Gele huidverkleuring rond vagina?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FuriousAngel

Newbie
19
14/08/22
8
1
Met een dame (bijna) afgesproken, leek die een gele huidverkleuring te hebben in de lenden streek, laten we zeggen 10-15cm straal rond de vagina.

Heel bizar, dan toch maar mijn kar gekeerd.

Later thuis zitten opzoeken en ik kan hierover precies niets van vinden via Google.

Mss weten mensen hier meer. Dus, enig idee?
 
Of het was een oosterse schone of iets te veel / te vaak ontharing crème gebruikt?
Ze was blank.
Ik ken niks van ontharingscreme, bruinen zonder zon, spraytaning, etc.. dus dat kan ik niet zeggen.
En heb je haar bij daglicht gezien? Want kunstlicht kan behoorlijk vertekenen, zeker met wat schaduw wat je op die plekken meestal ook wel hebt.
Ja, het was daglicht.

Ik liep daarnet nog even te denken aan Isobetadine, van wat ik herrinner laat dat ook verkleuring achter op de huid. Of toch, dat heb je toch als ze bv een infuus steken in het ziekenhuis.
 
Zou wellicht een gevolg kunnen zijn van een schimmelinfectie? Bij sommige vrouwen kunnen er in de schaamstreek ook huidverkleuringen of -afwijkingen zijn door hormonale veranderingen. Maar dat is gissen zonder foto hiervan.
 
Het doet me niet meteen denken aan een soa of een andere besmettelijke aandoening. Maar, zonder afbeelding is het lastig. Je zou haar natuurlijk ook gewoon kunnen vragen wat deze verkleuring is, kans is groot dat zet het zelf wel weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan