Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van uiterlijk ook net iets minder mijn ding, al heeft ze wel (iets), je ziet zo dat ze je wil verslinden als je er langs loopt. Toch ook al op het punt gestaan om haar te bezoeken. Alondra is ook een iets rijpere dame ook al maar net iets meer mijn ding, iets meer dat vrouwelijke in alondra. Ook dat ze latina is heeft wel een streepje voor bij me. Elizabeth lijkt me meer iets voor als de nood hoog is en er geen van mijn favoriete dames zitten. Misschien één keer er ik bijgeweest ben dat ik haar regelmatiger bezoek.
 
Van uiterlijk ook net iets minder mijn ding, al heeft ze wel (iets), je ziet zo dat ze je wil verslinden als je er langs loopt. Toch ook al op het punt gestaan om haar te bezoeken. Alondra is ook een iets rijpere dame ook al maar net iets meer mijn ding, iets meer dat vrouwelijke in alondra. Ook dat ze latina is heeft wel een streepje voor bij me. Elizabeth lijkt me meer iets voor als de nood hoog is en er geen van mijn favoriete dames zitten. Misschien één keer er ik bijgeweest ben dat ik haar regelmatiger bezoek.
Val meer op de jongere poezen : Vanessa, Rebecca, Bonita ,..vroeger vond ik Mercedes een topper.
 
Denisse is me onbekend. Geen goede ervaring met Rebecca of je type niet ?
Ja Denise is toch zeker al 8 tal jaar geleden. Indertijd echt wel mijn type, haar redelijk wat bezocht. Was echt een pareltje van uiterlijk maar was wel specialeke van karakter. Jammer dat ze nooit nog is terug gekomen. Rebecca nooit bezocht omdat ik ze nog nooit ben tegen gekomen. Waar zit deze ergens? Heb hier denk ik al eens iemand iets van zien neerpennen maar ben niet helemaal zeker?
 
Ja Denise is toch zeker al 8 tal jaar geleden. Indertijd echt wel mijn type, haar redelijk wat bezocht. Was echt een pareltje van uiterlijk maar was wel specialeke van karakter. Jammer dat ze nooit nog is terug gekomen. Rebecca nooit bezocht omdat ik ze nog nooit ben tegen gekomen. Waar zit deze ergens? Heb hier denk ik al eens iemand iets van zien neerpennen maar ben niet helemaal zeker?
Rebeccac zit momenteel naast Vanessa; voordien aan de overkant.
 
Ja Denise is toch zeker al 8 tal jaar geleden. Indertijd echt wel mijn type, haar redelijk wat bezocht. Was echt een pareltje van uiterlijk maar was wel specialeke van karakter. Jammer dat ze nooit nog is terug gekomen. Rebecca nooit bezocht omdat ik ze nog nooit ben tegen gekomen. Waar zit deze ergens? Heb hier denk ik al eens iemand iets van zien neerpennen maar ben niet helemaal zeker?
Ik heb een vermoeden dat ze bij Kiya werkt in Gentbrugge. Ik woon te ver om "ff te gaan kijken". De foto's lijken er verdacht veel op. De andere gegevens kloppen niet, maar die ads komen van het huis zelf. Oordeel zelf maar :)
 
Ik heb een vermoeden dat ze bij Kiya werkt in Gentbrugge. Ik woon te ver om "ff te gaan kijken". De foto's lijken er verdacht veel op. De andere gegevens kloppen niet, maar die ads komen van het huis zelf. Oordeel zelf maar :)
Denk niet dat het Denise is die idd in Gent werkte. Leeftijd (22)"is veel te jong, Denise zou denk ik nu ongeveer een 28 of 29 moeten zijn denk ik. Als ik haar gezicht moest zien zou ik haar meteen herkennen. Knapste meisje die ooit aan mijne Jos heeft gezogen 😋 mis haar eigenlijk wel nog steeds. Zeker de Denise die er van in het begin zat. Was altijd wel zakelijk maar op het einde toe werd ze arrogant.
 
Heb de straks een blonde dame bezocht in de schepenenvijverstraat ,haar naam was maya en van Rusland afkomstig, heeft zij een topic vind het niet direct ?
Nee, deze dame heeft nog geen topic, ze is eigenlijk half Russisch, half Roemeens vertelde ze mij destijds.
Ik bezocht haar 3 a 4 jaar geleden.
Ik heb op een vorig forum nog een recensie geschreven maar aangezien dat al een hele tijd geleden is heb ik geen nieuwe geschreven.
Ze kan erg opdringerig zijn en daarom bezoek ik ze niet meer.
 
Dan moet ik weer eens snel naar Gent. Ze zat toen overigens tegenover een urinoir.
Sofie - waar ik al veel over gehoord en gelezen heb - zat gisterenavond rond 22u00 op de hoek waar de Brabantdam en de Belgradostraat elkaar kruisen (dus het tweede venster rechts als je van de Brabantdam de Belgradostraat in wandelt). Ik vermoed (ik heb het huisnummer niet gecheckt) dat dit dus nr 33 is zoals Lievadibas meldt. De voorbije maanden merkte ik dat ze er vaak was (aan haar spulletjes te zien die op haar stoel lagen, soms zag ik ze eens in een flits (enkele seconden) maar dan was ze weer weg naar achteren ...bizar (neen ze was op die momenten niet met klanten bezig en die momenten dat ze er (zeker) was maar nauwelijks te bespeuren was duurden vaak vrij lang, ja soms meerdere uren (???)
 
Sofie - waar ik al veel over gehoord en gelezen heb - zat gisterenavond rond 22u00 op de hoek waar de Brabantdam en de Belgradostraat elkaar kruisen (dus het tweede venster rechts als je van de Brabantdam de Belgradostraat in wandelt). Ik vermoed (ik heb het huisnummer niet gecheckt) dat dit dus nr 33 is zoals Lievadibas meldt. De voorbije maanden merkte ik dat ze er vaak was (aan haar spulletjes te zien die op haar stoel lagen, soms zag ik ze eens in een flits (enkele seconden) maar dan was ze weer weg naar achteren ...bizar (neen ze was op die momenten niet met klanten bezig en die momenten dat ze er (zeker) was maar nauwelijks te bespeuren was duurden vaak vrij lang, ja soms meerdere uren (???)
Ik heb even op Google Streetmaps gekeken. Oneven nrs zitten aan de linker kant vanaf de Brabantdam. Ik heb haar altijd bezocht in het pand tegenover het urinoir waarboven Topas staat. Huusnr kan ik niet vinden.
 
Ik heb even op Google Streetmaps gekeken. Oneven nrs zitten aan de linker kant vanaf de Brabantdam. Ik heb haar altijd bezocht in het pand tegenover het urinoir waarboven Topas staat. Huusnr kan ik niet vinden.
Dat zal een misverstand zijn. Ik heb allicht gedacht dat je het op Sophia had en niet op Sofie
(dat is allicht de verwarring)
Sophia haar naamkaartje staat achter het venster.
 
Dag beste allen,

Zaterdagavond 26/11/2022 zat er in de Vanderdonckdoorgang overdekt gedeelte, dus het glazen straatje, een (voor mij) nieuwe dame. Ze werkte in bar Mignon nr 7 dus de eerste bar Mignon (er zijn er dus 2 naast elkaar) als je van uit de Vanderdonckdoorgang Open gedeelte komt, dus aan de rechter kant).
Ik denk dat dit ongeveer de tweede bar is als je het glazen straatje binnenkomt op de rechterkant komende vanuit de Vanderdonckdoorgang Open gedeelte.

Ze heeft halflang zwart haar, blank en mooie vriendelijke uitnodigende glimlach. Mooie looks. Ik schat ze vrij jong (tussen 25 en 30).
Iemand ervaring met haar of haar al zien zitten ?

Ik lees het graag,

Dank
Grt. Dorisday
 
Terug
Bovenaan Onderaan