Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanndaag nog eens langs geweest in het oostendse hazegras, wandeling was echter van korte duur. Slechts een paar dames aanwezig en de meeste ramen lijken mij (permanent?) Gesloten. Vergane glory... toppertjes zoals monica zijn reeds een tijdje verdwenen. Voorlopig niet meer de rit naar de kuststad waard. Hopelijk brengt het nieuwe project verbetering in de toekomst...
 
Vanndaag nog eens langs geweest in het oostendse hazegras, wandeling was echter van korte duur. Slechts een paar dames aanwezig en de meeste ramen lijken mij (permanent?) Gesloten. Vergane glory... toppertjes zoals monica zijn reeds een tijdje verdwenen. Voorlopig niet meer de rit naar de kuststad waard. Hopelijk brengt het nieuwe project verbetering in de toekomst...
ik ben nog nooit in oostende geweest bij de dames , khad onlangs wel al eens iets gelezen van dit nieuwe project , tegen wanneer zou dit ongeveer opengaan , dan plan ik wel eens een bezoekje !!
 
Iemand ervaring met Elke belgradostraat 22. Vandaag stond ze buiten te telefoneren en ik moet zeggen dat ze een mooi figuur heeft. Wel met de nodige rondingen maar ziet er wel ok uit. Ik denk ook dat ze Belgische is.
 
Ja, deze dame een 2 of 3 jaar geleden bezocht, ze zit er nog altijd, vandaag ook, wel ze is vriendelijk en niet gehaast en knap is ze ook wel maar voor de rest is het gene vette, pover pijpwerk en intiem ligt ze passief op haar rug met het haar over het gezicht en ge kunt in normal position uw werk doen alsof je een pop zou penetreren, in mijn opinie is deze dame niet gemaakt voor deze job te doen maar dat is mijn mening!
Ik had precies dezelfde slechte ervaring bij die meid Lievadibas; Het is dus bij 1 keer gebleven (voor de lockdown). Werkt er nu nog steeds. Lijkt aantrekkelijk, mooie glimlach maar ze heeft inderdaad geen kaas gegeten van goede seks.
 
Jup idd deze Leyla ook eens binnen geweest en ook totaal men ding niet. Vriendelijk dat wel maar voor de rest, pijpen en seks niet veel kunnen doen, ligt heel passief en tis precies een pop waar je mee bezig bent. Zoals van vele anderen 1 keer maar geen 2 keer ?. Wees dus gewaarschuwd ze is Hongaarse van afkomst, zwart haar en toch wel redelijk gebruind, vriendelijk met alles maar met seks nulga bollen.vondt het zelfs geen recensie en men tijd erin steken waard zegt genoeg zeker? Nu toch gedaan met dat het nu terug ter sprake komt
 
Iemand ooit de Roemeense Maria (Mariana) bezocht in Oostende?
Zat altijd voor de lockdown aan het eerste raam naast dat café op de hoek maar zit nu sinds de heropening in het 2e raam (middelste raam van de 3). Werkte vroeger in de nachtshift maar tegenwoordig werkt ze van 14:30 tot 21:30 geloof ik.
 
Ja idd ook eens iets over gelezen dat ze dit willen doen in een of andere hangaar (loods) in oostende. Hangt er natuurlijk van of of de bereikbaarheid en de parkeergelegenheid goed zullen zijn? Ook zal veel afhangen natuurlijk van wat de huurprijs zal zijn van deze kamers. Ik ook nog niet in oostende geweest omdat ik al gelezen had dat het daar gene vette was met de bezetting ginder en mij dan ook afvraag of het wel de moeite is om de baan te doen?
 
Het probleem bij de dames in Oostende is dat ze 50 euro per 15min vragen en dus al gauw 200 euro vragen voor een uur als je daar voorstander van bent. Eerlijk gezegd zijn de kamers daar erbarmelijk en de bedden ook om er je deftig in thuis te voelen en een aangename tijd te beleven met de dames.
Er zitten wel degelijk ook jongere dames van 20-30 uit Roemenië, Bulgarije, Moldavië... de ene is al wat beter en vriendelijker dan de andere maar er zitten ook wel goede tussen.
Het nieuwe complex zal inderdaad een hele verbetering zijn, want momenteel is het daar wat aan het "uitsterven" door enerzijds de ligging en de veroudering van de buurt en anderzijds ook gewoon door het type volk dat er rond loopt. Overdag zie je de oude opa's en eens het donkerder begint te worden nog enkel en alleen maar gespuis van verschillende origines, die met groepen van 6 rond lopen voor uren, onnozel staan te doen voor een raam en misschien 1 iemand die dan voor 15min binnen gaat en die dan nog durft afdingen op de prijs...
 
+ ook even mee geven... pijpen zonder condoom zal je in Oostende bij praktisch niemand kunnen krijgen. (Vraag me ook niet waarom)
In dit opzicht is Antwerpen en Gent veel beter op dit gebied, al zijn er Gent ook meer die het weigeren, dan doen.
Eerlijk... Antwerpen is gewoon het beste, qua kwaliteit/prijsverhouding.
 
I know levensgenieter, maar het probleem voor mij is dat dit al een redelijke afstand is. Ik ben van w-vl en ja voor 30 min te neuken is het voor mij beter in Gent, of tenzij je natuurlijk eens in Antwerpen moet zijn voor iets... Mijn favorietje Kathy staat alleszins in Antwerpen en heb echt een zwak voor haar dus wie weet doe ik wel nog eens een opoffering ???voor haar.
 
Jup idd deze Leyla ook eens binnen geweest en ook totaal men ding niet. Vriendelijk dat wel maar voor de rest, pijpen en seks niet veel kunnen doen, ligt heel passief en tis precies een pop waar je mee bezig bent. Zoals van vele anderen 1 keer maar geen 2 keer ?. Wees dus gewaarschuwd ze is Hongaarse van afkomst, zwart haar en toch wel redelijk gebruind, vriendelijk met alles maar met seks nulga bollen.vondt het zelfs geen recensie en men tijd erin steken waard zegt genoeg zeker? Nu toch gedaan met dat het nu terug ter sprake komt
Inderdaad Krokettje, ook van mij krijgt ze een 0,0 op 10. 't Zijn triestige tijden daar in de Rosse Buurt. Al mijn favorieten zijn weg... Alexandra, Antonia, Nathalie, Vanessa,... Wat rest daar momenteel eigenlijk nog dat de moeite waard is om onze centen aan te spenderen ? Anna - de zwartharige dame met mooie looks - (bar Navy middelste raam) is de enige... maar die draait haar hoofd naar de andere kant sinds ze me 'elders' zag binnengaan... In de nachtshift zie ik verder alvast weinig dat mij aantrekt... Ik vermoed dat het in de dagshift niet veel beter is. Laatste keer ben ik zelfs onverrichterzake terug huiswaarts gekeerd... Grt. Dorisdsay.
 
Hey dorisday. Waarom ga je gewoon niet opnieuw binnen bij Anna? Dat is een beetje typisch voor de vrouwen ze wil tonen dat ze u zogezegd niet meer wil maar durf te wedden eens je zal binnen gaan bij haar en een goed gesprek voert zij wel zal veranderen van mening. En haar paar complimentjes geven en dat komt al in de chacose ?. Tja is een business wereld e en geld blijft geld e ?. Maar uiteindelijk heeft ze ze toch ook nodig ze de centjes en zal ze u wel vergeven, kunt altijd proberen e. Ik toch nog niet bij geweest. Is ze beetje zelfde soort dame gelijk Antonia? Antonia toch wel een vrij lieve vindt ik met heel mooie looks.
 
@Krokettje Ik had net voor Antonia weg ging een gesprek met haar en ze zei me dat de kans eerder groter was dat ze niet meer ging terug keren omdat ze een nieuwe relatie heeft en in Roemenië terug haar leven wil opbouwen. Dus denk dat je beter je pijlen begint te richten op een andere vaste dame, anders ga je blijven gaan voor niks ?
Ik lees ook dat je van West-Vlaanderen bent... geen idee of je al in Oostende geweest bent de laatste weken? Maar ik kan je wel zeggen dat er tegenwoordig in Oostende zelfs beter "materiaal" zit, dan in Gent ?
 
Hey dorisday. Waarom ga je gewoon niet opnieuw binnen bij Anna? Dat is een beetje typisch voor de vrouwen ze wil tonen dat ze u zogezegd niet meer wil maar durf te wedden eens je zal binnen gaan bij haar en een goed gesprek voert zij wel zal veranderen van mening. En haar paar complimentjes geven en dat komt al in de chacose ?. Tja is een business wereld e en geld blijft geld e ?. Maar uiteindelijk heeft ze ze toch ook nodig ze de centjes en zal ze u wel vergeven, kunt altijd proberen e. Ik toch nog niet bij geweest. Is ze beetje zelfde soort dame gelijk Antonia? Antonia toch wel een vrij lieve vindt ik met heel mooie looks.
Qua looks (haar blik, haar aangezicht... als die niet op onweer staat) vind ik Anna mooier. Ze is ook iets slanker. Vroeger had ze enorme naturelle tieten die evenwel - toch voor zo'n jonge meid - (ik schat ze rond de 26 jaar) ferm doorhingen. Als je ze in missio aan het neuken was dan hingen die onder haar oksels. Maar dat is dan ook echt het enige min puntje op lichamelijk vlak. Maar sinds corona heeft ze nagenoeg zeker een borstverkleining ondergaan (ik kan er niet naast kijken als ik langs haar venster wandel (bar Navy middelste raam Schepenenvijverstraat altijd nachtshift). Ik ben er naar schatting toch minstens een 5-tal keer bij geweest... en ik had steeds het gevoel dat het iedere keer beter was.... Ze is bijzonder lief en zachtaardig. Zeker een aanrader voor mensen die houden van soft seks. Nooit meer dan 50 euro betaald: lekker pijpen, onbeperkt standjes, Ik weet niet op ze zich laat beffen of als je mag klaarkomen op haar buik of tieten... Als je vraagt om haar heels aan te houden zal dat zeker geen probleem zijn... Dat meisje heeft inderdaad echt een blik om in te verdrinken... Voor hardere seks (type Vanessa moet je allicht niet bij haar zijn). Zeker één van mijn favorieten. De volgende keer probeer ik het wel eens...
 
Het probleem bij de dames in Oostende is dat ze 50 euro per 15min vragen en dus al gauw 200 euro vragen voor een uur als je daar voorstander van bent. Eerlijk gezegd zijn de kamers daar erbarmelijk en de bedden ook om er je deftig in thuis te voelen en een aangename tijd te beleven met de dames.
Er zitten wel degelijk ook jongere dames van 20-30 uit Roemenië, Bulgarije, Moldavië... de ene is al wat beter en vriendelijker dan de andere maar er zitten ook wel goede tussen.
Het nieuwe complex zal inderdaad een hele verbetering zijn, want momenteel is het daar wat aan het "uitsterven" door enerzijds de ligging en de veroudering van de buurt en anderzijds ook gewoon door het type volk dat er rond loopt. Overdag zie je de oude opa's en eens het donkerder begint te worden nog enkel en alleen maar gespuis van verschillende origines, die met groepen van 6 rond lopen voor uren, onnozel staan te doen voor een raam en misschien 1 iemand die dan voor 15min binnen gaat en die dan nog durft afdingen op de prijs...
Klopt wel wat je zegt, ik heb het in de loop der jaren ook de slechte kant zien opgaan... ken de buurt toch al een 20tal jaar, ben wel geen grijze opa zoals je beschrijft maar een jonge veertiger nu. Het tarief blijft ook al al die jaren hetzelfde.. voor pzc moet je er idd niet zijn. Vroeger had je er nog paola en monica die de service aanboden voor het normale tarief. De kamers zijn idd volledig uitgeleefd nu, je ziet dat het einde nadert. Vindt het eigenlijk wel spijtig, uiteindelijk is het een brok nostalgie die er zal verdwijnen.... het nieuwe project lijkt mooi, maar ik denk dat er toch een barriere zal zijn naar de anonimiteit toe... er komt onder andere ook een politiepost bij wat toch een afschrik efect zal hebben denk ik.
 
Hey levensgenieter, nee ben nog nooit in oostende gaan wandelen. Omdat ik altijd de indruk heb dat het daar nog meer armoe is dan in Gent. Of tenzij je enkele ideeën hebt van meisjes? Meestal zoek ik graag naar Roemeense meisjes of colombiaanse, wat een lekkere konten hebben die Girls ??. Nu mocht je enkele dames kennen, je mag hen gerust doorgeven. Is daar ook makkelijk parking te vinden?
 
Laatst bewerkt:
Hey levensgenieter, nee ben nog nooit in oostende gaan wandelen. Omdat ik altijd de indruk heb dat het daar nog meer armoe is dan in Gent. Of tenzij je enkele ideeën hebt van meisjes? Meestal zoek ik graag naar Roemeense meisjes of colombiaanse, wat een lekkere lonten hebben die Girls ??. Nu mocht je enkele dames kennen, je mag hen gerust doorgeven. Is daar ook makkelijk parking te vinden?
Zelf ga ik er eigenlijk niet zo vaak maar weet wel dat er nog enkele dames zitten, die ik wel nog ken.
Zelf een goede ervaring gehad een jaar geleden al ondertussen met Maria (Roemeense van 27 jaar), heeft lang, prachtig zwart haar, is niet al te groot, kleine borstjes, maar wat een lekkere kont heeft zij!
Ze spreekt goed Engels en heeft geen tijdsdruk.
Alles is wel met condoom... al had ik bij haar echt wel een GFE.
Het voelde zo intens aan, dat ik haar plots kuste op de mond en ze vroeg me waarom ik dit deed en ik zei dat dit het momentum was dat ik voelde dat het nodig was en ze lachte...
Enkele minuten later tijdens het neuken pakte ze me zelf vol op de mond en begon te tongen met me.
Heb echt een fantastische tijd gehad met haar... je mag haar ook vingeren en als je haar clitoris beft en je een beetje je best doet, dan kan je haar lekker laten komen.
Je kan ook goed doorneuken bij haar in alle verschillende standjes en ze heeft het heel graag diep ?
En in die donkere ogen van haar ga je gewoon verdrinken...
 
Zelf ga ik er eigenlijk niet zo vaak maar weet wel dat er nog enkele dames zitten, die ik wel nog ken.
Zelf een goede ervaring gehad een jaar geleden al ondertussen met Maria (Roemeense van 27 jaar), heeft lang, prachtig zwart haar, is niet al te groot, kleine borstjes, maar wat een lekkere kont heeft zij!
Ze spreekt goed Engels en heeft geen tijdsdruk.
Alles is wel met condoom... al had ik bij haar echt wel een GFE.
Het voelde zo intens aan, dat ik haar plots kuste op de mond en ze vroeg me waarom ik dit deed en ik zei dat dit het momentum was dat ik voelde dat het nodig was en ze lachte...
Enkele minuten later tijdens het neuken pakte ze me zelf vol op de mond en begon te tongen met me.
Heb echt een fantastische tijd gehad met haar... je mag haar ook vingeren en als je haar clitoris beft en je een beetje je best doet, dan kan je haar lekker laten komen.
Je kan ook goed doorneuken bij haar in alle verschillende standjes en ze heeft het heel graag diep ?
En in die donkere ogen van haar ga je gewoon verdrinken...
Denk dat je al beetje weet wat er in mijn smaak valt ??idd de kontjes ? misschien moet ik mij maar eens in de loop der tijd naar oostende verpatsen. Ben nu ook wel benieuwd om haar eens te zien Maria. Is dit nog steeds in het hazegras genoemd of zouden ze al verhuisd zijn naar den hangaar?
 
Denk dat je al beetje weet wat er in mijn smaak valt ??idd de kontjes ? misschien moet ik mij maar eens in de loop der tijd naar oostende verpatsen. Ben nu ook wel benieuwd om haar eens te zien Maria. Is dit nog steeds in het hazegras genoemd of zouden ze al verhuisd zijn naar den hangaar?
Dag Krokettje. Informatief: Hangar d'Amour Oostende zal pas ten aller vroegste opengaan binnen 24 maanden (als ik de info op internet mag geloeven). Maar reken er maar een paar maanden (jaren) bij... ge kent dat... (cfr. Stadium Club Brugge, hoe lang 'klappen' ze daar al van en de eerste steen is nog steeds niet gelegd...). Grt. Dorisday.
 
Zelf ga ik er eigenlijk niet zo vaak maar weet wel dat er nog enkele dames zitten, die ik wel nog ken.
Zelf een goede ervaring gehad een jaar geleden al ondertussen met Maria (Roemeense van 27 jaar), heeft lang, prachtig zwart haar, is niet al te groot, kleine borstjes, maar wat een lekkere kont heeft zij!
Ze spreekt goed Engels en heeft geen tijdsdruk.
Alles is wel met condoom... al had ik bij haar echt wel een GFE.
Het voelde zo intens aan, dat ik haar plots kuste op de mond en ze vroeg me waarom ik dit deed en ik zei dat dit het momentum was dat ik voelde dat het nodig was en ze lachte...
Enkele minuten later tijdens het neuken pakte ze me zelf vol op de mond en begon te tongen met me.
Heb echt een fantastische tijd gehad met haar... je mag haar ook vingeren en als je haar clitoris beft en je een beetje je best doet, dan kan je haar lekker laten komen.
Je kan ook goed doorneuken bij haar in alle verschillende standjes en ze heeft het heel graag diep ?
En in die donkere ogen van haar ga je gewoon verdrinken...
Dag Levensgenieter. Een vraagje: werkte Maria toen in de nacht of de dagshift aub.
 
De rosse buurt is nog altijd op dezelfde plaats aan het Hazegras hoor. Je hebt ook maar 2 straten, dus je bent snel rond ?
De werken aan het nieuwe complex zullen dit jaar zeker nog niet starten maar staan wel gepland voor volgend jaar, normaal gezien.
 
Dag Levensgenieter. Een vraagje: werkte Maria toen in de nacht of de dagshift aub.
Ze werkte voor de lockdown in de nachtshift maar sinds de lockdown heeft ze ook een vaste job buiten dit werk, die ze momenteel nog enkel in de ochtend doet en dan nadien werkt ze van 14:30 tot 21:30 als ik goed geïnformeerd ben momenteel.
Op zondag werkt ze niet.
 
Ze werkte voor de lockdown in de nachtshift maar sinds de lockdown heeft ze ook een vaste job buiten dit werk, die ze momenteel nog enkel in de ochtend doet en dan nadien werkt ze van 14:30 tot 21:30 als ik goed geïnformeerd ben momenteel.
Op zondag werkt ze niet.
Bedankt voor de gewaardeerde info Levensgenieter. Grt. Dorisday
 
Hey gentle walker, nee Farah ook al heel eind niet meer gezien. Denk dat ze ermee gestopt is. Wel nog een lekker ding fara maar niks speciaals om te zeggen. Haar kon je wel nog makkelijk beffen en ze had er nog plezier in ook ze paar keer toch laten schudden van genot ?en nog een goeike voor eens goed door te beuken, ze had niet liever
 
Terug
Bovenaan Onderaan