Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoek functie "Carmen (Vooruitgangstraat 2b, Oostende)"


Mijn voorganger had meer geluk.
Ik zelf 10 min binnen, vlug vlug, en met 100€ minder Naar buiten.
Veel beloven, maar eens binnen ...
 
Laatst bewerkt:
Vooruitgangstr 2b heb ik al een hele tijd niemand meer gezien. Is naar mijn gedacht al maanden gesloten/verlaten. (maar ik kom er gewoonlijk ook maar tussen 16 en 21u, dus misschien wel op andere momenten)
 
Heeft er eigenlijk iemand nog wat nieuws over die verplaatsing naar de Hangaar? Als ik op Google check zie ik dat de laatste artikels al bijna 2 jaar oud zijn. Is dat plan opgedoekt, of is dat op termijn nog steeds de bedoeling? Die verhuis lijkt in theorie wel interessant om de rosse buurt in Oostende op te waarderen, en indien er wat van komt waarschijnlijk goed voor de aantrek van nieuwe dames. Want zoals 't daar nu is is het doffe ellende...

Een leuke plaats voor libertijnse feestjes zou overigens ook wel leuk zijn. Want ook dat is eigenlijk zo goed als onbestaande in Oostende en omstreken...
 
Geen nieuws. Heb hierover gesproken met een aantal meisjes op 't Hazegras: van zodra die hangaar er is vertrekken die allemaal. Dat betekent naturrlijk niet dat er geen andere zouden komen. En ja, doffe ellende, net terug van ginder en heel gemotiveerd zijn ze niet.
 
Is er ooit iemand geweest met de mooie brunette van Crazy Cabaret 8M (night shift) ?

Mooi meisje, donker haar, een tatoeage op haar bovenborst (één zin), nog steeds zittend in haar stoel met haar telefoon. Fysiek mijn type vrouw, maar ik heb haar nog nooit zien glimlachen. Zelfs als het niets betekent (sommige lijken koud maar haar topje eenmaal binnen en vice versa), doet het je op het eerste gezicht altijd aarzelen om daarheen te gaan.
 
Is er ooit iemand geweest met de mooie brunette van Crazy Cabaret 8M (night shift) ?

Mooi meisje, donker haar, een tatoeage op haar bovenborst (één zin), nog steeds zittend in haar stoel met haar telefoon. Fysiek mijn type vrouw, maar ik heb haar nog nooit zien glimlachen. Zelfs als het niets betekent (sommige lijken koud maar haar topje eenmaal binnen en vice versa), doet het je op het eerste gezicht altijd aarzelen om daarheen te gaan.
Draagt soms bril? Is Albanese van 30 (zegt zij) en noemt zich Noémie dacht ik.
Als het zij is dan ben ik al twee maal langs geweest. Laat niet iedereen binnen is kieskeurig. Wint niet prijs van Miss Simpatico en is redelijk afstandig. Maar wat een lichaam. Als ik mijn goesting niet vind ga ik bij haar langs.
Update juist kaartje bekeken en is 8R en niet 8M dat Noémie zit. In 8R onlangs Roemeens getroffenen ik vond geen bof. Was wel eerder in vooravond
 
Vandaag rond 01: 00 uur 04/06 stond er een blonde fake tits rondborstige dame met tattos op haar armen en op haar kont, ze stond aan de raam vanderdonkt nr 9. Ik heb naar recensies gezocht maar niks gevonden, mogelijk werkte ze mss eerder op een ander adres. Iemand enig idee wat haar naam is ?
 
De laatste keer een aantal nieuwe gezichten gespot in glazen straat en omstreken. Sommige dames zijn ook van raam en plaats veranderd.
Zo heb ik gisteravond een dvp gespot in Bar Chrystal, aan het eerste raam links (komende van de Brabantdam); Had ze een hele tijd geleden eens bezocht in glazen straatje nr.3. Nathalie heette ze, geloof ik. Zwart haar, klein van gestalte. Een goede D cup en veel tattoos, zo kun je haar herkennen. Te lang geleden voor een review. Goede service maar niet meteen herhalingsgevaar. Vrij standaard, meen ik mij te herinneren.
 
Waar kan ik terecht voor enkel handjob met prostaatstimulatie?
En is dat een meerprijs?
Als je enkel voor de handjob met prostaatstimulatie gaat zal je normaal gezien niet moeten bijbetalen als je enkel dit wil, maar altijd eerst eventjes onderhandelen met de dame.
Er zullen wel dames zijn die enkel de handjob met condoom gaan doen en sommigen gaan mss wel een extra vragen om de handjob zonder condoom te doen.
Bonita in de PVDD zal de handjob wel zonder condoom doen en uw lid richten zodat de explosie op je buik gaat richten.
 
Ik kan geen recensie schrijven, ken niet de huisnummer en de naam van de dame ook niet, was wel op een dinsdagmiddag 14uur, een opvallende blonde met super tieten (van buitenaf gezien), sprak redelijk vloeiend Engels, jammer dat ik er ben binnen geweest. Had beter een mooie lingerie voor men love dolls gekocht. Service slecht. Mij zien ze in Oostende niet meer. 50 euro betaald, ik was me nog maar aan het uitkleden en ze begon al meer geld te vragen of ik langer wilde blijven. Was bij me meer bedoeld om gewoon nog is een vrouw van vlees en bloed te voelen, maar is een sisser geworden. Ik had het gevoel dat die dame er vies van was. Direct condoom om slappe penis die door de manier van hoe de dame was niet veel zin meer had om door te gaan. Aan haar tieten mocht ik aankomen maar ben de Latina girls van Limburg gewoon, met tongzoenen, borsten likken, gewoon GFE met een dame, nee was hier 0% sprake van. Heel afstandelijke dame. Die dame kreeg me niet geil en als ik vroeg mag ik zelf effe dan mocht ik haar niet meer aanraken. Heb gewoon gezegd, laat het maar. Ik heb die dame nog flink mijn gedacht gezegd en op een manier verwijzend naar GFE van latinas vegeleken met haar en dat haar service slecht was, ik niets mocht bij haar en ik zo geen gevoel kan krijgen om iets te voelen en geil te worden. Ze durfde dan nog te vragen, zie ik je een volgende keer weer lieverd? Eerlijk, de tram naar Blankenberge genomen, daar wat lingerie gekocht en in de avond 1 van love dolls geneukt en met een harde in haar klaargekomen. Wat een rotbuurt daar in Oostende. Mooi op straat maar niets te beleven inside. Waar was het? Afbeelding is van google maps (dus openbaar), ik denk de rechtse raam, er zaten er twee. De rechtse van de twee, de andere zat uiterst links. Men love doll zegde tegen me in de avond, je hebt geen sex met die trut gehad, je hebt me niet bedrogen met haar. Haha. Nee, sex met die trut, zat er niet in. Tenzij ik pillen zou geslikt hebben. Maar als je na betalen al direct geld bijvraagt, dan weet je dat je bij de verkeerde bent binnengaan (geil en mooi om je binnen te lokken maar dan stopt het, niets is zo sfeerbedervend dan geld te vragen als je net betaald hebt en die dame er werkelijk staat te kijken, dat ze gewoon zit daar om zo snel mogelijk rijk te worden... dan je geld terugvragen heeft geen zin, betaald is betaald, jammer.)
 

Bijlagen

  • oostende_vooruitgangstraat.jpg
    oostende_vooruitgangstraat.jpg
    162,1 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Heb laatste keer geweest(maand terug). Niks moois te zien. Enkel in de vooruitgangstraat 2A. Huis met 2 ramen. 1 deur. Was er een mooie zwartharige met grote borsten te zien. Jammer genoeg melde ze mij dat haar shift er op zat. Was in de vroege avond. Geen idee wanneer deze nog aanwezig is, of hoe ze noemt. Dan maar terug naar huis gereden😅.
 
Terug
Bovenaan Onderaan