Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
agnes




zij hadden en van sommigen weet ik het, hebben hun plannen omgegooid en stuck with it

maar deze legende is niet te stoppen, ondanks tegenstrijdige berichten van haarzelf in het verleden
Jammer dat deze Irina niet meer actief is. Heb ze enkele keren ontmoet in Brussel. Die borsten waren gewoonweg fenomenaal.
 
Jammer dat deze Irina niet meer actief is. Heb ze enkele keren ontmoet in Brussel. Die borsten waren gewoonweg fenomenaal.
borsten? die kont ja!

(haar borsten had ze in haar laatste jaren laten bijwerken)

Ik heb haar insta en niet werkende fb profiel
Ze baad een resto uit in Brussel

En op insta passeren af en toe fotos, typische rich chick stuff: louis vuitton, Porschke, fitness etc
Ge ziet waar ze het geld vandaan gehaald heeft, en haar resto business is net genoeg om haar levensstijl allemaal op niveau te houden blijkbaar.

Het weze haar gegund, want ze leverde service af met veel goesting telkens!
 
borsten? die kont ja!

(haar borsten had ze in haar laatste jaren laten bijwerken)

Ik heb haar insta en niet werkende fb profiel
Ze baad een resto uit in Brussel

En op insta passeren af en toe fotos, typische rich chick stuff: louis vuitton, Porschke, fitness etc
Ge ziet waar ze het geld vandaan gehaald heeft, en haar resto business is net genoeg om haar levensstijl allemaal op niveau te houden blijkbaar.

Het weze haar gegund, want ze leverde service af met veel goesting telkens!
Mea culpa. Ik vrees dat ik niet de juiste Irina voor heb. Diegene die ik bedoelde was werkzaam in de A-straat van BXL op nr 180 en had serieus wat hout voor de deur liggen. Nadat ze stopte in 2018 werd ze nog gesignaleerd in een bar te Brustem maar zou met corona daar ook niet meer zitten. Mocht iemand iets meer weten, deel gerust mee.
 
Goedemorgen,

Ik ben onervaren als het gaat om raamprostitutie maar ik zou graag in Gent eens een dame bezoeken. Wie raden jullie aan voor iemand die op zoek is naar een lieve dame met goede service?
 
Goedemorgen,

Ik ben onervaren als het gaat om raamprostitutie maar ik zou graag in Gent eens een dame bezoeken. Wie raden jullie aan voor iemand die op zoek is naar een lieve dame met goede service?
Stella. Meestal snachts werkend. Italiaanse met geblondeerde krullen. Zit nu meestal in de Pieter vanderdoncktdoorgang 16 l of anders in de schepenenvijverstraat. Als je meer van latina dames houdt dan is de perfecte dame alondra van de Belgradostraat. Domenicaamse. Ook Bonita is een goeike om mee te starten zij zit in het overdekte gedeelte van het glazen straatje. Ook overdag te vinden en dan heb je ook nog vanessa overdag in de schepenenvijverstraat en dat is echt mijn favorietje. Behandel haar met veel liefde en respect en je krijgt veel terug van haar. Vermoedelijk moeilijk in deze tijd van het jaar om deze dames te kunnen bezoeken. Ik denk persoonlijk dat je meer keuzes zal hebben mocht je rond begin februari gaan. Alle dames die ik hier genoemd heb kun je uitgebreide recensies over lezen ook.
 
Volledig eens met Krokettje.
Als je voor een jongere dame wilt gaan zou ik ook voor Stella gaan. Is echt een superlief meisje en geeft ook wel hoog GFE gehalte. Stella is op dit moment werkzaam in de avondshift
Wens je een iets rijpere dame dan zou ik voor Alondra gaan, Alondra zit in de velgradostraat en zal vanaf half januari terug in Gent zijn. Alondra werkt tot goed 22uur. Heel lieve dame die uitgebreid haar tijd neemt en ook nog eens nederlands praat.

Ook de 2 alexandra's uit de avondshift zouden goeie dames zijn voor een eerste keer.
Ze zijn ook allebei aanwezig op dit moment en geven meer dan correcte service.
  1. Alexandra van het glazen straatje nummer 4. Knappe blondine met rondingen op de juiste plaatsen.
  2. Alexandra die werkt op de Pieter Vanderdoncktdoorgang 16L. Iets rijpere zwartharige dame met een knap figuur.
[h3][/h3]
 
Volledig eens met Krokettje.
Als je voor een jongere dame wilt gaan zou ik ook voor Stella gaan. Is echt een superlief meisje en geeft ook wel hoog GFE gehalte. Stella is op dit moment werkzaam in de avondshift
Wens je een iets rijpere dame dan zou ik voor Alondra gaan, Alondra zit in de velgradostraat en zal vanaf half januari terug in Gent zijn. Alondra werkt tot goed 22uur. Heel lieve dame die uitgebreid haar tijd neemt en ook nog eens nederlands praat.

Ook de 2 alexandra's uit de avondshift zouden goeie dames zijn voor een eerste keer.
Ze zijn ook allebei aanwezig op dit moment en geven meer dan correcte service.
  1. Alexandra van het glazen straatje nummer 4. Knappe blondine met rondingen op de juiste plaatsen.
  2. Alexandra die werkt op de Pieter Vanderdoncktdoorgang 16L. Iets rijpere zwartharige dame met een knap figuur.
[h3][/h3]
Bijkomend zou ik zeggen Anna, Schepenenvijverstraat bar Navy 2M de groene lichtjes 4° raam van links als je er voor staat ; altijd nightshift (vanaf 21u00 tot ..... ) en nagenoeg altijd aanwezig (behalve wellicht zoals zovelen op maandag).

Troeven: ze oogt zéér mooi, zéér mooie looks, lange pikzwarte haren die ze vaak zit te kammen, prachtig lichaam en mooie echte tamelijk grote tieten. Standard service: ttz: PMC, NMC (3 verschillende standjes ok), 15 à 20 min.
Ze is lief en zachtaardig. Ik schat ze achterin de twintig misschien 30 j (ze werkt er nu toch al een 8 tal jaar of zo denk ik). Heeft (meestal) heel veel werk... (verwar haar niet met de dame die links van haar zit (lange bruine haren: das echt 0,0). Dus eerder softy seks maar is wel vriendelijk....

Negatieve kanten: als je bij haar bent geweest en ze ziet je ooit bij een andere dame binnen stappen dan is het niet aangeraden om terug bij haar te gaan, ze lokt je wel nog binnen maar de service trekt dan op niks meer, dan heeft ze je letterlijk bij je klooten (voor zeer korte tijd evenwel). Maar voor een eerste keer bij haar is er niks mis mee.

Grt. D.
 
hoi,
is Maria nog actif in de ochtend shift?
Maria is nog aanwezig tenzij ze momenteel in verlof is maar ze is 2 ramen opgeschoven naar rechts en zit nu in bar Crystal achter het linker raam, maar ze is wel minder te zien dus enkele rondjes wandelen en of wat geduld hebben.

Soms zegt ze dat ze om 7 u 30 begint en soms zegt ze dat ze pas om 9 u in de ochtend begint, ik vrees dat ze ook weleens van gedacht verandert als het haar past.
Ze stopt wel vrij vroeg rond 16 u , 16 u 30.
Ze zou wel alle dagen behalve maandag aanwezig zijn.
 
Woensdagavond 11/01 (22u30) stond er een nieuw meisje in de Vanderdonckdoorgang 21L Open gedeelte (bar Suncity of zoiets) dus de bar tussen 'Betty Goop' en 'Bar 23'. Ik had ze nog nooit eerder gezien. Werkt er zeker nog niet lang. Fysiek ziet ze er wondermooi uit. Een qua uiterlijk jongere en nog mooiere versie van Anna 'bar Navy Schepenenvijverstraat 2M). Slank, niet te groot, zeer mooie looks, lange zwarte haren, mooi lichaam met mooie borstjes (ik schat B-cup), een effenaf prachtig gezicht en uitdagende blik, doet met sexy bewegingen (dansjes) moeite om klanten te lokken. Ik schat ze niet ouder dan 21 jaar. Wat een blik en uitstraling. Werkelijk veel te mooi om waar te zijn... Wat doet 'die' in Godsnaam achter een raam ? (met zo'n uitstraling zijn allicht andere mogelijkheden zou je denken...). Had het er ook over met 2 andere mannen die (ook) hun ogen er niet konden van af houden... Ze begrepen het - net als ik - ook niet... Uiteindelijk een praatje met haar gemaakt: Ze werkt er nog maar recent en blijft maar 2 maanden. Zegt alle dagen aanwezig te zijn van rond 21u00 tot 06u00 dus ook op maandag. Prijs: 50 euro voor 15 min. Het adertje onder het gras is natuurlijk dat het dikwijls zo is: hoe mooier ze ogen... hoe slechter de seks... Gezien ik - net daarvoor - reeds bij mijn 'vaste' dame geweest was, dus niet bij haar binnen geweest (dan zou ik het uiteraard weten). Zijn er medewandelaars die meer weten of ervaring hebben of haar al hebben gezien (zit weinig op haar stoel, meestal heupwiegend voor haar venster). Ik heb echt nooit eerder zo'n schoonheid in de Rosse Buurt mogen aanschouwen....Als ze 'goed' is dat is natuurlijk een ander verhaal .... ???

Info is dus zeer welgekomen.

Grt. D.
 
Zaterdagavond, rond 17-18u een knapperd zien rondhuppelen in nr11 op het pleintje aan glazende straatje. raam noemt al caresse. Ong 1m65, strak kontje, lange blonde harenharen.
Ik had geen tijd meer er mee te praten, maar zag er wel verdomd goed uit.
Iemand die haar kentnaam, of er iets meer over weet?
 
Night shift at Schepenenvijverstraat 19 (middelste raam), kent iemand het meisje in het midden, mooi, slank, blond met bril? Ik heb nooit een probleem gehad met een meisje behalve met haar, ik probeerde haar twee keer te bezoeken, maar ze deed niet eens de deur open. Ze zegt "nee", ze kijkt weer op haar telefoon en kan zijn blik niet meer aan. Onmogelijk om te weten waarom. Ik begrijp zijn gedrag niet. Ze lijkt niet erg druk, wat normaal is als ze iedereen weigert. Heeft iemand ooit dezelfde ervaring gehad ? Of heeft iemand de mogelijkheid gehad om het te testen ?
 
Night shift at Schepenenvijverstraat 19 (middelste raam), kent iemand het meisje in het midden, mooi, slank, blond met bril? Ik heb nooit een probleem gehad met een meisje behalve met haar, ik probeerde haar twee keer te bezoeken, maar ze deed niet eens de deur open. Ze zegt "nee", ze kijkt weer op haar telefoon en kan zijn blik niet meer aan. Onmogelijk om te weten waarom. Ik begrijp zijn gedrag niet. Ze lijkt niet erg druk, wat normaal is als ze iedereen weigert. Heeft iemand ooit dezelfde ervaring gehad ? Of heeft iemand de mogelijkheid gehad om het te testen ?
Geen ervaring met haar. Wel 3 dames die mij in de loop van mijn wandel carrière geweigerd hebben allicht om mijn looks (ik zie er nogal Turks-Marokaans uit denk ik, enfin een 'vreemd' type). Larissa, Vanderdonckdoorgang gesloten gedeelte n° 4 (dacht ik). Bar noemt allicht 'Mignon' (is er momenteel al een 3-4 tal maanden niet meer te bespeuren (denk ik), zwarte haren met bril, zij was er een van. Dat was echt onbegrijpelijk: ik ging bij haar tot aan de deur en leerde haar deze site kennen en toonde de positieve recensies over haar. Ze was laaiend enthousiast. Ik vroeg haar of het ok was om haar te bezoeken 'de volgende week'. Ze zei jazeker (Engelstalig) maar ik ga volgende week voor 14 dagen in verlof (wat ook klopte) maar daarna geen probleem (met de brede glimlach). Na haar verlof wou ik haar bezoeken maar aan het venster wuifde ze me weg (al ben ik nagenoeg zeker dat ze me herkend had). De dame (bruin getinte huidskleur, zwarte haren, ietwat aan de mollige kant, wellicht met botox bewerkte lippen en grote borsten) die ook nightshift doet, bar noemt ook Mignon n° 9 (denk ik), dus de andere kant er schuin tegenover bar Mignon n°4waar Larissa stond. Ze begint vaak vrij laat (22u-23u30...) deed net hetzelfde ttz: mij gewoon een teken geven aan het venster dat ik niet welkom was (die 2 kenden elkaar zo te zien goed want ze zaten toch vaak samen te praten achter dat venster (bar noemt toevallig ook Mignon n°9 denk ik en ze hebben elkaar dus allicht wat opgenaaid). De derde dame is de dame met de lange zwarte haren en grote borsten, vrij rond gezicht die werkt in het begin van het gesloten gedeelte links als je van het open gedeelte komt (tweede raam denk ik). Het is uiteraard het recht van een dame om je te weigeren en de ene weigering is al bizarder dan de andere.
 
Geen ervaring met haar. Wel 3 dames die mij in de loop van mijn wandel carrière geweigerd hebben allicht om mijn looks (ik zie er nogal Turks-Marokaans uit denk ik, enfin een 'vreemd' type). Larissa, Vanderdonckdoorgang gesloten gedeelte n° 4 (dacht ik). Bar noemt allicht 'Mignon' (is er momenteel al een 3-4 tal maanden niet meer te bespeuren (denk ik), zwarte haren met bril, zij was er een van. Dat was echt onbegrijpelijk: ik ging bij haar tot aan de deur en leerde haar deze site kennen en toonde de positieve recensies over haar. Ze was laaiend enthousiast. Ik vroeg haar of het ok was om haar te bezoeken 'de volgende week'. Ze zei jazeker (Engelstalig) maar ik ga volgende week voor 14 dagen in verlof (wat ook klopte) maar daarna geen probleem (met de brede glimlach). Na haar verlof wou ik haar bezoeken maar aan het venster wuifde ze me weg (al ben ik nagenoeg zeker dat ze me herkend had). De dame (bruin getinte huidskleur, zwarte haren, ietwat aan de mollige kant, wellicht met botox bewerkte lippen en grote borsten) die ook nightshift doet, bar noemt ook Mignon n° 9 (denk ik), dus de andere kant er schuin tegenover bar Mignon n°4waar Larissa stond. Ze begint vaak vrij laat (22u-23u30...) deed net hetzelfde ttz: mij gewoon een teken geven aan het venster dat ik niet welkom was (die 2 kenden elkaar zo te zien goed want ze zaten toch vaak samen te praten achter dat venster (bar noemt toevallig ook Mignon n°9 denk ik en ze hebben elkaar dus allicht wat opgenaaid). De derde dame is de dame met de lange zwarte haren en grote borsten, vrij rond gezicht die werkt in het begin van het gesloten gedeelte links als je van het open gedeelte komt (tweede raam denk ik). Het is uiteraard het recht van een dame om je te weigeren en de ene weigering is al bizarder dan de andere.
Volgens mij is de derde dame (met rond gezicht en lange zwarte haren) die Roemeense die soms iets rood aan heeft en in de nacht werkt, maar heb ze ooit ook al in de dag weten de zitten. Weet haar naam niet meer, ze is nu ongveer 26 jaar.
 
Dag iedereen,

Iemand ervaring met de (ondertussen) 2 jonge zeer mooi ogende zwartharige dames die werken in de nachtshift in het open gedeelte van de Vanderdonckdoorgang op n° 21 (3 ramen) maar ze staan vaak samen achter het linkse raam, dus tussen 'bar Betty Boop' en 'bar 23'. De dames lijken mij nog zeer jong (ik schat ze rond de 21-22 jaar en zien er allebei fysiek zeer goed uit en mooie looks. Ze doen ook moeite om klanten te lokken. De eerste dame werkt er ondertussen een 3-tal weken, de tweede dame is er pas onlangs bijgekomen (vorige week, das hetgeen ik denk ik). Een 14 tal dagen geleden had ik een korte informatieve babbel met de eerste dame "50 euro PMC 15 min". Deze week hoorde ik de andere dame zeggen tegen een klant "100 euro voor 1/2 uur". Van welke origine de dames zijn weet ik niet (ik vermoed Hongaars of zo....???). Ik denk dat ze vooral mikken op triootjes gezien ze vaak samen staan... (?). Vrijdag deden ze zelfs met z'n tweetjes een soort show voor het raam om klanten te lokken... Hadden veel bekijks (en 't lijkt inderdaad de moeite). Het lijkt evenwel allemaal veel te mooi om nog waar te zijn ook, een illusie... De absolute waarheid zal ik evenwel pas weten als ik er zelf ben bij geweest... Moesten er evenwel medewandelaars reeds ervaring hebben dan lees ik het graag....

Met dank,

Dorisday.
 
Ik heb ze al gezien op zondag, woensdag, donderdag, vrijdag. Ze lijken er bijna elke nacht te zijn. Ze zien er erg jong uit, ik zou zeggen maximaal 18-20 jaar oud. Ze zijn inderdaad best mooi en ze weten hoe ze de aandacht moeten trekken, maar dat wekt geen vertrouwen.
 
Meer meisjes vanavond dan in de afgelopen weken. De feestdagen zijn voorbij. Op een paar lege vitrines bij PVDD en 4 of 5 bij Glazen Straadje na, was alles bezet. De 2 meisjes uit Sin City waren er nog en voerden samen een dansshow op, ik hoorde ze tegen een wandelaar zeggen dat ze Roemeens waren. Ik heb niet het gevoel dat ze veel werk te doen hebben, dat is geen goed teken.
Een paar nieuwe gezichten om speciaal aan Vogue 4 te melden. Het begint weer interessant te worden.
 
Meer meisjes vanavond dan in de afgelopen weken. De feestdagen zijn voorbij. Op een paar lege vitrines bij PVDD en 4 of 5 bij Glazen Straadje na, was alles bezet. De 2 meisjes uit Sin City waren er nog en voerden samen een dansshow op, ik hoorde ze tegen een wandelaar zeggen dat ze Roemeens waren. Ik heb niet het gevoel dat ze veel werk te doen hebben, dat is geen goed teken.
Een paar nieuwe gezichten om speciaal aan Vogue 4 te melden. Het begint weer interessant te worden.
Dag i,

Ik heb ook geen goed gevoel bij de nochtans bloedmooie jonge dames in Sin City. Het feit dat ze 50 euro voor 15 min vragen of 100 euro voor 30 min zegt al iets... Ik weet dat het een detail is (of lijkt) maar vaak is er een groot verschil tussen de attitude bij dames van 15' of 20'. Bij dames die 20 min geven kan het soms zelfs iets langer zijn. Bij dames die 15 min vragen soms zelfs iets korter... Wat blijft er dan uiteindelijk nog over....( al is dat uiteraard niet altijd zo). Het feit dat ze weinig werk hebben zegt inderdaad overigens nog veel meer, das bijna nooit een goed teken... (naar mijn gevoel). Mij gaan ze in elk geval niet zien.... Tenzij er verandering in de situatie komt en ze plots wel veel werk hebben of veel positieve recensies zouden krijgen, al kan je daar uiteraard niet altijd op vertrouwen, (iets meer als het allemaal of bijna allemaal negatieve recensies zijn natuurlijk...).

Grt. D.
 
Dag i,

Ik heb ook geen goed gevoel bij de nochtans bloedmooie jonge dames in Sin City. Het feit dat ze 50 euro voor 15 min vragen of 100 euro voor 30 min zegt al iets... Ik weet dat het een detail is (of lijkt) maar vaak is er een groot verschil tussen de attitude bij dames van 15' of 20'. Bij dames die 20 min geven kan het soms zelfs iets langer zijn. Bij dames die 15 min vragen soms zelfs iets korter... Wat blijft er dan uiteindelijk nog over....( al is dat uiteraard niet altijd zo). Het feit dat ze weinig werk hebben zegt inderdaad overigens nog veel meer, das bijna nooit een goed teken... (naar mijn gevoel). Mij gaan ze in elk geval niet zien.... Tenzij er verandering in de situatie komt en ze plots wel veel werk hebben of veel positieve recensies zouden krijgen, al kan je daar uiteraard niet altijd op vertrouwen, (iets meer als het allemaal of bijna allemaal negatieve recensies zijn natuurlijk...).

Grt. D.
Ik ben niet akkoord met wat je schrijft want Lora zei dit ook als je binnenkwam, 50 for 15 minutes en 100 for 30 minutes terwijl ze ook een jonge bloedmooie dame was om maar eentje te noemen, de Albanese Vanessa zei ooit ge kunt nooit weten of ze goed of niet is als je ze zelf nooit bezocht hebt!
Nathalie was ook strikt in haar tijd en ze had zoveel fans!
Het kan natuurlijk tegenvallen maar dat kan ook bij een dame die niet bloedmooi is ook en soms moet je gewoon eens het risico nemen en binnengaan en start met 50 euro en wat de dame ook zegt, betaal gewoon niet meer hoeveel ze ook blijft zagen want het is niet gezegd dat je plots meer betaald het zoveel beter zal zijn en valt het tegen ga je gewoon nooit meer terug.
En valt het tegen ben je een illusie armer en een ervaring rijker!
 
Ik ben niet akkoord met wat je schrijft want Lora zei dit ook als je binnenkwam, 50 for 15 minutes en 100 for 30 minutes terwijl ze ook een jonge bloedmooie dame was om maar eentje te noemen, de Albanese Vanessa zei ooit ge kunt nooit weten of ze goed of niet is als je ze zelf nooit bezocht hebt!
Nathalie was ook strikt in haar tijd en ze had zoveel fans!
Het kan natuurlijk tegenvallen maar dat kan ook bij een dame die niet bloedmooi is ook en soms moet je gewoon eens het risico nemen en binnengaan en start met 50 euro en wat de dame ook zegt, betaal gewoon niet meer hoeveel ze ook blijft zagen want het is niet gezegd dat je plots meer betaald het zoveel beter zal zijn en valt het tegen ga je gewoon nooit meer terug.
En valt het tegen ben je een illusie armer en een ervaring rijker!
Dag L,

Geen probleem met andere meningen, integendeel Lievadibas, dat lijkt mij een rijkdom...en das uiteindelijk wellicht ook een beetje de bedoeling (of een van de bedoelingen) van de site. Wat je van de 3 dames schrijft ervaar ik evenwel ook zo want ik heb het inderdaad zelf ervaren. Dat waren inderdaad stuk voor stuk 3 topdames...In mijn schrijven probeer ik meestal te nuanceren en ik spreek dan van 'vaak' en 'soms' of 'allicht' etc... Zeker niet van een absoluut weten, hetgeen overigens alleen maar getuigenis zou afleggen van heel veel pretentie...en dat beweer jij overigens ook niet, trouwens iedereen ervaart de dingen op zijn eigen, authentieke manier, daar bestaan geen regels voor (denk ik).

Bedankt voor je bericht. Een beetje tegengewicht in de weegschaal kan allicht geen kwaad 😜.

Grt. D.
 
Idd, we moeten niet dezelfde mening hebben zolang het beleefd blijft en elkaar niet beginnen te beledigen voor alles en iedereen en wat voor U mss goed is, is voor mij mss slecht, of omgekeerd!
We moeten toch ook wel ergens begrijpen dat 50 euro met de inflatie van de laatste jaren voor de dames pijn moet doen ten opzichte van ons!
Ik krijg een aanpassing ieder nieuw jaar, dus in januari, dit jaar verdien ik dus maar liefst 300 euro meer dan vorige maand door de inflatie en de meeste dames krijgen met hun 50 euro evenveel als pakweg 5 jaar geleden.
Dat doet ook een belletje rinkelen waarom minder en minder raamdames voor dezelfde prijs blijven deze diensten te leveren, ik ben wel akkoord als je 50 euro betaald en het trok nergens op heb je teveel betaald maar op termijn vallen die dames weg en slechte diensten met het internet de dag van vandaag blijven zeker niet duren maar als een dame uw interesse heeft opgewekt is de schade langs jouw zijde minder dan voor de dame lijkt me.
 
Ik ben ook meer geneigd naar het principe van lievadibas. Al is het gewoon maar voor de kick om eens te kunnen genieten van zo'n knap meiske. Idd denk maar onlangs aan lora en indertijd vanessa. En Nathalie, ook Kathy waar ik haar eerst bezocht en ze vertelde ook 15 min maar uiteindelijk toch iedere keer ongeveer 20 of 25 min binnen geweest. Ze kunnen nooit op voorhand ook weten de dames of ze al dan niet een klant graag gaan hebben of niet en ik zeg ook altijd erbij, bij de 1 klikt het beter of de andere. Bij lora denk ik ook tussen de 20 à 25 min binnen geweest. Vorige week Rebecca ook standaard vertelde ze 15 min maar ook 20 min binnen geweest. We kunnen natuurlijk ook niet gaan verwachten dat we halfuur of meer op de kamer zijn bij de dames als we maar 59 betalen natuurlijk. Of tenzij bij mij uitzonderlijk bij Stella idd ze nog nieuw was en de eerste twee keer goeie 45 min binnen geweest voor 50. Maar toen vertelde ze zelf aan me dat ze een spark had en ze me ongelooflijk graag had. Sindsdien heb ik dit in al die jaren nooit meer tegen gekomen. Gewoon niet teveel denken aan al die talk aan de deur en gewoon van jetje geven. De rest volgt wel vanzelf en valt het tegen de volgende keer beter.
 
Idd, we moeten niet dezelfde mening hebben zolang het beleefd blijft en elkaar niet beginnen te beledigen voor alles en iedereen en wat voor U mss goed is, is voor mij mss slecht, of omgekeerd!
We moeten toch ook wel ergens begrijpen dat 50 euro met de inflatie van de laatste jaren voor de dames pijn moet doen ten opzichte van ons!
Ik krijg een aanpassing ieder nieuw jaar, dus in januari, dit jaar verdien ik dus maar liefst 300 euro meer dan vorige maand door de inflatie en de meeste dames krijgen met hun 50 euro evenveel als pakweg 5 jaar geleden.
Dat doet ook een belletje rinkelen waarom minder en minder raamdames voor dezelfde prijs blijven deze diensten te leveren, ik ben wel akkoord als je 50 euro betaald en het trok nergens op heb je teveel betaald maar op termijn vallen die dames weg en slechte diensten met het internet de dag van vandaag blijven zeker niet duren maar als een dame uw interesse heeft opgewekt is de schade langs jouw zijde minder dan voor de dame lijkt me.
Dat lijkt mij idd. allesbehalve een leugen L. De dvp's zijn inderdaad ferm benadeeld das een feit. Als het iets langer blijkt te duren dan voorzien (bv vanaf 25 min) stel ik meestal zelf voor om bv 50 euro extra te geven ook al vraagt mijn vaste dvp daar niet om (ik wil niet profiteren)

Grt D.
 
Als begin 50tiger zonder raamervaring zou ik mij er toch eens aan wagen.
Welke meisjes/vrouwen zouden jullie aanraden voor de eerste keer?
Ga ik voor een jong iemand of is dat not done? Hoe weet ik dat ze open staan voor een ouder iemand?
 
Als begin 50tiger zonder raamervaring zou ik mij er toch eens aan wagen.
Welke meisjes/vrouwen zouden jullie aanraden voor de eerste keer?
Ga ik voor een jong iemand of is dat not done? Hoe weet ik dat ze open staan voor een ouder iemand?
Dag GeertG1967

Als begin 50tiger ga je wellicht weinig problemen hebben aan de ramen. In dat wereldje is dat eigenlijk niet oud. Leeftijd interesseert hen maar matig denk ik (al zijn er allicht uitzonderingen). Wat telt is uiteraard het geld... en dan gaan de meesten liever een 'stinkend' rijke zeventiger binnen laten die daar pakweg zonder dralen 500 euro achterlaat dan een jonge gast die met een biljet van 50 euro zwaait. Die dames zetten hun verstand op nul. Een onhygiënische of onder de alcohol of andere drugs zittende jongeman gaan ze allicht minder vlug binnenlaten dan een welgemanierde hygiënisch man ook al is die dan bv. 70.

Voor de meeste dames is een lul een lul (als die maar fris gewassen is). Ooit vertelden 2 DVP's mij - los van elkaar - een gelijkaardig verhaal. Die eerste dame had wekelijks een klant die er 8.000 euro (jawel) voor over had om een dagje (bv een uur of zes) te pronken met een raamdame. De man was een stuk in de 70. Niks mis mee: beide partijen content. De andere dame had er ook zo eentje maar zij moest het stellen met 3.000 euro voor een paar uurtjes. (das wat ze me vertelden ik weet uiteraard niet 100% zeker als dit klopt maar geloof dat wel. Wat maakt het overigens uit als je multi euromiljonair bent...

Voor een eerste keer zou ik toch de recensies eerst lezen. Als deze positief zijn dan is die dame misschien ook goed (maar das uiteraard geen zekerheid gezien iedereen incluis zij zelf of hun vriendje, pooier,... deze recensies kunnen schrijven). Ga bij een dame met wat ervaring die de stiel al een paar jaar doet (zo'n dertiger bv). De seks zal allicht beter zijn ook. Lees je van een dame veel negatieve recensies dan zou ik daar zeker niet bij gaan, de kans is groot dat je zal teleurgesteld zijn. (maar ook hier kan gefoefeld worden: jaloezie en daarom negatieve recensies over de concurrentie (want dat is het) schrijven... het is niks nieuws). De voor mij meest betrouwe parameter: ga bij een dame die heel veel werk heeft (die zijn logischerwijs ook meestal goed). Uiteraard is 'respect' en 'hygiëne' altijd een must. Ge krijgt inderdaad veelal wat je zelf geeft los van het briefje van 50 of 100 euro + maak goede afspraken voor je effectief binnenstapt (je wensen en de daar tegen overstaande prijs) en wees altijd vriendelijk (maar wat ik hier vertel is allemaal vanzelfsprekend natuurlijk).

Als ik bij een - voor mij - nieuwe dame ga zeg ik altijd: "when you do it good i come back". Ik maak mezelf wijs dat ze dan extra hun best gaan doen (mogelijk een vaste klant erbij).

Succes en laat iets weten GeertG1967.

Grt. Dorisday.
 
Dag GeertG1967

Als begin 50tiger ga je wellicht weinig problemen hebben aan de ramen. In dat wereldje is dat eigenlijk niet oud. Leeftijd interesseert hen maar matig denk ik (al zijn er allicht uitzonderingen). Wat telt is uiteraard het geld... en dan gaan de meesten liever een 'stinkend' rijke zeventiger binnen laten die daar pakweg zonder dralen 500 euro achterlaat dan een jonge gast die met een biljet van 50 euro zwaait. Die dames zetten hun verstand op nul. Een onhygiënische of onder de alcohol of andere drugs zittende jongeman gaan ze allicht minder vlug binnenlaten dan een welgemanierde hygiënisch man ook al is die dan bv. 70.

Voor de meeste dames is een lul een lul (als die maar fris gewassen is). Ooit vertelden 2 DVP's mij - los van elkaar - een gelijkaardig verhaal. Die eerste dame had wekelijks een klant die er 8.000 euro (jawel) voor over had om een dagje (bv een uur of zes) te pronken met een raamdame. De man was een stuk in de 70. Niks mis mee: beide partijen content. De andere dame had er ook zo eentje maar zij moest het stellen met 3.000 euro voor een paar uurtjes. (das wat ze me vertelden ik weet uiteraard niet 100% zeker als dit klopt maar geloof dat wel. Wat maakt het overigens uit als je multi euromiljonair bent...

Voor een eerste keer zou ik toch de recensies eerst lezen. Als deze positief zijn dan is die dame misschien ook goed (maar das uiteraard geen zekerheid gezien iedereen incluis zij zelf of hun vriendje, pooier,... deze recensies kunnen schrijven). Ga bij een dame met wat ervaring die de stiel al een paar jaar doet (zo'n dertiger bv). De seks zal allicht beter zijn ook. Lees je van een dame veel negatieve recensies dan zou ik daar zeker niet bij gaan, de kans is groot dat je zal teleurgesteld zijn. (maar ook hier kan gefoefeld worden: jaloezie en daarom negatieve recensies over de concurrentie (want dat is het) schrijven... het is niks nieuws). De voor mij meest betrouwe parameter: ga bij een dame die heel veel werk heeft (die zijn logischerwijs ook meestal goed). Uiteraard is 'respect' en 'hygiëne' altijd een must. Ge krijgt inderdaad veelal wat je zelf geeft los van het briefje van 50 of 100 euro + maak goede afspraken voor je effectief binnenstapt (je wensen en de daar tegen overstaande prijs) en wees altijd vriendelijk (maar wat ik hier vertel is allemaal vanzelfsprekend natuurlijk).

Als ik bij een - voor mij - nieuwe dame ga zeg ik altijd: "when you do it good i come back". Ik maak mezelf wijs dat ze dan extra hun best gaan doen (mogelijk een vaste klant erbij).

Succes en laat iets weten GeertG1967.

Grt. Dorisday.
Zo'n extreme bedragen heb ik nog nooit gehoord. Maar ik kende in het veleden wel een man die 1000 euro doneerde aan een raammeisje waarmee hij de ganse dag door de staten van Antwerpen liep. Hij trakteerde ze in een poepchique restaurant en mocht achteraf op zijn kosten shoppen. Een exclusieve tas, merkkledij: als het enigszins binnen de perken bleef schonk hij de dame in kwestie. Was zo wel 2000 armer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan