Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In schepenenvijverstraat 19 zijn er drie ramen. In de middelste spot ik al enkele weken een zwartharige met een volle voorgevel. Iemand enig idee of de dame al een topic heeft of is er iemand die haar al bezocht
Heb ik mij ook al zitten afvragen. Imposante verschijning, die "volle voorgevel"... maar ben er (nog) niet bij geweest.
Benieuwd !!
 
Kan je er eigenlijk nog naartoe rijden? Overal werken precies.
Ja, je kan er nog naartoe rijden, heeft altijd gekund ook tijdens werken. En parking is ook weer niet zover te vinden in de buurt. Ik denk dat de werken bijna gedaan zullen zijn. De vraag is hoe lang het nog zal duren voor ze alles daar platgooien. Ze spreken al eeuwen over de hangar, maar denk dat dat niks zal worden. De meisjes zijn er toch al niet ingeïnteresseerd.
 
Weet iemand waar Carolina met haar grote voorgevel staat, die Poolse die in Belgrado zat. Waar zit ze nu in Antwerpen overdag? Sorry voor mocht dit eerder ergens vermeld geweest zijn, vond het niet terug.
 
Evelyn is terug van even weggeweest. Werkt nu in bar Mignon glazen straatje 9 (voorheen in bar l'Amour en lange tijd in bar La Caresse).
Zoals altijd zeer goed service gehad. Weet wat een man (als ik) wil. Voor mij qua service zeker een van betere zo niet de beste in Gent. Steeds goedgemutst en enthousiast. (Gaat er - als ik het goed begrepen heb - vanaf vrijdag voor een weekje tussen uit maar komt dan zeker terug).
Evelyn is een aanrader !
 
Evelyn is terug van even weggeweest. Werkt nu in bar Mignon glazen straatje 9 (voorheen in bar l'Amour en lange tijd in bar La Caresse).
Zoals altijd zeer goed service gehad. Weet wat een man (als ik) wil. Voor mij qua service zeker een van betere zo niet de beste in Gent. Steeds goedgemutst en enthousiast. (Gaat er - als ik het goed begrepen heb - vanaf vrijdag voor een weekje tussen uit maar komt dan zeker terug).
Evelyn is een aanrader !
Hey dorisday, hoe ziet evelyn eruit? En van welk land is ze? Groetjes krokettje
 
Pieter vanderdoncktdoorgang nr 24, laatste raam zit spaanse Roxanne, 24j dagdienst, heel herkenbaar, gebronzeerde huid & steeds met bril , pzc voor 100€, wel geen cim jammer genoeg , maar voor herhaling vatbaar
 
Bedankt voor de reactie Zeus!!
Aangezien het silli's betreft voor mij een NO GO...
Misschien een recensie van openen, een nieuw Topic over die Jennifer ? Ze staat daar al een tijdje en heeft alvast flink wat bekijks.
Ondertussen al gemaakt, in afwachting van een bezoekje.
 
Laatst bewerkt:
23 bedoelde ik , recht over de stikkende urinoir , dame met secretaresse brilletje op heel herkenbaar , enkel dagshift

Er is een paar keer 's avonds een meisje met een bril op deze plek. Ze vertrekt vroeg als ze er 's avonds is (22-23 uur), ze is er niet elke avond en vertrekt meestal als ik aankom. ik heb de indruk dat ze een meisje is dat overdag werkt en soms 's avonds blijft. Weet je niet of zij het is?
Mooie rondingen, bril, donkerblond haar, ongeveer 1m70.
 
Is het de moeite om vanavond tot in Oostende te rijden?
Aanraders die er rond 22u zijn?
hangt er van af hoeveel km je moet doen. Van ongeveer 18:00 tot 20:30 hr valt er gewoonlijk niet veel te beleven, wissel. Tegen 22:00 Hr weet ik niet zo goed, ik vermoed een 6 à 9 tal dames. Tegen die tijd ben ik al ben één van mijn favorieten geweest en weer weg. Als je voorbij Gent moet zou ik precies niet tot aan Oostende rijden, tenzij je een late strandwandeling wil doen ;-)
 
hangt er van af hoeveel km je moet doen. Van ongeveer 18:00 tot 20:30 hr valt er gewoonlijk niet veel te beleven, wissel. Tegen 22:00 Hr weet ik niet zo goed, ik vermoed een 6 à 9 tal dames. Tegen die tijd ben ik al ben één van mijn favorieten geweest en weer weg. Als je voorbij Gent moet zou ik precies niet tot aan Oostende rijden, tenzij je een late strandwandeling wil doen ;-)
Op zich valt de afstand wel mee. Een kleine 30min rijden.

Geen aanrader na 22u?
 
Tegen 22 ben ik al weg ginder. ik zou wel eens passeren aan de oesterbankstr 35. 3 vensters, links venster is een zwartharige, de naam ontgaat me, ik dacht Maya en ik denk dat ze pas rond 18:00 uur begint. Dus zou er om 22:00 nog kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan