Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alina, Schepenenvijverstraat 8 M
Anna, PVDD 1L
Anita, PVDD 11 M
Sofia, Belgradostraat 4 L
Nely, PVDD 23 M
Bonita, PVDD 9 L
Maria, Schepenenvijverstraat 19 M
er zijn er nog maar ik weet niet of sommigen nog terugkomen
of definitief gestopt zijn.
Merendeel van deze meisjes zit wel in dagshift.
Als ik mij niet vergis is Anna (PVDD 1L) momenteel nog op verlof ook.

Larissa is wel nog goed, kan ook zeker tegen een stootje.
Als het een iets rijpere dame mag zijn, misschien eens bij Alondra binnen gaan (heb ik zelf geen ervaring mee)
 
Merendeel van deze meisjes zit wel in dagshift.
Als ik mij niet vergis is Anna (PVDD 1L) momenteel nog op verlof ook.

Larissa is wel nog goed, kan ook zeker tegen een stootje.
Als het een iets rijpere dame mag zijn, misschien eens bij Alondra binnen gaan (heb ik zelf geen ervaring mee)
Enkel Bonita, Maria en Anita zitten in dagshift,
de rest doet nachtshift!
 
Bij wie uit uw lijstje is er het meeste mogelijk?
Eentje met de stevig stel borsten en bij wie je eens stevig kan doorstoten
Als je een dame voor grote borsten kiest neem dan Alina of Anita.
Stevig doorstoten zullen deze 2 wel aankunnen.
De dame waar het meest mogelijk is denk ik eerder aan Maria, al zal mits bijbetaling bij Anita ook
meer mogelijk zijn al ga ik meestal voor de basis van 50 euro omdat ik dan enkele keren meer kan gaan in plaats van 50 euro extra te geven voor een supplement.
En als je bijvoorbeeld extra betaald voor bvb zoenen dan is dat meestal niet met volle overtuiging
dat je beter eens meer kunt komen als de dame mij aanstaat natuurlijk.
Dit lijstje is natuurlijk mijn opinie, wat voor de 1 goed is is voor de ander minder goed of slecht.
Over smaak en voorkeuren valt moeilijk te twisten.
 
Gisteren nog eens gaan wandelen in Gent. Er was zeker voldoende schoon volk aanwezig (Luisa, Stella, Anna).
Normaal ga ik altijd in het weekend, maar op een donderdagavond is het eigenlijk veel aangenamer en rustiger.
Ben tevreden dat het terug de goeie kant op gaat met de Gentse bezetting.
In het topic van Alexandra las ik dat ze ook terug is, dus hebben we weer wat keuze uit verschillende toppers.
 
Weet iemand als Alexandra (Vanderdonckdoorgang bar Vogue 3 n°16 raam L, voorheen Schepenenvijverstraat bar Vogue 1 n° 21 raam 3) nu ook effectief herstart is gisteren (was er tussenuit sinds eind april denk ik). Zou 3-4 weken in verlof zijn. Dat werd dus langer, wat kan gebeuren. Zou dan terugkomen 29/09 maar dan las ik op het forum 30/09. Ik vraag mij af of ze er nu daadwerkelijk is.

Bedankt. Grt. Dorisday.
 
Heb hier een vraagje aan de mannen met wat kennis in het Gentse.
Ik kom komende dinsdag rond 14uur in Gent kan ik ergens een vrouw bezoeken die goeie sex levert en die ook heel grote natuurlijke borsten heeft .
Tips zijn heel welkom.
 
Heb hier een vraagje aan de mannen met wat kennis in het Gentse.
Ik kom komende dinsdag rond 14uur in Gent kan ik ergens een vrouw bezoeken die goeie sex levert en die ook heel grote natuurlijke borsten heeft .
Tips zijn heel welkom.
Bonita pvdd 9, is een Hongaarse.
Vanessa schepenenvijverstraat 19 a. Is afkomstig van Roemenië.
Alondra belgradostraat 29. Is afkomstig van de domenicaamse. Echte latina.
Anders heb je ook nog Elisabeth die blijkbaar ook een goede service levert maar je moet voor haar vallen, is afkomstig van Bulgarije en zit in de pvdd 3
 
Bonita pvdd 9, is een Hongaarse.
Vanessa schepenenvijverstraat 19 a. Is afkomstig van Roemenië.
Alondra belgradostraat 29. Is afkomstig van de domenicaamse. Echte latina.
Anders heb je ook nog Elisabeth die blijkbaar ook een goede service levert maar je moet voor haar vallen, is afkomstig van Bulgarije en zit in de pvdd 3
Al super bedankt . Heb nog 1 vraagje ik hou zo van een dame van rond de 40 j zit daar zo een dame tussen die jij hier vernoemd.
 
Al super bedankt . Heb nog 1 vraagje ik hou zo van een dame van rond de 40 j zit daar zo een dame tussen die jij hier vernoemd.
Elisabeth is boven de 40 denk ongeveer 45, alondra denk ik is tussen de 35 en 40, Bonita is denk ik rond de 25 en vanessa is als ik me goed herinner 22. Bonita is wel de knapste van al. Dat is echt een meisje die alles heeft. Schoon snoetje en heel mooie voor en achtergevel 😉
 
Elisabeth is boven de 40 denk ongeveer 45, alondra denk ik is tussen de 35 en 40, Bonita is denk ik rond de 25 en vanessa is als ik me goed herinner 22. Bonita is wel de knapste van al. Dat is echt een meisje die alles heeft. Schoon snoetje en heel mooie voor en achtergevel 😉
Super zoals ik gezegd heb in mijn eerste bericht hou ik van heel grote natuurlijke borsten bij wie raad jij mij dan aan in je vernoemde damens.
Al heel erg bedankt voor je informatie.
 
Hey lievadibas
Probleem is dat femdipal62 graag rond de middag zou gaan.
Misschien weet jij nog andere opties?
De beste zitten wel in de avond
OK, daar had ik niet goed opgelet!
En nee overdag zullen er mss wel in de Belgradostraat zitten maar de bezetting is momenteel laag.
Samia mss in de PVDD nr. 1 als een c cup zoals ik eens las groot genoeg is.
 
Voor de vakantieperiode zat die jessy op de hoek rechtover pvddoorgang, die had heel grote natuurlijke borsten en wat ik las gaf ze ook een goeie service
In hetzelfde pand zat er in avond/nachtdienst een Denisa, ik heb ze nu wel al een week of 6 niet meer gezien maar die heeft echt megatieten en naturelle maar zeer grote borsten.
Mss komt ze terug ... mss niet, het is en blijft een komen en gaan.
 
Hallo, hoe lossen jullie dat op in Gent, bij de parkeer automaten (met de kaart te betalen) vroeger was dit gemakkelijker cash geld erin opgelost zonder transactie op uw rekening achter te laten 🤔
 
Hallo, hoe lossen jullie dat op in Gent, bij de parkeer automaten (met de kaart te betalen) vroeger was dit gemakkelijker cash geld erin opgelost zonder transactie op uw rekening achter te laten 🤔
Parkeergarage Gent Zuid is een mogelijke oplossing ? Daar kan je naderhand cash betalen, dus geen tijdsdruk. Parking De Reep is ook vlakbij, trouwens.
Een parkeerboete thuis ontvangen... tja, dat kan natuurlijk delicaat zijn soms.
 
Terug
Bovenaan Onderaan