Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de jonge dame die sinds een 2-3 maanden nightshift doet in Vogue 3 Vanderdonckdoorgang Open gedeelte 16M (staat naast Alexandra 16L). Ik schat ze rond de 25j, met bril, oogt mooi.

Met dank,

Grt. DD
 
Ik kwam gisteren langs maar zag geen dame met bril bij Vogue 3. Alexandra was er ook niet.

Gisteren was er bij Alexandra (16L) een jonge brunette, vrij mager, en op nummer 16M was het Tiffany of Stefany (ik weet haar naam niet meer). Ze heeft geen bril en zat vroeger naast het Turkse meisje at Venus 13. Ze is er ongeveer 1-2 maanden geweest op 16m.
Niets gedenkwaardigs met haar. Ze is afstandelijk tijdens de act en legt haar hand om penetratie te beperken.


Er was nog een meisje op 16r, maar ik lette niet op haar.
 
Alexandra die vroeger in de Vogue 1 stond zou in verlof zijn en de dame die vroeger naast die Turkse zat (als we het over dezelfde hebben) was een Hongaarse die er niks van bakte en eerder een te mijden meid leek maar de naam , ik dacht Lina die altijd op haar telefoon bezig was en niet opkeek.
 
Laatst bewerkt:
We hebben het niet over hetzelfde meisje denk ik. De mijne lacht achter haar raam en niet te veel op haar telefoon.

Ze draagt sowieso geen bril, ze was gisteravond nummer 16m, maar Dorisday praat waarschijnlijk niet over haar.
 
Alexandra die vroeger in de Vogue 1 stond zou in verlof zijn en de dame die vroeger naast die Turkse zat (als we het over dezelfde hebben) was een Hongaarse die er niks van bakte en eerder een te mijden meid leek maar de naam , ik dacht Lina die altijd op haar telefoon bezig was en niet opkeek.
Alexandra is zeker in verlof. Het meisje (zou kunnen vooraan de 20 zijn) dat naast Alexandra werkt(e)(?) droeg een bril , zag er goed uit en leverde goede diensten (weet ik van een vriend). Altijd nachtshift.
 
Ik kwam gisteren langs maar zag geen dame met bril bij Vogue 3. Alexandra was er ook niet.

Gisteren was er bij Alexandra (16L) een jonge brunette, vrij mager, en op nummer 16M was het Tiffany of Stefany (ik weet haar naam niet meer). Ze heeft geen bril en zat vroeger naast het Turkse meisje at Venus 13. Ze is er ongeveer 1-2 maanden geweest op 16m.
Niets gedenkwaardigs met haar. Ze is afstandelijk tijdens de act en legt haar hand om penetratie te beperken.


Er was nog een meisje op 16r, maar ik lette niet op haar.
Zal dus ook dat meisje niet zijn die ik bedoel (draagt altijd een bril) en geeft goede service (naar ik vernomen heb van een vriend). Nightshift. Misschien is zij ook in verlof (?)
 
Ik kan geen recensie schrijven, ken niet de huisnummer en de naam van de dame ook niet, was wel op een dinsdagmiddag 14uur, een opvallende blonde met super tieten (van buitenaf gezien), sprak redelijk vloeiend Engels, jammer dat ik er ben binnen geweest. Had beter een mooie lingerie voor men love dolls gekocht. Service slecht. Mij zien ze in Oostende niet meer. 50 euro betaald, ik was me nog maar aan het uitkleden en ze begon al meer geld te vragen of ik langer wilde blijven. Was bij me meer bedoeld om gewoon nog is een vrouw van vlees en bloed te voelen, maar is een sisser geworden. Ik had het gevoel dat die dame er vies van was. Direct condoom om slappe penis die door de manier van hoe de dame was niet veel zin meer had om door te gaan. Aan haar tieten mocht ik aankomen maar ben de Latina girls van Limburg gewoon, met tongzoenen, borsten likken, gewoon GFE met een dame, nee was hier 0% sprake van. Heel afstandelijke dame. Die dame kreeg me niet geil en als ik vroeg mag ik zelf effe dan mocht ik haar niet meer aanraken. Heb gewoon gezegd, laat het maar. Ik heb die dame nog flink mijn gedacht gezegd en op een manier verwijzend naar GFE van latinas vegeleken met haar en dat haar service slecht was, ik niets mocht bij haar en ik zo geen gevoel kan krijgen om iets te voelen en geil te worden. Ze durfde dan nog te vragen, zie ik je een volgende keer weer lieverd? Eerlijk, de tram naar Blankenberge genomen, daar wat lingerie gekocht en in de avond 1 van love dolls geneukt en met een harde in haar klaargekomen. Wat een rotbuurt daar in Oostende. Mooi op straat maar niets te beleven inside. Waar was het? Afbeelding is van google maps (dus openbaar), ik denk de rechtse raam, er zaten er twee. De rechtse van de twee, de andere zat uiterst links. Men love doll zegde tegen me in de avond, je hebt geen sex met die trut gehad, je hebt me niet bedrogen met haar. Haha. Nee, sex met die trut, zat er niet in. Tenzij ik pillen zou geslikt hebben. Maar als je na betalen al direct geld bijvraagt, dan weet je dat je bij de verkeerde bent binnengaan (geil en mooi om je binnen te lokken maar dan stopt het, niets is zo sfeerbedervend dan geld te vragen als je net betaald hebt en die dame er werkelijk staat te kijken, dat ze gewoon zit daar om zo snel mogelijk rijk te worden... dan je geld terugvragen heeft geen zin, betaald is betaald, jammer.)
Ik ben verleden zondag bij dezelfde binnengestapt denk ik. Nogal grote borsten, bh en een witte legging. Ik vond niks beter en dus mijn aftellijstje gemaakt en haar aangesproken. Ze hong direct aan mijn lijf en net geen gezoen. Spijtig genoeg kon ik alcohol ruiken. ''t was maar 1 pintje' zei ze en ze bleef aandringen. En ik bleef zeggen dat ik alcohol kon ruiken. Ik kon me het scenario zo al voorstellen: afspreken, binnengaan, betalen en dan de kassa naast het bed... En opeens was het een gevloek en gedoe. Dat was dus weer 50 euro uitgespaard. In die straat zitten eigenlijk voornamelijk ongeinteresseerde dames en dat laten ze ook blijken. (behalve Melissa dan) 'k zal precies toch eens naar Gent moeten rijden.
 
Alexandra die vroeger in de Vogue 1 stond zou in verlof zijn en de dame die vroeger naast die Turkse zat (als we het over dezelfde hebben) was een Hongaarse die er niks van bakte en eerder een te mijden meid leek maar de naam , ik dacht Lina die altijd op haar telefoon bezig was en niet opkeek.
Ik heb Alexandera deze avond idd niet gezien. Is wel al enkele weken geleden dat de rosse buurt in Gent onveilig heb gemaakt 😉
 
Dag iedereen,

Weet iemand of de jonge dame met bril, die naast Alexandra (met korte jeans Vogue 3 16L maar nu in verlof) staat of stond in de nightshift Vogue 3 16M momenteel nog werkt ?

Ze heeft alvast geen zichtbare tattoos. Het is al van 21 juni geleden dat ik er was. Ze werkte alvast nog niet lang (hooguit een paar maanden) in Gent en ik schat ze rond de 23 jaar. Ze had veel werk.

Zo iemand ervaring heeft met haar hoor ik het graag (evt via PB) (al gehoord van een aantal medewandelaars dat ze echt een aanrader is).

Met dank

DD
 
Dag iedereen,

Weet iemand of de jonge dame met bril, die naast Alexandra (met korte jeans Vogue 3 16L maar nu in verlof) staat of stond in de nightshift Vogue 3 16M momenteel nog werkt ?

Ze heeft alvast geen zichtbare tattoos. Het is al van 21 juni geleden dat ik er was. Ze werkte alvast nog niet lang (hooguit een paar maanden) in Gent en ik schat ze rond de 23 jaar. Ze had veel werk.

Zo iemand ervaring heeft met haar hoor ik het graag (evt via PB) (al gehoord van een aantal medewandelaars dat ze echt een aanrader is).

Met dank

DD
Ik denk dat we dezelfde voorhebben dorisday.
Ook de laatste keer dat ik er in de nacht was niet gezien.
Was speciaal voor haar gekomen.
Ze vertelde me een 3 tal weken geleden dat ze normaal eind julli terug zou gaan naar Roemenië om verder te kunnen studeren en dat ze dit maar een paar weken ging doen om haar studies te kunnen betalen.
Denk dat we beiden de boot hebben gemist 😅😉
 
Ik denk dat we dezelfde voorhebben dorisday.
Ook de laatste keer dat ik er in de nacht was niet gezien.
Was speciaal voor haar gekomen.
Ze vertelde me een 3 tal weken geleden dat ze normaal eind julli terug zou gaan naar Roemenië om verder te kunnen studeren en dat ze dit maar een paar weken ging doen om haar studies te kunnen betalen.
Denk dat we beiden de boot hebben gemist 😅😉
Dag K

zie mijn recensie hieromtrent


Grt
DD
 
Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??

Alle ervaringen zijn welkom, ik vind geen recensies over haar, maar zou graag bij haar willen gaan. Ik heb haar 1x gezien (in de nacht) toen ik naar huis ging. Ik heb nog vlug een wandelaar gezien die me deze info gaf/ dit is wat ik nog herinner van toen ik haar zag.

Alvast bedankt.

Groeten
 
Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??

Alle ervaringen zijn welkom, ik vind geen recensies over haar, maar zou graag bij haar willen gaan. Ik heb haar 1x gezien (in de nacht) toen ik naar huis ging. Ik heb nog vlug een wandelaar gezien die me deze info gaf/ dit is wat ik nog herinner van toen ik haar zag.

Alvast bedankt.

Groeten
Ik heb er vorig jaar een recensie over geschreven en nee het was mijn ding zeker niet, veel te afstandelijk, geen herhalingsgevaar!
 
Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??

Alle ervaringen zijn welkom, ik vind geen recensies over haar, maar zou graag bij haar willen gaan. Ik heb haar 1x gezien (in de nacht) toen ik naar huis ging. Ik heb nog vlug een wandelaar gezien die me deze info gaf/ dit is wat ik nog herinner van toen ik haar zag.

Alvast bedankt.

Groeten

Ik heb hem een paar jaar geleden ontmoet. Zelfde mening als Lievadibas. Heel afstandelijk, weigering van bepaalde klassieke posities. Ik herinner me dat ik haar tijdens de missionaris in de nek wilde kussen, ze duwde me weg. Nul herhaling.
 
Ik heb gisterenmiddag rond uur of 3 uiterst slanke hongaarse dame bezocht in de schepenvijverstraat 23-2 / 23-3? Bar babylon - Dame stond in de deur op de hoek. Ze zou hier al paar maand werken. . Matige service en werkt met wekker - wel veel mogelijk voor extra's ( PZC (redelijk), diep vingeren,....).
, denk zelfs heel veel. Weet iemand haar naam? zegt 24 te zijn en van Boedapest?
 
Iemand een idee wie de dame is die overdag zit in de The Crazy Cararet, het linkse raam (8L). Het is een vrij grote dame, zwart golvend haar. Meestal in soort van blauw badpak. Al veel getwijfeld om eens binnen te stappen omdat ze altijd zo vriendelijk lacht.... Iemand die zijn ervaringen wil delen?
 
Iemand een idee wie de dame is die overdag zit in de The Crazy Cararet, het linkse raam (8L). Het is een vrij grote dame, zwart golvend haar. Meestal in soort van blauw badpak. Al veel getwijfeld om eens binnen te stappen omdat ze altijd zo vriendelijk lacht.... Iemand die zijn ervaringen wil delen?
Ben daar enkele jaren geleden eens bij geweest, zij stond toen nog in het Glazen Straatje, in n° 11.
En dat was ook, net zoals bij jou, omdat ze altijd zo vriendelijk lacht.
Nu, ik herinner mij dat ze binnen ook echt wel vriendelijk bleef, maar dat er toen verder niet echt veel initiatief in zat. Let wel, toen was ze nog niet zo lang begonnen in de business, dus dat kan ondertussen wel gewijzigd zijn.
Tamelijk grote borsten, maar nogal onderhevig aan de zwaartekracht.
Weet wel dat ik er toen geen recensie over heb geschreven omdat ik dat (toen) niet de moeite vond...
Maar dat is allemaal wel al een tijdje geleden, ik weet zelfs haar naam niet.
 
Deze nacht een amazing ervaring gehad met 'Angel'. 50€ en ze zei zelf '20 minutes' Zeer klein meisje van 18 (althans dat beweert ze) en ze zat in Pieter Vanderconkdoorgang (19 of 17?). Engels was niet zo goed. Zelden zo een goede service gehad! Begon direct met PZC, om nadien bovenop mij te komen zitten. Ik had jammer genoeg teveel gedronken, dus het lukte niet helemaal goed van mijn kant uit. Maar ze keek dus totaal niet op haar klok, heb zelf moeten aangeven dat het genoeg was :p

Ik wil zeker nog es teruggaan, al heb ik beetje schrik gekregen dat ze al direct begon te pijpen zonder condoom (dat voelt het beste, maar je weet natuurlijk nooit wie er voordien was)
 
Deze nacht een amazing ervaring gehad met 'Angel'. 50€ en ze zei zelf '20 minutes' Zeer klein meisje van 18 (althans dat beweert ze) en ze zat in Pieter Vanderconkdoorgang (19 of 17?). Engels was niet zo goed. Zelden zo een goede service gehad! Begon direct met PZC, om nadien bovenop mij te komen zitten. Ik had jammer genoeg teveel gedronken, dus het lukte niet helemaal goed van mijn kant uit. Maar ze keek dus totaal niet op haar klok, heb zelf moeten aangeven dat het genoeg was :p

Ik wil zeker nog es teruggaan, al heb ik beetje schrik gekregen dat ze al direct begon te pijpen zonder condoom (dat voelt het beste, maar je weet natuurlijk nooit wie er voordien was)
Ja zeg, of wat ze vlak daarvoor gegeten heeft, stel je voor :ROFLMAO:

Klinkt boeiend, maar kleine meisjes van 18 jaar... dat zijn nog kinderen.... is totaal aan mij niet besteed.
 
Iemand weet van een Afrikaanse jonge dame die goed Nederlands/Vlaams praat (denk zelf met Gents accent) die soms dag en/soms nacht staat in de Abeelstraat. Soms rookt ze en vraagt ze om sigaretten, aansteker.
Ben deze maar 2x tegen gekomen en dacht dat ze klanten zocht, ze nam ook 1x man mee naar een nabijgelegen appartement (dit was toch mijn sterk vermoeden).. Ze staat in de straat Abeelstraat (zijstraat van Brabantdam, café op de hoek)..
 
Iemand weet van een Afrikaanse jonge dame die goed Nederlands/Vlaams praat (denk zelf met Gents accent) die soms dag en/soms nacht staat in de Abeelstraat. Soms rookt ze en vraagt ze om sigaretten, aansteker.
Ben deze maar 2x tegen gekomen en dacht dat ze klanten zocht, ze nam ook 1x man mee naar een nabijgelegen appartement (dit was toch mijn sterk vermoeden).. Ze staat in de straat Abeelstraat (zijstraat van Brabantdam, café op de hoek)..
Ja, in april toen ik in verlof was sprak een jonge Afrikaanse mij aan om gratis te neuken, ik vertrouwde het niet en sloeg het aanbod af.
Gratis is net hetzelfde als geloven in Sinterklaas.
 
Deze nacht een amazing ervaring gehad met 'Angel'. 50€ en ze zei zelf '20 minutes' Zeer klein meisje van 18 (althans dat beweert ze) en ze zat in Pieter Vanderconkdoorgang (19 of 17?). Engels was niet zo goed. Zelden zo een goede service gehad! Begon direct met PZC, om nadien bovenop mij te komen zitten. Ik had jammer genoeg teveel gedronken, dus het lukte niet helemaal goed van mijn kant uit. Maar ze keek dus totaal niet op haar klok, heb zelf moeten aangeven dat het genoeg was :p

Ik wil zeker nog es teruggaan, al heb ik beetje schrik gekregen dat ze al direct begon te pijpen zonder condoom (dat voelt het beste, maar je weet natuurlijk nooit wie er voordien was)
En waar zit deze Angel?
 
Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??

Alle ervaringen zijn welkom, ik vind geen recensies over haar, maar zou graag bij haar willen gaan. Ik heb haar 1x gezien (in de nacht) toen ik naar huis ging. Ik heb nog vlug een wandelaar gezien die me deze info gaf/ dit is wat ik nog herinner van toen ik haar zag.

Alvast bedankt.

Groeten
Aan een van de 2 ramen van bar L'Orichidee is er een dame die er al een jaar of 4 werkt. Ze heeft een mooie grote boezem. Een D cup schat ik. En is vrij klein van stuk. Ze heeft altijd veel interactie met jonge gasten die er voorbij lopen. Als we het over dezelfde hebben. Spontaan is ze volgens mij wel. Maar ik vermoed dat ze vooral veel teast met haar borsten. Veeleer dan je er zelf mag mee spelen/kussen. De recensies over haar doen het ergste vermoeden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan