Geleenstraat Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
318
03/01/22
6.136
11
Collega's ik ben de komende paar dagen in Den Haag en het leek mij wel weer eens tijd om naar de Geleenstraat te gaan.
Laatste bezoek is alweer aantal maanden geleden en was teleurstellend (veel lege/dichte ramen en weinig 1-2 shemales)

Is de situatie ondertussen veranderd en zijn er nog aanraders ?

Hoor graag van jullie en bij bezoek volgt uiteraard een (uitgebreid) verslag
 
Ik heb de laatste tijd goede ervaringen met Kendra. Zij heeft een bordje voor het raam met het menu en haar naam.

Shayla is ook aan te raden, alleen gebruikt ze geen condoom als het aan haar ligt

Ik weet zo even geen kamernummers sorry
 
Ik heb de laatste tijd goede ervaringen met Kendra. Zij heeft een bordje voor het raam met het menu en haar naam.

Shayla is ook aan te raden, alleen gebruikt ze geen condoom als het aan haar ligt

Ik weet zo even geen kamernummers sorry
Hoi, was laatst toevallig dinsdagavond in geleenstraat maar helaas helemaal niks. Zijn er door de jenners enigzibs goeie bezoektijden aan te geven?
Thnx
 
Ben afgelopen Zaterdag avond even in de Geleen geweest, schat in dat hooguit 25 a 30% van de ramen bezet was. September wordt het pas weer beter.
 
Ik ben zelf geregeld in de Geleenstraat en liefhebber van transen. Ik ben wat aanbod betreft niet snel tevreden in deze straat. Het aanbod mag beter en de algemene bezettingsgraad die muis doorgeeft erken ik.
 
Goedendag,

Klink heel stom, maar er zijn er ook een aantal die overdag werken tot een uur ov 1400 omdat het bezoeken op deze tijden makkelijker is. (Het is een stuk minder druk op straat)

Vrijdag en Zaterdag avond staat de kleine hal aan het begin van de straat nog altijd goed vol. Hier zitten aan te raden dames waar je geen spijt van krijgt om te bezoeken.

Mvg
 
@Kamagraman zijn die Kendra en Shayla net als de rest ook 45-50+ (Leeftijd)

Volgens mij zijn de enige jongere die Eva maar dat is een oostblokker en Kelly van der Veer maar die heeft een kutje dus niks aan.


Ik vind de shemales in de Geleenstraat allemaal zo oud. Net als op de Wallen. Maar op de Wallen zit af en toe weleens wat nieuws
 
Moet eerlijk zeggen dat ik het al langere tijd hier vind tegenvallen.
In de periode 2009-2012 toen ik mijn eerste trans ervaringen opdeed waren er soms in de avond nogal wat, echter nu de laatste paar jaar mag je blij zijn als er 2 zitten.
 
Gisteren zowel Doubletstraat als Geleenstraat bezocht

Beide voor minder dan 40% bezet daarnaast relatief veel oudere dames en paar leuke jonge dames
Op beide locaties geen shemales aanwezig
dus maar thuisadres gedaan bij Presicilla (recensie volgt)
 



 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan