Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen niks van variatie, geen tempowisseling, zo kan iemand van 80 ook pijpen en dat is dan een dame die al 10 jaar ongeveer in het vak zit!
Intiem net hetzelfde, eens van standje wisselen doet ze wel, sommige Hongaarse dames doen geen cowgirl position maar deze dus wel al zit er weinig fut en enthousiasme in en daarom vind ik ze tegenvallen.
En dan zegt ze aan haar raam dat je bij haar goeie seks hebt, tja ieder zijn ding zeker maar als je dan eens de met vol tattoos beschilderde Monica of Bonita, Lora of Anna (PVDD1L) eens bezoekt is het verschil groot om niet te zeggen heel groot.
Sommige dames zijn wel wat strikt van tijd maar in de eerste plaats ga je om een goeie seks ervaring!
Dat is toch waarom we in deze buurt komen.
 
Ben ik de enige die Gent de beste buurt vind om te wandelen in België que gezelligheid, indeling straten en veiligheid. Het het totaal geen slechte sfeer hebben en de nightshifts geven altijd een topsfeer.
Ik weet niet of je de enige bent, waarschijnlijk niet, maar wel évan de weinige. Veruit de meesten prefereren het skw.
 
In het skw heb je nog altijd het meeste keus zowel van kwantiteit als kwaliteit.
Mocht ik wat dichter wonen ging ik nog veel vaker.
En over veiligheidsgevoel is voor mij Gent of Antwerpen hetzelfde, overal heb je weleens lugubere types die er rondlopen maar gewoon negeren.
Ja geloof ik best en het is een feit dat qua kwantiteit Antwerpen natuurlijk veel groter is. Alleen heb ik een slecht gevoel bij de dagshift in Antwerpen, ben nog nooit binnen geweest daar en ga het ook niet doen, maar van de 4 keer dat ik er heb doorgewandeld vond ik dat er vooral veel oudere dames zaten en transgenders. Ik kwam 1 zeer mooi ogende dame tegen met de naam Ruby (Roemeense) en daar gewoon naar prijs gevraagd. Tis dubbel, al moet ik zeggen dat ik nog nooit de nightshift heb gezien in Antwerpen en die moet me toch goed lijken qua kwaliteit.
 
Ik ging nu voornamelijk in nightshift maar ging 1 keer in dayshift, super ervaring gehad en transgenders haal je in mijn opinie er zo uit, dus als het je ding niet is gewoon links laten liggen want het is ook mijn ding niet!
Dat de dame dan dubbele prijs vraagt is toch vreemd.
Er zijn nog heel wat dames die mijn interesse hebben in dayshift in Antwerpen maar er geraken is al wat moeilijker, het zal eerder een zondag worden en hoop er snel eens te geraken.
Wat in Antwerpen een magere bezetting is, is voor Gent een vette bezetting.
De prijs is bij toch bij de meeste dames hetzelfde als in Gent, in Brussel vind je soms weleens goedkoper maar ook in Gent en mss in Antwerpen maar dat weet ik niet!
 
Ik ging nu voornamelijk in nightshift maar ging 1 keer in dayshift, super ervaring gehad en transgenders haal je in mijn opinie er zo uit, dus als het je ding niet is gewoon links laten liggen want het is ook mijn ding niet!
Dat de dame dan dubbele prijs vraagt is toch vreemd.
Er zijn nog heel wat dames die mijn interesse hebben in dayshift in Antwerpen maar er geraken is al wat moeilijker, het zal eerder een zondag worden en hoop er snel eens te geraken.
Wat in Antwerpen een magere bezetting is, is voor Gent een vette bezetting.
De prijs is bij toch bij de meeste dames hetzelfde als in Gent, in Brussel vind je soms weleens goedkoper maar ook in Gent en mss in Antwerpen maar dat weet ik niet!
Ik heb Alondra voor 20 euro kunnen doen, 20min, p met c en dan gewoon opengescheurd zoals ze zeggen zij on top en dan ik on top. Ze zei dat ik een poppetje ben en zei dat als ik in de dominicaanse zou zijn iedereen op me zou springen omdat ze mijn pen.s zo groot vond en omdat ze mijn lichaamslengte en gezicht zo mooi vond hahah. 'mooie jongen, mooie jongen jij heb alles' 'mooi, groot, goed verzorgd'...
 
Laatst bewerkt:
Ja geloof ik best en het is een feit dat qua kwantiteit Antwerpen natuurlijk veel groter is. Alleen heb ik een slecht gevoel bij de dagshift in Antwerpen, ben nog nooit binnen geweest daar en ga het ook niet doen, maar van de 4 keer dat ik er heb doorgewandeld vond ik dat er vooral veel oudere dames zaten en transgenders. Ik kwam 1 zeer mooi ogende dame tegen met de naam Ruby (Roemeense) en daar gewoon naar prijs gevraagd. Tis dubbel, al moet ik zeggen dat ik nog nooit de nightshift heb gezien in Antwerpen en die moet me toch goed lijken qua kwaliteit.
Als je tussen de 20 en 30 jaar oud al oudere dames vind, want dat is de leeftijd van veruit het merendeel van de dames in het skw. En zoals Lievadibas al zei, de meeste transgenders herken je van grote afstand al. Ik ben vooral een dagwandelaar, en krijg mijn lijstje met dames die ik nog wil bezoeken maar niet afgewerkt.
 
Als je tussen de 20 en 30 jaar oud al oudere dames vind, want dat is de leeftijd van veruit het merendeel van de dames in het skw. En zoals Lievadibas al zei, de meeste transgenders herken je van grote afstand al. Ik ben vooral een dagwandelaar, en krijg mijn lijstje met dames die ik nog wil bezoeken maar niet afgewerkt.
Oud qua raamdame is voor mij 45+
 
Ik heb Alondra voor 20 euro kunnen doen, 20min, p met c en dan gewoon opengescheurd zoals ze zeggen zij on top en dan ik on top. Ze zei dat ik een poppetje ben en zei dat als ik in de dominicaanse zou zijn iedereen op me zou springen omdat ze mijn pen.s zo groot vond en omdat ze mijn lichaamslengte en gezicht zo mooi vond hahah. 'mooie jongen, mooie jongen jij heb alles' 'mooi, groot, goed verzorgd'...
Tegen mij heeft ze net hetzelfde gezegd 🤣🤣. Mooie jongen en knap aangezichtje en dit en dat. Mijn bambino en bandido. Heb haar poesje tweemaal natgekregen en als ik echt moest hebben gewild kreeg ik ze nog een derde keer in vuur en vlam 🔥. Ze kon er maar niet genoeg van krijgen 🤣. En dat je bent binnen geweest voor 20 euro is waarschijnlijk omdat het geen te vetten is geweest voor haar die dag en omdat ze toch hun huur van pand moeten kunnen betalen. Hoe later op den avond hoe beter, hangt ervan af of ze al veel centjes heeft verdiend of niet. Wel een geil ding alondra. Hoe die je kan opfokken, man man man die kan waarschijnlijk zelfs een bejaarde met gemak een stijve laten krijgen. Ze krijgt hem zeker en vast aan de praat met haar geile praat.
 
Tegen mij heeft ze net hetzelfde gezegd 🤣🤣. Mooie jongen en knap aangezichtje en dit en dat. Mijn bambino en bandido. Heb haar poesje tweemaal natgekregen en als ik echt moest hebben gewild kreeg ik ze nog een derde keer in vuur en vlam 🔥. Ze kon er maar niet genoeg van krijgen 🤣. En dat je bent binnen geweest voor 20 euro is waarschijnlijk omdat het geen te vetten is geweest voor haar die dag en omdat ze toch hun huur van pand moeten kunnen betalen. Hoe later op den avond hoe beter, hangt ervan af of ze al veel centjes heeft verdiend of niet. Wel een geil ding alondra. Hoe die je kan opfokken, man man man die kan waarschijnlijk zelfs een bejaarde met gemak een stijve laten krijgen. Ze krijgt hem zeker en vast aan de praat met haar geile praat.
Was haar eerste klant die dag. Ze was haar nog aan het opmaken.
 
Dame met zwart haar, met vrij indrukwekkende boezem, Schepenenvijverstraat 8L, The Crazy. Iemand al geweest? Draadje dat ik niet heb opgemerkt? Ze noemde zichzelf Anna. Was niet zeker van binnengaan vandaag.
ik heb die gisteren ook zien staan.
Is idd een mooie verschijning met grote borsten precies, maar weet niet of deze natuurijk zijn....
ik heb eerlijk gezegd, ook wel getwijfeld
 
Van een van mijn medewandelaars hoorde ik dat Bea ook terug is is op haar oude stek in de Belgradostraat nightclub dreams
ze zou werken van rond 10.00h tot 20.00h afhankelijk van de inkomsten,
is small en petite maar bied wel een perfecte service, je valt gewoon voor haar smile en aanblik.
 
Hallo beste mede wandelaars
Ik kom net van Gent was niet zoveel bezetting /soeps. Kan er mij iemand iets aanraden ik val op de rustigere types en een beetje vannilla seks met GFE en tongzoenen. i know veel eisen voor de ramen..... Maar een ervaren wandelaar die mij wat tips kan geven over dames die er wel voor te vinden zijn in Gent aan de ramen en welke tijdstippen ? Mag gerust antwoorden Prive ook thanks op voorhand en enjoy de wandelingen ;)
 
Bij wie kan ik volgende vrijdag omstreeks 23.30 uur terecht om eens lekker te neuken?
Liefst een ietwat knappe dame die evt tongzoent, PZC doet, die je in verschillende standjes mag neuken en die toestaat dat je klaarkomt op haar borsten
 
Ik heb ze eens aangesproken kort in de namiddag rond 14 u zeg maar en vroeg of tijdens de date zachte aanrakingen toegestaan werd en ze weigerde, ik moest wel wat gebarentaal gebruiken want ze begreep mij eerst niet, ik spreek nochtans duidelijk en ik ben maar niet binnengegaan.
Ze ziet er wel goed uit maar ik verwacht er niet veel van...
 
Binnengeweest... Spijtig genoeg. Was zeer slapjes. En eenmaal naakt, toch heel wat minder. Voor een wip, misschien, als je echt geen keus hebt.. Maar zelfs als de nood hoog is zal ik het erbij laten. Fake gekreun was erover. Ze was vriendelijk, maar merkte maar weinig animo. Awkward communicatie is altijd een afknapper. Misschien kieskeurig, maar er zijn wel wat dames die weten hoe pit toe te voegen aan gekeuvel.
 
Bij wie kan ik volgende vrijdag omstreeks 23.30 uur terecht om eens lekker te neuken?
Liefst een ietwat knappe dame die evt tongzoent, PZC doet, die je in verschillende standjes mag neuken en die toestaat dat je klaarkomt op haar borsten
Hey wandelaars,
Iemand tips voor mij nu komende vrijdag avond voor ci 23.30 uur ?
Bedankt alvast
 
Hey wandelaars,
Iemand tips voor mij nu komende vrijdag avond voor ci 23.30 uur ?
Bedankt alvast
Hetgeen je eerst voorstelde... denk ik niet dat je dit gemakkelijk zult vinden tenzij je iemand kunt overtuigen om veel geld op tafel te leggen en zeker als nieuwe klant zullen ze het weigeren, denk ik toch.

Er zijn een paar aanraders met een gewone service zonder de extra's die jij voorstelde en bij sommige ben je voor 50 euro goed bediend maar dat wil niet zeggen dat jij er content mee bent.
 
Hetgeen je eerst voorstelde... denk ik niet dat je dit gemakkelijk zult vinden tenzij je iemand kunt overtuigen om veel geld op tafel te leggen en zeker als nieuwe klant zullen ze het weigeren, denk ik toch.

Er zijn een paar aanraders met een gewone service zonder de extra's die jij voorstelde en bij sommige ben je voor 50 euro goed bediend maar dat wil niet zeggen dat jij er content mee bent.
Lievadibas,
Bij wie kan ik dan zoal terecht voor een goede bediening vanaf 50 € ?
 
Alina, Schepenenvijverstraat 8 M
Anna, PVDD 1L
Anita, PVDD 11 M
Sofia, Belgradostraat 4 L
Nely, PVDD 23 M
Bonita, PVDD 9 L
Maria, Schepenenvijverstraat 19 M
er zijn er nog maar ik weet niet of sommigen nog terugkomen
of definitief gestopt zijn.
 
Alina, Schepenenvijverstraat 8 M
Anna, PVDD 1L
Anita, PVDD 11 M
Sofia, Belgradostraat 4 L
Nely, PVDD 23 M
Bonita, PVDD 9 L
Maria, Schepenenvijverstraat 19 M
er zijn er nog maar ik weet niet of sommigen nog terugkomen
of definitief gestopt zijn.
Bij wie uit uw lijstje is er het meeste mogelijk?
Eentje met de stevig stel borsten en bij wie je eens stevig kan doorstoten
 
Terug
Bovenaan Onderaan