Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren was ik in de sauna en zag Eén onwaarschijnlijke mooie vrouw. Mooie borsten, prachtige tepels, kleine schaamlippen die goed zichtbaar waren omdat ze volledig glad was geschoren. We hadden ook nog een goeie klik en best lang gezellig gekletst.

Eerder heb ik al geschreven dat ik geil staan in het openbaar een afgang vind. Ook nu heb ik een stijve kunnen onderdrukken.

Toch, …… eenmaal thuis heb ik haar Instagram uitnodiging geaccepteerd en mij 2x achter elkaar afgetrokken op haar beeldschone foto's.
We zijn 1 jaar verder. Ze is zwanger.

Inmiddels hebben we 9x geneukt. Voor onze 10e ontmoeting heb ik haar een hagel wit naveltruitje gegeven die lekker strak zit. Ook al heeft de stof een keurige dikte, je ziet toch lichtelijk door de stof heen haar tepels. Vanmorgen hebben we een koffie gedronken op de markt. Zo lekker om te zien dat mannen dan naar haar kijken! Ik zat al geil op het terras, maar moet nog even geduld hebben tot vanavond. Dan mag ik weer bij haar naar binnen spuiten.
Het kan zijn werk zijn. Hij heeft inmiddels al aardig wat keren naar binnen bij haar mogen spuiten.

Terug
Bovenaan Onderaan