Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedenavond,
Zomaar een vraag, is er ook een pinautomaat (s avonds te gebruiken) in de buurt van de Schepenenvijverstraat te vinden? Laatste keer vluchtig gekeken maar niks gevonden…
 
Iemand ervaring met Arabisch lijkende vrouw actief overdag in belgradostraat 22 ? Dichtste raam bij de urinoir . Heeft pikzwart haar en donkere ogen.....ik vind het een heel mooie vrouw....
 
Iemand ervaring met Arabisch lijkende vrouw actief overdag in belgradostraat 22 ? Dichtste raam bij de urinoir . Heeft pikzwart haar en donkere ogen.....ik vind het een heel mooie vrouw....
Mss de volgende keer toch eventjes haar naam vragen, je bent niet verplicht daarna binnen te komen, want een arabische vrouw lijkend zou voor een ander eerder Zuid Amerikaans of zelf Oost Europees kunnen lijken, ik kan mij een Zuid Amerikaans type op deze plaats kunnen inbeelden.
 
Het is er nog steeds, maar het lijkt niet regelmatig te werken. Het is vaak buiten dienst. Of anders heb ik gewoon pech.
De anderen die ik ken zijn wat verder, maar de wandeling voelt goed. Er zijn verschillende banken op het volgende adres: Kouter 175, Het is 500 meter van het gebied.
 
Ik ben al enkele keren geld gaan tanken in de St.-Pietersnieuwstraat, je passeert de 404 (de Vooruit) en dan heb je (aan dezelfde kant van de straat) +/- 20 meter verder 2 automaten waar je geld 'uit de muur' kunt halen.
 
Iemand ervaring met de dame die de dagshift doet Schepenvijverstraat 8L? Staat links in dat overdekt kot op de hoek waar telkens drie dames staan. Zwart haar, groot van gestalte en dikke tetten.
 
Iemand ervaring met de dame die de dagshift doet Schepenvijverstraat 8L? Staat links in dat overdekt kot op de hoek waar telkens drie dames staan. Zwart haar, groot van gestalte en dikke tetten.
Waarschijnlijk heb je het over een Anna.
Ik had er al eens een kort praatje mee maar zachtjes aanrakingen ging ze niet toelaten en daarom ben ik dan ook niet binnen gegaan.
Ze begreep mij eerst niet goed, nochtans ik wel duidelijk spreek maar anders moet je eerst eens haar naam vragen maar ik ga ze niet bezoeken.
 
Zijn er recensies te vinden over het meisje dat op vogue nr 21/3 zit tijdens de dagshift ? Een niet al te grote met haar op een dot achteraan.... mooi stel borsten en lichtkleurige ogen.....ze trekt me enorm aan maar zit wel veel op haar gsm.....
 
Beste DD,

De eerste week van januari ben ik bij 1 van deze dames binnengewipt.
Op dat moment was het tweede vriendinnetje nog niet in Gent aangekomen, het was dus die dat er eerst alleen was.

voor mij een perfect lichaam, gezicht iets minder (kleuren en smaken)

Service was ça va. Beetje klokkenkijkster maar fantastisch zicht om ze doggy te nemen.
Leuk om eens mee te maken maar ik ga bijna zeker niet nog eens langs.

Herinner me geen naam (vandaar ook geen review), wel dat ze 20 jaar zou zijn en al wat werkervaring in Zwitserland had

Hopelijk heb je hier iets aan ...
Bedankt Stevie,

Ik heb er zeker iets aan.

Ja, het zal zeker die dame zijn. Alles wat ik kan checken klopt. Gezicht is inderdaad mooi maar iets minder mooi, minder gaaf van dichtbij, ook tanden minder wit van dichtbij. Inderdaad prachtig lichaam, alles in verhouding, super mooi kontje...

Merci,

grt.
Dorisday
 
Als je het over avonddienst hebt, dan is het Maria. Ze zat in de VDD 16r en keerde een paar maanden geleden terug naar Vogue 1.

Ze heeft hier een slechte opmerking : https://www.girlsreview.nl/threads/maria-pieter-vanderdoncktdoorgang-16-m-of-r.12397/

Maar op het Franse forum is het nogal klassiek : https://youppie.net/showthread.php?...rs-Schepenenvijverstraat-21-1-bar-Vogue)-Nuit

Ik vind dat je je eigen mening moet vormen.
Die dame die nu in de nachtshift werkt in bar Vogue 21/1 (Maria) (uiterst links) heeft nagenoeg geen werk, ook niet toen ze nog in Vogue 16R stond en das vaak een veeg teken. Recensies beloven ook niks goed.

Grt.
DD.
 
In schepenenvijverstraat 19 zijn er drie ramen. In de middelste spot ik al enkele weken een zwartharige met een volle voorgevel. Iemand enig idee of de dame al een topic heeft of is er iemand die haar al bezocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan