrouw aanspreken, die je van tevoren niet waargenomen heeft, daar moet je wel het uiterlijk van Tarzan hebben om enig kans te maken. Of het moet de 1 op 10.000 kans zijn.
 
Over studentensteden gesproken, het is me nu al 2x overkomen dat ik bij het voorbijgaan vanachter een raam of achter een openstaande balkondeur van een studentenhuis heerlijke vrouwelijke kreungeluiden hoorde, of een krakend bed terwijl een jonge studente wordt gekrikt. Heerlijk hoor!

Is me zelfs gebeurd dat bij het voorbijgaan een studente me aanklampte om even binnen te komen om haar te helpen de rits van haar jurk achter op haar rug dicht te doen (helaas was het niet opendoen, had eigenlijk 's avonds moeten teruggaan om haar daar ook mee te helpen 🤪😝) heerlijk die onbevangenheid.
Zoiets moet ook maar net passen, hoor.
Je moet ten minste eens oogcontact gehad hebben.
Zomaar een jonge vrouw aanspreken, die je van tevoren niet waargenomen heeft, daar moet je wel het uiterlijk van Tarzan hebben om enig kans te maken. Of het moet de 1 op 10.000 kans zijn.
Ja mee eens, eerst een torso à la Tarzan kweken in de sportschool 😆
 
Toch niet...
Maar... volgende week...

En... trouwens...
Waarom heb je haar nummer niet gevraagd?
Vroeger durfde ik het niet zomaar iemand aan te spreken. Maar omdat bijna niemand het meer doet. Er wordt alleen maar geappt tegenwoordig, pakt aanspreken nu af en toe best leuk uit. Heel vaak alleen maar even een kort praatje. Is ook prima natuurlijk. Maar soms is er ook meer. Gewoon doen volgende keer dus. You can't lose.
 
Dat model bij ons op kantoor had dus gister zo'n superstrakke leren broek aan... godverdegodver... hnnngggg!

Maar mijn hoogtepunt was toch wel de oproepkracht. 22 jaar maar lijkt zelfs wat jonger. Knap gezichtje, nog een beetje van die ronde wangetjes, klein schattig neusje en twee van de helste blauwe kijkers die je ooit hebt gezien! Héél uniek, die ogen, dat heb ik zo nog nooit gezien, heel pakkend. Maar nu komt het: zij is dus heel stil en ontzettend verlegen, helemaal zo'n meisjes-meisje type. Totaal onschuldig, met zo'n heel zacht stemmetje. En ik word daar dus bloedgeil van, hè!! 🥵🤤🥵
 
De winter brengt geen soelaas voor mij want ik val dus heel erg op gezichten; van een mooi gezichtje kan ik al heel geil worden. Maar dat betekent dat het in de zomer voor mij nog extra 'erg' is, als ook de rest zichtbaar wordt.

Voor mij is het in de winter ook niet zo heel veel minder. Er zijn dan wel amper blote benen zichtbaar, dankzij de panty's in alle soorten en vormen dragen veel dames ook in de winter minirokken. En mooie benen in strakke, zeer dunne kousen kan ik óók zeer opwindend vinden. 😍 In de fitnessruimte was gisteren voor mij trouwens een dame met haar rug naar mij toe aan het trainen, ze droeg een strak, roze sportpak waar haar kont zich heel duidelijk in aftekende. Ik kon er mijn ogen moeilijk van af houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan