Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maya is een leuke meid om mee te praten en te stoeien maar is wel een golddigger van formaat,
weet perfect je emoties te bespelen en je te binden
Heb je haar al bezocht lightwalker? Het gaat toch wel over de maya due in de vanderdoncktdoorgang zit op het einde van het overdekte deel he, die Griekse? Ik ook al zitten twijfelen om te gaan maar vind precies geen recensies over deze dame terug. Heeft vind ik wel iets over haar. Telkens ik passeer langs haar raam glimlacht ze en wordt ze precies een beetje rood heeft al alles geprobeerd om me binnen te krijgen maar net dit houd me tegen als de dames 'te' veel hun best doen. Maar aan de andere kant van uiterlijk vindt ik ze toch iets hebben.
 
Waar het beste kans in gent op afrikaanse dames
Er zijn momenteel geen interessante Afrikaanse dames meer in de buurt.
De dame op de Schepenenvijverstraat 23 is sterk af te raden, op een vorig forum was ze een te mijden meid!
De dame in de PVDD is ook niet echt een stoeipoes!
Vroeger had je wel enkele goeie, Jennifer in de Belgradostraat maar allang verdwenen en een Sandra in de PVDD, eerst in nightshift en daarna in dayshift maar (voorlopig) is ze niet meer te zien.
 
Zaterdag nog eens in Gent gepasseerd.

Het raam van Ana in de vanderdoncktdoorgang stond er verlaten bij. ZZe vertelde mij een tijdje terug dat ze in september op verlof zou gaan.
Weet iemand voor hoelang?

Heeft iemand ervaring met de dame in de crazy cabaret rechtse raam in de avondshift?
Naar mijn mening een van de knappere dames in de avondshift, krijg altijd een mooie glimlach bij het passeren.
 
Ja idd Bonita is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Is heel onvoorspelbaar maar als ze aanwezig is zou ik ze zeker meepakken. Qua looks zit er niet veel beter in Gent buiten voor mij dan vanessa in de schepenenvijverstraat. Normaal is Vanessa altijd te vinden in zwarte lingerie.demk dat ze aanwezig is tot rond 17 u
En wie is die dame in witte lingerie achter het middelste raam Vogue (overdag). Ze staat op mijn beflijstje. De moeite ?
 
Zeer lang geleden dat ik nog in de Gentse buurt rond wandelde...
Heeft er iemand nog Mercedes gespot sinds corona ?

Wie is de dame die momenteel ( dag ) zit in Crytal 19A 4 ( en ik denk vroeger La selection 6M) ?
spreekt me wel erg aan doch lijkt me minder sympathiek: lang zwart haar, slank ( lange benen) ,25 - 30 j , b- cup , kijkt je nauwelijks aan, ...iemand ervaring mee?
 
Zeer lang geleden dat ik nog in de Gentse buurt rond wandelde...
Heeft er iemand nog Mercedes gespot sinds corona ?

Wie is de dame die momenteel ( dag ) zit in Crytal 19A 4 ( en ik denk vroeger La selection 6M) ?
spreekt me wel erg aan doch lijkt me minder sympathiek: lang zwart haar, slank ( lange benen) ,25 - 30 j , b- cup , kijkt je nauwelijks aan, ...iemand ervaring mee?
Dag L

Als ik me niet vergis zou Mercedes overleden zijn in een auto ongeval (een jaar geleden of zo). Das toch wat ik over haar gelezen heb hier op de site.

Grt. D.
 
Heeft iemand ervaring met of meer informatie over de dame die in Vddoncktdoorgang, 8R of 8L, zit?

Is een vrij jonge, knappe, blondine met ronde borstjes die mooi samenkomen boven haar bh.
Ook heeft ze een piercing of moedervlek boven haar lip en haar blonde haren samengebonden als een bolletje.
Ze glimlacht ook heel vriendelijk wanneer je passeert.

Heb al enkele malen getwijfeld om binnen te gaan maar zou eerst eens wat recensies willen lezen.
 
преди няколко месеца посетих веселата маргаритка в гент (белгийски трицветни бикини), някой знае ли дали тя все още е активна, преди да се върна в гент ;) ?
She is on vacation tot 25 September normally she works Monday Tuesday Thursday end Friday form 9.30 tot 18.00 but it's possible to be on the other address after this vacation Ps Her best client ☺️
 
Hallo iedereen.
Iemand al de dame bezocht schepenenvijverstraat 19a 2, in de namiddag?
Is een blondine, een heel slanke en prachtige ogen. Sprak me wel aan maar ben nogal voorzichtig als ik nog geen recensies heb gelezen over een dame.
Qua looks is ze wel perfect voor mij.
 
Hallo iedereen.
Iemand al de dame bezocht schepenenvijverstraat 19a 2, in de namiddag?
Is een blondine, een heel slanke en prachtige ogen. Sprak me wel aan maar ben nogal voorzichtig als ik nog geen recensies heb gelezen over een dame.
Qua looks is ze wel perfect voor mij.
Hoogstwaarschijnlijk heb je het over Amanda.
Vrij grote blondine, knalrode lippen en een van de armen onder de tattoos.
Qua looks is ze idd heel mooi en ze weet het, ze zit altijd op haar stoel het voorbijgaand volk in de gaten te houden.
Nog voor de corona heb ik deze dame een keer bezocht, de service was nu niet slecht maar heb al beter gehad, ze is wel vrij afstandelijk en heeft niet zo graag dat ze betast wordt, behalve eens heel kort de tepels in de mond nemen als opwarming maar het moet vooruit gaan.
Ik vind ze grootsig overkomen ondanks ze een raamdame is zoals een ander.
Daarom heb ik ze ook niet meer bezocht.
Ze heeft wel mooie naturelle borsten en lijf .
Ge kunt ze eventueel eens bezoeken en zelf oordelen maar verwacht nu geen Antonia of Bonita!
 
Heeft er iemand ervaring met de Albanese/Spaanse blonde dame die in het overdekte deel zit in de nachtshift op plaats 10 (l'amoure). op de hoek dus, maar ze kan ondertussen misschien al eens ergens anders gezeten hebben. ze heeft tattoos en haar haar in 2 staatjes soms dacht ik. Ze is redelijk bruin getint en opvallende ogen.
Iemand info stuur privé bericht aub
Met dank.
 
Het is al een tijdje geleden dat ik de gentse rosse buurt bezocht.
Ik weet niet meer of het op einde dagshift was of begin avondshift, maar op het pleintje tussen glazen straatje en vanderdoncktdoorgang, in 11M (volgens plattegrond toch) zat er een meisje met zwart haar (kort). Ik schat 1m65 of zoiets, niet te groot maar ook niet klein. Meestal een.short aan. Ik vond haar altijd een nogal stuurse blik hebben. Iemand die weet op wie ik het heb, en of ze daar nog staat?
 
Is er in de Gentse wandelstraten een Aziatische aanrader (indonesisch, Thais, Filipijns)? (Heb al geprobeerd via de zoekfunctie maar niets gevonden, ook niet in tags).

Nog niets gevonden in Brussel, ook niet in Alhambra (= meer chinese vrouwen, die toch net iets anders zijn qua looks).

Alvast bedankt!
 
Is er in de Gentse wandelstraten een Aziatische aanrader (indonesisch, Thais, Filipijns)? (Heb al geprobeerd via de zoekfunctie maar niets gevonden, ook niet in tags).

Nog niets gevonden in Brussel, ook niet in Alhambra (= meer chinese vrouwen, die toch net iets anders zijn qua looks).

Alvast bedankt!
Ik weet dat er in de Belgrado 1 dame zit van dominicaanse afkomst, maar qua uiterlijk toch een mix van Azië. Ze werkt overdag en zit in Osiris, 1 van die ramen.
 
Ik weet dat er in de Belgrado 1 dame zit van dominicaanse afkomst, maar qua uiterlijk toch een mix van Azië. Ze werkt overdag en zit in Osiris, 1 van die ramen.
Alondra waarschijnlijk die je bedoelt? Alondra is domenicaamse. Had goed gevoel bij haar en ik vind haar knappe dame. Praat bovendien heel goed Nederlands wat ik toch ook wel een pluspunt vindt. Geen klokkijksteren doet wat ze afspreekt samen met je.
 
Het is al een tijdje geleden dat ik de gentse rosse buurt bezocht.
Ik weet niet meer of het op einde dagshift was of begin avondshift, maar op het pleintje tussen glazen straatje en vanderdoncktdoorgang, in 11M (volgens plattegrond toch) zat er een meisje met zwart haar (kort). Ik schat 1m65 of zoiets, niet te groot maar ook niet klein. Meestal een.short aan. Ik vond haar altijd een nogal stuurse blik hebben. Iemand die weet op wie ik het heb, en of ze daar nog staat?
De dame die je bedoeld is de Hongaarse Hennie.
Normaal doet deze dame dayshift maar tussen de corona onderbrekingen door deed ze nightshift.
Soms eindigt ze vrij laat.
In juli was deze dame nog aanwezig maar nu lijkt ze toch al 2 maand afwezig te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan