Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo'n extreme bedragen heb ik nog nooit gehoord. Maar ik kende in het veleden wel een man die 1000 euro doneerde aan een raammeisje waarmee hij de ganse dag door de staten van Antwerpen liep. Hij trakteerde ze in een poepchique restaurant en mocht achteraf op zijn kosten shoppen. Een exclusieve tas, merkkledij: als het enigszins binnen de perken bleef schonk hij de dame in kwestie. Was zo wel 2000 armer.
Ja Hama. Als je stinkend rijk bent is dat natuurlijk ook niet zo moeilijk. de dames in kwestie kunnen liegen of overdrijven dat weet ik natuurlijk niet... Maar dat soms door enkelingen die het zich kunnen permitteren monsterbedragen uitgegeven worden geloof ik wel Als 10.000 euro voor ons voor hen 1 euro is dan is het zelfs een habbekrats... Maar de meesten zullen het zoals ik moeten doen met een briefje van 50 of 100 natuurlijk.

grt. Dorisday.
 
Als begin 50tiger zonder raamervaring zou ik mij er toch eens aan wagen.
Welke meisjes/vrouwen zouden jullie aanraden voor de eerste keer?
Ga ik voor een jong iemand of is dat not done? Hoe weet ik dat ze open staan voor een ouder iemand?
Voor de jongste zou ik niet gaan of toch voor de eerste keer niet.
Op welk tijdstip zou je willen gaan?
In dayshift kun je mss Bonita in de PVDD 9 L bezoeken (als ze er is natuurlijk, onregelmatig aanwezig, ze zit meestal op de vensterbank met haar rug naar het volk gericht.
In nightshift kan ik je Alina in de Schepenenvijverstraat 8 in het midden een zwartharige Roemeense met stevige boezem aanraden. Ze staat achter het middelste raam en is een rijpe dertiger.
In de avond/nachtdienst is de keuze wel groter maar eerst wat recensies lezen over dames met genoeg sterren kan helpen, dat wil daarom nog niet zeggen dat de dame op het moment dat je bezoekt aanwezig zal zijn!
Sommigen hebben wel vrij vaste tijdstippen maar sommigen zijn zeer onregelmatig in hun aanwezigheid.
 
Idd beide uren zijn populair bij de dames. De ene begint liever om 20:00u de andere om 21:00 sommigen zelfs om 21:30 of 10:00 zelfs. Maar dan stoppen ze ook op een ander uur. Denk dat ze mogen blijven zitten tot 07:00 smorgens.
Het zal zoiets zijn. Avond/Nachtshift start ten vroegste om 19u00 (de meesten inderdaad rond 20u00 of nog meer om 20u30-21u00 denk ik, enkele uitzonderingen soms nog later (22u00 of zelfs 23u00).
 
Als begin 50tiger zonder raamervaring zou ik mij er toch eens aan wagen.
Welke meisjes/vrouwen zouden jullie aanraden voor de eerste keer?
Ga ik voor een jong iemand of is dat not done? Hoe weet ik dat ze open staan voor een ouder iemand?
Eerst en vooral welkom in Gent!
Je zal zeker niet geweigerd worden,
Na een kort gesprekje aan de deur zal je snel weten of je al dan niet welkom bent.

Ik ga enkel in de avondshift en daar kan ik de volgende dames aanraden: Stella, Anna, Alexandra en Allondra
Bij deze dames ben ik altijd al zeer tevreden buiten gestapt.
Deze dames hebben allen een topic hier op het forum, hier vind je ook terug waar deze dames precies zitten.
 
Eerst en vooral welkom in Gent!
Je zal zeker niet geweigerd worden,
Na een kort gesprekje aan de deur zal je snel weten of je al dan niet welkom bent.

Ik ga enkel in de avondshift en daar kan ik de volgende dames aanraden: Stella, Anna, Alexandra en Allondra
Bij deze dames ben ik altijd al zeer tevreden buiten gestapt.
Deze dames hebben allen een topic hier op het forum, hier vind je ook terug waar deze dames precies zitten.
Bedoel je de mooi ogende zwartharige slanke Anna (rond de 30 j) die werkt in de Schepenenvijverstraat bar Navy n°2 M of de Ana die tot voor kort in het overdekte gedeelte van de Pieter Vanderdonckdoorgang werkte (op n°1 dacht ik). Je hebt blijkbaar ook 2 Alexandra's: een blonde en een zwartharige. De zwartharige Alexandra werkt momenteel in bar Vogue 3 16L Vanderdonckdoorgang Open gedeelte op de hoek).
Merci voor je antwoord N.

Grt. D.
 
Merci. Vanavond zal niet lukken maar misschien zaterdag of volgende week....
Inderdaad G.

Stella werkt idd. al een paar weken in de VDD 11L in de nightshift. Hoe laat ze precies begint weet ik evenwel niet. Ik heb ook geen ervaring met haar maar ze ziet er een leuke meid uit. Voortgaande op de recensies zou dat een meevaller kunnen zijn. Ik ga altijd in de late avond dus ten vroegste vanaf 21u00 (dan zijn de meeste meisjes - enkele uitzonderingen niet te na gesproken - die de nightshift doen aanwezig).
Misschien neemt ze zoals velen op maandag systematisch verlof maar dat weet ik niet met zekerheid. Dat zal je mogelijk wel vinden in één of andere recensie over haar denk ik.

Succes,

Grt. Dorisday.
 
Bedoel je de mooi ogende zwartharige slanke Anna (rond de 30 j) die werkt in de Schepenenvijverstraat bar Navy n°2 M of de Ana die tot voor kort in het overdekte gedeelte van de Pieter Vanderdonckdoorgang werkte (op n°1 dacht ik). Je hebt blijkbaar ook 2 Alexandra's: een blonde en een zwartharige. De zwartharige Alexandra werkt momenteel in bar Vogue 3 16L Vanderdonckdoorgang Open gedeelte op de hoek).
Merci voor je antwoord N.

Grt. D.
Dorisday,
Ik bedoel inderdaad Anna van het overdekte deel. Deze dame zit inderdaad op nummer 1.
De andere Anna heb ik nog nooit bezocht, is precies altijd bezet als ik er ben!

Je hebt inderdaad 2 alexandra's in de avondshift en met allbei heb ik goeie ervaringen.
De blonde Alexandra is de overbuur van Anna op de numer 1, wel al even geleden dat ik haar heb gezien.
 
In het begin van de Belgradostraat als je van de Vlaanderenstraat komt, ik denk het eerste of tweede raam, staat er steeds een naambordje met Daniëlla op, er staat ook ergens erotische massage voor het raam, toch zit de dame zelf nooit voor het raam, zou het Daniëlla kunnen zijn die vroeger op hetzelfde adres van Alondra werkte in de nachtshift? Weet iemand dat, want ze zit er echt nooit.
 
Hallo allemaal, kleine vraag, aangezien ik er niets over terug vind: wat is de naam van de dame in de Vogue in Schepenenvijverstraat 21/1 (dus eerste raam komende van Brabantdam)? Een vrij kleine, lang zwart haar, en meestal gekleed in een zwarte one-piece. Iemand ervaring mee?
 
Hallo allemaal, kleine vraag, aangezien ik er niets over terug vind: wat is de naam van de dame in de Vogue in Schepenenvijverstraat 21/1 (dus eerste raam komende van Brabantdam)? Een vrij kleine, lang zwart haar, en meestal gekleed in een zwarte one-piece. Iemand ervaring mee?

Als je het over avonddienst hebt, dan is het Maria. Ze zat in de VDD 16r en keerde een paar maanden geleden terug naar Vogue 1.

Ze heeft hier een slechte opmerking : https://www.girlsreview.nl/threads/maria-pieter-vanderdoncktdoorgang-16-m-of-r.12397/

Maar op het Franse forum is het nogal klassiek : https://youppie.net/showthread.php?...rs-Schepenenvijverstraat-21-1-bar-Vogue)-Nuit

Ik vind dat je je eigen mening moet vormen.
 
Beste Kingnsfw, Ik ben vrij zeker dat iamme het hier over iemand anders heeft.

het gaat over deze Kate


Niet meer bezocht na mijn eerste bezoekje maar ik zou ze wel aanraden
 
Dag iedereen,

Iemand ervaring met de (ondertussen) 2 jonge zeer mooi ogende zwartharige dames die werken in de nachtshift in het open gedeelte van de Vanderdonckdoorgang op n° 21 (3 ramen) maar ze staan vaak samen achter het linkse raam, dus tussen 'bar Betty Boop' en 'bar 23'. De dames lijken mij nog zeer jong (ik schat ze rond de 21-22 jaar en zien er allebei fysiek zeer goed uit en mooie looks. Ze doen ook moeite om klanten te lokken. De eerste dame werkt er ondertussen een 3-tal weken, de tweede dame is er pas onlangs bijgekomen (vorige week, das hetgeen ik denk ik). Een 14 tal dagen geleden had ik een korte informatieve babbel met de eerste dame "50 euro PMC 15 min". Deze week hoorde ik de andere dame zeggen tegen een klant "100 euro voor 1/2 uur". Van welke origine de dames zijn weet ik niet (ik vermoed Hongaars of zo....???). Ik denk dat ze vooral mikken op triootjes gezien ze vaak samen staan... (?). Vrijdag deden ze zelfs met z'n tweetjes een soort show voor het raam om klanten te lokken... Hadden veel bekijks (en 't lijkt inderdaad de moeite). Het lijkt evenwel allemaal veel te mooi om nog waar te zijn ook, een illusie... De absolute waarheid zal ik evenwel pas weten als ik er zelf ben bij geweest... Moesten er evenwel medewandelaars reeds ervaring hebben dan lees ik het graag....

Met dank,

Dorisday.
Beste DD,

De eerste week van januari ben ik bij 1 van deze dames binnengewipt.
Op dat moment was het tweede vriendinnetje nog niet in Gent aangekomen, het was dus die dat er eerst alleen was.

voor mij een perfect lichaam, gezicht iets minder (kleuren en smaken)

Service was ça va. Beetje klokkenkijkster maar fantastisch zicht om ze doggy te nemen.
Leuk om eens mee te maken maar ik ga bijna zeker niet nog eens langs.

Herinner me geen naam (vandaar ook geen review), wel dat ze 20 jaar zou zijn en al wat werkervaring in Zwitserland had

Hopelijk heb je hier iets aan ...
 
Beste DD,

De eerste week van januari ben ik bij 1 van deze dames binnengewipt.
Op dat moment was het tweede vriendinnetje nog niet in Gent aangekomen, het was dus die dat er eerst alleen was.

voor mij een perfect lichaam, gezicht iets minder (kleuren en smaken)

Service was ça va. Beetje klokkenkijkster maar fantastisch zicht om ze doggy te nemen.
Leuk om eens mee te maken maar ik ga bijna zeker niet nog eens langs.

Herinner me geen naam (vandaar ook geen review), wel dat ze 20 jaar zou zijn en al wat werkervaring in Zwitserland had

Hopelijk heb je hier iets aan ...
Dag S.

Dank je wel. Wat je schrijft klopt perfect met wat ik voor ogen heb en ervaren heb toen ik dat meisje aansprak. Inderdaad van dichtbij gezicht en tanden 'iets' minder gaaf als je zou denken maar idd. prachtig lichaam en zeer mooi kontje. Ik zal er ook niet binnengaan want ik heb een gloeiende hekel aan die klokkenkijksters. Straks beginnen sommigen te rekenen per seconde...

Grt. D.
 
Weet iemand of Bonita komende dinsdag avond/nacht aanwezig is?
Bonita doet nooit nachtdienst, ze is hoogstens eens aanwezig tot 18 u en soms is ze ook al om 15 u naar huis.
En dan nog, als ze er is..... want de ene keer is ze er en de andere keer niet, ge moet op goed geluk afkomen maar in de avond nooit!
 
Idd Bonita heeft nog nooit nachtdienst gedaan. Ze is er niet voor te vinden heeft ze me verteld. Bonita zal waarschijnlijk wel aanwezig zijn dinsdag van rond een uur of 11 tot rond 15 u 30 of 16 u is ze aanwezig. Mits geluk en als ze goesting heeft zit ze er misschien tot 18 u zoals lievadibas heeft vermeld. Deze uren zijn vooral vanwege haar andere job vermoed ik.
 
Idd Bonita heeft nog nooit nachtdienst gedaan. Ze is er niet voor te vinden heeft ze me verteld. Bonita zal waarschijnlijk wel aanwezig zijn dinsdag van rond een uur of 11 tot rond 15 u 30 of 16 u is ze aanwezig. Mits geluk en als ze goesting heeft zit ze er misschien tot 18 u zoals lievadibas heeft vermeld. Deze uren zijn vooral vanwege haar andere job vermoed ik.
Wat voor andere job doet Bonita nog ?
 
We kunnen hier misschien meteen beter meteen ook haar prive-nummer & woonplaats publiceren...?

Ik stel voor deze respectloze inbreuk op haar privéleven hierbij te laten.
als ge uwen auto parkeert op straat, dan is daar niets privé aan, laat staan een inbreuk
iedereen die ze in die auto ziet stappen, weet het dan ook

privé nummer, woonplaats, nummerplaat delen, etc...dát is pas publiceren van privé gegevens.

Type wagen delen, komaan! :rolleyes:
 
als ge uwen auto parkeert op straat, dan is daar niets privé aan, laat staan een inbreuk
iedereen die ze in die auto ziet stappen, weet het dan ook

privé nummer, woonplaats, nummerplaat delen, etc...dát is pas publiceren van privé gegevens.

Type wagen delen, komaan! :rolleyes:
Klopt. Groot gelijk, uiteraard.

Maar "ze heeft een vriend die... enz... enz..." en "ze mag soms met zijnen auto lenen..." enz... enz... ach, welk belang heeft dat hier feitelijk anders dan onze nieuwsgierigheid te bevredigen over futiliteiten?

Bonita is Bonita, ik ben er zelfs nog nooit bij geweest maar ze is blijkbaar verdomd goed in haar job. En dat is waar het hier over gaat. Laten we ons daar dan ook toe beperken, zo blijft het hier allemaal tenminste nog ietwat binnen de perken.
 
Weet iemand of die getinte 40+ dame nog aanwezig is, stond altijd op PVDD nr 4 (bij de urinoirs) in de nacht. Getint en een dikke grote reet. Heb der al een tijd niet meer gezien. Zou het ook op prijs stellen als iemand misschien der naam weet
 
Terug
Bovenaan Onderaan