Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren was ik in de sauna en zag Eén onwaarschijnlijke mooie vrouw. Mooie borsten, prachtige tepels, kleine schaamlippen die goed zichtbaar waren omdat ze volledig glad was geschoren. We hadden ook nog een goeie klik en best lang gezellig gekletst.

Eerder heb ik al geschreven dat ik geil staan in het openbaar een afgang vind. Ook nu heb ik een stijve kunnen onderdrukken.

Toch, …… eenmaal thuis heb ik haar Instagram uitnodiging geaccepteerd en mij 2x achter elkaar afgetrokken op haar beeldschone foto's.
We zijn 1 jaar verder. Ze is zwanger.

Inmiddels hebben we 9x geneukt. Voor onze 10e ontmoeting heb ik haar een hagel wit naveltruitje gegeven die lekker strak zit. Ook al heeft de stof een keurige dikte, je ziet toch lichtelijk door de stof heen haar tepels. Vanmorgen hebben we een koffie gedronken op de markt. Zo lekker om te zien dat mannen dan naar haar kijken! Ik zat al geil op het terras, maar moet nog even geduld hebben tot vanavond. Dan mag ik weer bij haar naar binnen spuiten.
Het kan zijn werk zijn. Hij heeft inmiddels al aardig wat keren naar binnen bij haar mogen spuiten.

Het zou wel heel erg voor het kind zijn als ik dit geheim zou houden. Ik was bang voor een scheiding, maar gelukkig niet gebeurd
Ok gelukkig. Lijkt me als vrouw zijnde niet het makkelijkste om te horen dat een andere vrouw zwanger van is van je man. Maar gelukkig geen scheiding dus.

Zou voor het kind inderdaad heel erg zijn. Je had het natuurlijk ook over een paar jaar kunnen vertellen, maar het wordt uiteindelijk dan alleen maar moeilijker om te vertellen. Je draagt dan al die tijd toch een groot geheim mee.

Maar ik ben wel benieuwd hoe je het hebt verteld en hoe je vrouw reageerde? Wist ze uberhaubt dat je wel eens buiten de deur ging of had je daar haar goedkeuring voor?

Ok gelukkig. Lijkt me als vrouw zijnde niet het makkelijkste om te horen dat een andere vrouw zwanger van is van je man. Maar gelukkig geen scheiding dus.

Zou voor het kind inderdaad heel erg zijn. Je had het natuurlijk ook over een paar jaar kunnen vertellen, maar het wordt uiteindelijk dan alleen maar moeilijker om te vertellen. Je draagt dan al die tijd toch een groot geheim mee.

Maar ik ben wel benieuwd hoe je het hebt verteld en hoe je vrouw reageerde? Wist ze uberhaubt dat je wel eens buiten de deur ging of had je daar haar goedkeuring voor?
Ik ga hier niet alles vertellen, maar er was bij allen al sprake van een open relatie. Onze beide partners zitten niet stil als zij in het buitenland zijn. Dat wij seks hadden / hebben was/is bekend. Neemt niet weg dat we er al een heftige periode op hebben zitten met als uitkomst dat ik de donorvader ben.

@marc marc marc

Fair enough. Ik ben blij voor je dat het zo is gelopen. Maar kan me voorstellen dat het als nog heftig is voor iedereen.
Afspraken vooraf maken is 1. Hoe alles daarna gaat lopen is toch altijd maar de vraag.
Ik had ook een soort van open relatie. Ik zeg soort omdat er wel wat afspraken waren gemaakt. De eerste keer dat je dan sex hebt gehad met een andere vrouw vraag je je toch af of alles gaat lopen zoals je van te voren hebt afgesproken. Bij mij ging dat overigens wel goed. Maar het kan ook anders lopen.

Terug
Bovenaan Onderaan