Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk eerder dat het in de avond zal zijn dorisday aangezien het uur van recencie en zijn nickname (lightwalker) 😉. Ben ook wel geïnteresseerd in die nieuwe Braziliaanse stoot. Iemand meer ervaring met deze dame? Eventueel naam of meerdere kenmerken van deze dame?
Deze dame zat gisteren alleszins in dayshift links van Maria, ze nodigt niet erg uit om binnen te komen.
In nightshift zit er links een volle dame (dacht een Hongaarse).
 
@Krokettje en @dorisday : de enige die er was tijdens mijn passage daarnet rond 20u was Anna (pikzwarte lange haren) Schepenenvijverstraat 2M bar Navy (middelste raam met de groene lichtjes). Inderdaad een heel mooie verschijning. Leuke 20 minuten gehad. Pijpen en verschillende standjes gedaan. Echt een schoonheid. Ze deed ook vlot mee. Bij het pijpen vergat ze mijn ballen ook niet wat ik enorm waardeer. Eerst kwam ze op mij en vervolgens langs achter. Toen ik doggy begon door te stoten begon ze te kreunen. Ik vertraagde omdat ik niet wist of het van genot was of eerder een pijnlijke kreun. Maar ze vroeg om verder hard te gaan dus zal het het eerste wel geweest zijn. Missionaris afgewerkt met zicht op haar prachtige smoeltje. En dat allemaal voor €50,-. Nog een zoen gekregen en met de glimlach naar buiten.Morgen ben ik overdag nog hier en passeer ik nog wel eens al vrees ik dat de dagshift minder om het lijf zal hebben. Bedankt jongens. Dit forum bewijst weer haar nut!
 
@Krokettje en @dorisday : de enige die er was tijdens mijn passage daarnet rond 20u was Anna (pikzwarte lange haren) Schepenenvijverstraat 2M bar Navy (middelste raam met de groene lichtjes). Inderdaad een heel mooie verschijning. Leuke 20 minuten gehad. Pijpen en verschillende standjes gedaan. Echt een schoonheid. Ze deed ook vlot mee. Bij het pijpen vergat ze mijn ballen ook niet wat ik enorm waardeer. Eerst kwam ze op mij en vervolgens langs achter. Toen ik doggy begon door te stoten begon ze te kreunen. Ik vertraagde omdat ik niet wist of het van genot was of eerder een pijnlijke kreun. Maar ze vroeg om verder hard te gaan dus zal het het eerste wel geweest zijn. Missionaris afgewerkt met zicht op haar prachtige smoeltje. En dat allemaal voor €50,-. Nog een zoen gekregen en met de glimlach naar buiten.Morgen ben ik overdag nog hier en passeer ik nog wel eens al vrees ik dat de dagshift minder om het lijf zal hebben. Bedankt jongens. Dit forum bewijst weer haar nut!
Anna is inderdaad zeer mooi en op seksueel vlak ok... zolang ze je niet ziet binnengaan aan de overkant dan verandert ze in een heks) (zie mijn recensies over haar).
 
Anna is inderdaad zeer mooi en op seksueel vlak ok... zolang ze je niet ziet binnengaan aan de overkant dan verandert ze in een heks) (zie mijn recensies over haar).
Als je enkel bij deze dame gaat en ge bezoekt haar dikwijls en ziet je niet voorbijlopen en je bent geen sporadische klant kan het nog meevallen maar deze kerel heeft pas een eerste bezoek bij haar gebracht en 20 minuten, dan mag hij zeker niet klagen en van geluk spreken, ik bezoek ze niet meer, genoeg ander en beter en desnoods niet in Gent maar Antwerpen.
 
Als je enkel bij deze dame gaat en ge bezoekt haar dikwijls en ziet je niet voorbijlopen en je bent geen sporadische klant kan het nog meevallen maar deze kerel heeft pas een eerste bezoek bij haar gebracht en 20 minuten, dan mag hij zeker niet klagen en van geluk spreken, ik bezoek ze niet meer, genoeg ander en beter en desnoods niet in Gent maar Antwerpen.
Ik ben er een 7-tal keer bij geweest. En het leek steeds leuker te worden tot ze me inderdaad aan de overkant zag binnengaan... Een paar weken later ben ik toch opnieuw bij haar geweest (ondanks dat ze me meestal straal negeerde toen in passeerde kon ik niet weerstaan aan haar looks (ja ze lachte uitzonderlijk eens). 't Ja en daarna wist ik dat ik dat beter niet gedaan had (de seks trok echt op niks meer, alles haastje, haastje,... nors.... Dat was dus de laatste keer dat ik me heb laten vangen (aan haar schoonheid).
 
Hallo!

Zou in de loop van volgende week eens Oostende of Gent terug willen bezoeken..

Aanraders? Liefst blond, slank, mooi snoetje..
Liefst overdag maar s'avonds mag ook.

Grtz
 
Hallo!

Zou in de loop van volgende week eens Oostende of Gent terug willen bezoeken..

Aanraders? Liefst blond, slank, mooi snoetje..
Liefst overdag maar s'avonds mag ook.

Grtz
Oostende: armoe troef.
Gent: nightshift: bar Christal 19A raamnummer 2 Lora (blond, zeer slank, mooi snoetje en correct). Is gemakkelijk herkenbaar aan de tattoo die ze op haar linker bovenbeen heeft (= een tekst) + het feit dat ze veelal schuin wiebelend op haar stoel zit om zo klanten te lokken. Ze heeft veel werk maar is mogelijk nog in verlof (en zou "eind augustus" terugkomen).

Grt. D.
 
Zonde!
Verder op zondagmiddag een bezoek aan het glazen straatje de moeite waard?
Bonita als ze er is, maar ik weet niet of ze al dan niet aanwezig zal zijn, ze is nogal onvoorspelbaar in haar aanwezigheid maar als ze er zit zeker niet te laat gaan want erg lang blijft ze niet, dus voor 15 u al heb ik ze enkele maanden geleden om 17 u 30 toch nog gezien, zoals ik al zei onvoorspelbaar.
 
Bonita als ze er is, maar ik weet niet of ze al dan niet aanwezig zal zijn, ze is nogal onvoorspelbaar in haar aanwezigheid maar als ze er zit zeker niet te laat gaan want erg lang blijft ze niet, dus voor 15 u al heb ik ze enkele maanden geleden om 17 u 30 toch nog gezien, zoals ik al zei onvoorspelbaar.
Ja idd Bonita is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Is heel onvoorspelbaar maar als ze aanwezig is zou ik ze zeker meepakken. Qua looks zit er niet veel beter in Gent buiten voor mij dan vanessa in de schepenenvijverstraat. Normaal is Vanessa altijd te vinden in zwarte lingerie.demk dat ze aanwezig is tot rond 17 u
 
Bonita als ze er is, maar ik weet niet of ze al dan niet aanwezig zal zijn, ze is nogal onvoorspelbaar in haar aanwezigheid maar als ze er zit zeker niet te laat gaan want erg lang blijft ze niet, dus voor 15 u al heb ik ze enkele maanden geleden om 17 u 30 toch nog gezien, zoals ik al zei onvoorspelbaar.
gaat ze op verlof of ist erger?
 
gaat ze op verlof of ist erger?
Eerlijk gezegd denk ik dat ze deze job niet voor eeuwig zal blijven doen, de vorige keer zei ze ook al dat ze een tweede job heeft buiten dit werk om, dus....het wordt afwachten en er zal een tijd komen dat we ze zullen moeten missen en dat we het nog met herinneringen zullen moeten doen.
 
Eerlijk gezegd denk ik dat ze deze job niet voor eeuwig zal blijven doen, de vorige keer zei ze ook al dat ze een tweede job heeft buiten dit werk om, dus....het wordt afwachten en er zal een tijd komen dat we ze zullen moeten missen en dat we het nog met herinneringen zullen moeten doen.
als je zegt 'erg lang blijft ze niet' klinkt dat al heel concreet

weet je dan iets concreet? of speculeer je gewoon omwille van die tweede job van haar?
 
als je zegt 'erg lang blijft ze niet' klinkt dat al heel concreet

weet je dan iets concreet? of speculeer je gewoon omwille van die tweede job van haar?
Ik speculeer omwille van haar 2de job, concreet weet ik niks, het is ook goed mogelijk dat ze nog van gedacht verandert, maar ze is wel nog erg weinig aanwezig en vooral uit dat standpunt kun je er toch ergens van uitgaan dat ze deze job niet erg lang meer zal doen als ik een andere dvp ermee mag vergelijken.
Ze is ondertussen ook al van 2013 of 2014 hier aanwezig en dat kunnen er toch maar weinig nog zeggen van degene die er nog aanwezig zijn.
En met erg lang blijft ze niet bedoelde ik in feite dat ze vroeg naar huis gaat in vergelijking met vroeger.
 
een paar maanden geleden heb ik de goedlachse daisy bezocht in gent (belgische tri-color bikini), weet er iemand of zij nog actief is voor ik terug naar Gent afzak ;) ?
Dag J.
Kan je - om haar beter te situeren - de shift (dag of nacht) en het juiste adres (naam bar, straat, huis -en raamnummer) aangeven aub
zie hiervoor plattegrondplan Ghent op deze site.

Grt. D.
 
Hey Doris,
het was toen late middag, vroege avond en ze toen zat ze op Vanderdonktdoorgang 14.
Cheers J.
J.
Das dus bar Bodega (recht tegenover bar Vogue 3).
Ik ga altijd in de nachshift. In bar Bodega staat dan vrijwel altijd een zeer tenger, klein zwartharig meisje...
Daisy die jij bedoeld zal dus allicht geen nightshift doen.

Grt. D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan